Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawka
Znajomy
Dołączył: 21 Lip 2014
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Płeć:
|
Wysłany: Sob 23:57, 01 Kwi 2017 Temat postu: Co moze odciac pompe paliwa? |
|
|
Co moze odciac pompe paliwa w trakcie jazdy?
Moj problem niestety powrocil po wymianie mailem spokoj, wtymiana na uzywke.
Zrobilo sie juz dosc cieplo i dzisiaj po trasie wracam do domu i moto zaczelo gasnac podczas jazdy i srednio odpalalo (moglem krecic w nieskonczonosc, pomagalo tylko przelaczanie kluczy na on i off) jakos sie dokulalem do domu
Teraz pytanie tankowalem do pelna i czy moze sie wytwarzac te cale pdocisnienie?
Czy pompa mimo tego ze uzywka pojezdzila troche no i szlag trafil?
Czy tez moze cewko fajki?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Wto 19:14, 04 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
to jest gdybanie:
- immo
- problem z elektryką - znika masa ,pompa nie podaję ciśnienia ,syf na wtryskach ( najlepiej zrobić baypass na zasilanie pompy , podłączyć manometr w serwisówce jest to objaśnione )
- 1:1000 problem z ECU ( to tak jak by z immo )
To są ciężkie tematy , z daleka ciężko coś wróżyć , skoro po wymianie miałes dobrze ,nie napisałes ile przejechałeś ? nie ważne ,
zrób tak
-zmierz ciśnienie na pompie paliwa, kup zwykły manometr do wody - 15 zł , jakis trójnik i gumowe przewody - w serwisówce masz to wszystko pisane .Przejedź się i lukaj na manometr powinien pokazywać śr. ok 3bary.
-podepnij się miernikiem na zasilanie pompy i obserwuj napięcie - będziesz musiał zaingerować w instalacje
wtedy zobaczysz czy przy tym średnim odpalaniu co pisałeś masz odpowiednie napięcie i ciśnienie , małym kosztem a zdiagnozujesz .
jak bedzie dobrze to pozostaje Immo i ECU .. ale to kiedy indziej
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dawka
Znajomy
Dołączył: 21 Lip 2014
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Płeć:
|
Wysłany: Nie 19:16, 09 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
https://www.youtube.com/watch?v=oVsT_JWPxnQ&feature=youtu.be
dla potomnych
ja z tym walczyłem rok czasu 3 pompy paliwa przejrzana elektryka cala 2 razy wszystko popoprawiane NIKT NIE STAWIAL NA ECU
W koncu udalo sie dojsc tymbardziej ze problem pojawial sie tylko w gorace dni
|
|
Powrót do góry |
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Nie 19:45, 09 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
czyli jesteś tym nielicznym (nie)szczęśliwcem co nawaliło ECU , graty za wytrwałość i zdiagnozowanie , pełen szacun...
.. w ECU musiała być wada fabryczna ( jednostkowa) miałeś pecha , ale poradziłeś z tematem ..
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dawka
Znajomy
Dołączył: 21 Lip 2014
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Płeć:
|
Wysłany: Nie 20:55, 09 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
tak nie wiem czy to tak widac na filmie ale jak w tym danym punkcie dodusilem z dwoch stron palcami to dzialal jak puscilem to gasl
teraz pytanie ktos wiec dokdlanie o co chozi z tymi numerami seryjnymi? czy musze byc dokdlanie takie same na ECU czy moga sie troszeczke roznic? oczywsice do I gen
|
|
Powrót do góry |
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Pon 19:26, 10 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Dawka napisał: | czy musze byc dokdlanie takie same na ECU czy moga sie troszeczke roznic? oczywsice do I gen |
ECU 1 gen od 1000 i 750 różnią sie numerami to dlatego że mamy wer. EU , USA i USA California , ale spoko , jak masz 1000 to w ostateczności możesz użyć od 750 będzie sie wyżej kręcił ale zawory mogą dostać po dupie a dokładnie od tłoka ( wymian sprężyn, kiedyś pisałem ) pojęcie "czasu" jest chyba ci znane np. w rozrządzie desmodromicznym nie ma tego problemu , no musisz wujka Googla zapytać , jak masz 750 a dasz ECU od 1000 to lekko go zamuliłeś na wysokich obrotach , a to wszystko odnosi się do max RPM .. temat osobiście przerabiałem
dzięki i pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dawka
Znajomy
Dołączył: 21 Lip 2014
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Płeć:
|
Wysłany: Pon 20:10, 10 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
niestety wujek google slabo zna tematy z ecu w z750 bo nie bujalbym sie z tym tyle czasu Wink
ale dziekuje za zainteresowanie i pomoc :0 chodzi mi konkretnie o to nie znam tych oznaczen
MOJ ECU
21175-0053
112100-2320
12v TBCF50
Sterownik DENSO
i chce kupic np taki sprzedawca twierdzi ze do z750 I gen taki jaki mam a nr ma takie:
21175-0098
112100-5560
12v TBCF92
moim prostym mysleniem zaszedlem tak daleko ze czy az gdyz czasami moj jest rok 2005 analogicznie nr sa wyzsze ten moze pochodzic czasami z 2006r? moja teoria sie sprawdza wie ktos?
jedynie ze sprzedawca myli sie i nie jest to ecu z 750 i gen lecz jednak znowu jest taka sprawa ze zety po filcie maja 3 wtyczki przed filtem dwie Smile
Ogolnie mamy jeszcze jednego kolege na forum ktory ma ten sam problem, pisze z nim obecnie na PW
|
|
Powrót do góry |
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Wto 5:24, 11 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
z tymi ECU jest jeszcze taki myk że są wersje bez immo i z immo , poszukaj w serwisówce tam powinny być rozpisane numery ECU co pod jakie kraje wychodził , nie jestem pewny ale a ZX10r ECU bez immo czyli wer.USA jest inaczej okablowany tak jest w moim przypadku, podobnie może być w Zetach .
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dawka
Znajomy
Dołączył: 21 Lip 2014
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Płeć:
|
Wysłany: Wto 9:12, 11 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Bez imo lepiej, nie musze sie bawic w te wszystkie problemy z immo, trudno juz mamowilem moze prxy dobrych wiatrach bede jutro mial
jak bede w domu to sprawdze w serwisowce te numery
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pazur
Dołączył: 03 Sty 2017
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Wto 15:48, 11 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Kiedyś miałem tak w Kawie GPZ 500.
Sprawcą zamieszania okazała się filtr paliwa po zimowym przestoju.
Jeśli ktoś coś takiego u Ciebie go zamontował to na bank filtr jest przyczyną problemu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Wto 17:28, 11 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Dawka napisał: | Bez imo lepiej, nie musze sie bawic w te wszystkie problemy z immo, trudno juz mamowilem moze prxy dobrych wiatrach bede jutro mial
jak bede w domu to sprawdze w serwisowce te numery |
skoro już zamówiłeś ECU dedykowany do moto bez immo a twój ma ( i odwrotnie),to koniecznie sprawdź okablowanie , bo w najlepszym przypadku wcale go nie odpalisz , najwyżej uwalisz ECU.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dawka
Znajomy
Dołączył: 21 Lip 2014
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Płeć:
|
Wysłany: Wto 18:24, 11 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
kurde a juz sie cieszylem ze moze pojdzie gladko
w serwisówce sa podane ktory styki sa z wtyczki sa od immo a jakby je odlaczyc od wtyczki? i zaizolowac?
co mowicie wpinac czy nie? jak dojdzie i wtyczki beda pasowac?
przy okazji co zancza te ozanczenia liter na ecu bo widze kazdy ma inny ja mam L zamowilem D, a na innej aukcji jest jeszcze R
Ostatnio zmieniony przez Dawka dnia Wto 18:58, 11 Kwi 2017, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dawka
Znajomy
Dołączył: 21 Lip 2014
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Płeć:
|
|
Powrót do góry |
|
|
Fazzie
Administrator
Dołączył: 17 Sty 2015
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław, Polska Płeć:
|
Wysłany: Śro 22:54, 03 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Kwarc Ci odpadl, kolego. Czytajac ten watek od razu pomyslalem o "zimnych lutach" w ECU na pocztek. Fajni, ze sie uporales i dzida!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dawka
Znajomy
Dołączył: 21 Lip 2014
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Płeć:
|
Wysłany: Czw 13:55, 04 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Kwarc mozesz podjasnic?
Dla mnie to mineral
ta pastylka tak sie nazywa czy sie to dodaje do lutowanie czy cos?
fajnie ze temat porobiony bo 2 lub 3 forumowiczow caly czas sie z tym borykalo no i nikt problemu nie rozwiazywal takze teraz ogien na kolo!!! szkoda ze caly dzien pada ale trzeba nadrabiac bo mam miesiac w dupie ale coz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|