Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Co moze odciac pompe paliwa?
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawka
Znajomy



Dołączył: 21 Lip 2014
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 23:57, 01 Kwi 2017    Temat postu: Co moze odciac pompe paliwa?
Co moze odciac pompe paliwa w trakcie jazdy?

Moj problem niestety powrocil po wymianie mailem spokoj, wtymiana na uzywke.

Zrobilo sie juz dosc cieplo i dzisiaj po trasie wracam do domu i moto zaczelo gasnac podczas jazdy i srednio odpalalo (moglem krecic w nieskonczonosc, pomagalo tylko przelaczanie kluczy na on i off) jakos sie dokulalem do domu


Teraz pytanie tankowalem do pelna i czy moze sie wytwarzac te cale pdocisnienie?

Czy pompa mimo tego ze uzywka pojezdzila troche no i szlag trafil?

Czy tez moze cewko fajki?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:14, 04 Kwi 2017    Temat postu:
to jest gdybanie:
- immo
- problem z elektryką - znika masa ,pompa nie podaję ciśnienia ,syf na wtryskach ( najlepiej zrobić baypass na zasilanie pompy , podłączyć manometr w serwisówce jest to objaśnione )
- 1:1000 problem z ECU ( to tak jak by z immo )
To są ciężkie tematy , z daleka ciężko coś wróżyć , skoro po wymianie miałes dobrze ,nie napisałes ile przejechałeś ? nie ważne ,

zrób tak
-zmierz ciśnienie na pompie paliwa, kup zwykły manometr do wody - 15 zł , jakis trójnik i gumowe przewody - w serwisówce masz to wszystko pisane .Przejedź się i lukaj na manometr powinien pokazywać śr. ok 3bary.
-podepnij się miernikiem na zasilanie pompy i obserwuj napięcie - będziesz musiał zaingerować w instalacje

wtedy zobaczysz czy przy tym średnim odpalaniu co pisałeś masz odpowiednie napięcie i ciśnienie , małym kosztem a zdiagnozujesz .
jak bedzie dobrze to pozostaje Immo i ECU .. ale to kiedy indziej
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawka
Znajomy



Dołączył: 21 Lip 2014
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:16, 09 Kwi 2017    Temat postu:
https://www.youtube.com/watch?v=oVsT_JWPxnQ&feature=youtu.be

Smile dla potomnych

ja z tym walczyłem rok czasu 3 pompy paliwa przejrzana elektryka cala 2 razy wszystko popoprawiane NIKT NIE STAWIAL NA ECU

W koncu udalo sie dojsc tymbardziej ze problem pojawial sie tylko w gorace dni
Powrót do góry
Zobacz profil autora
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:45, 09 Kwi 2017    Temat postu:
czyli jesteś tym nielicznym (nie)szczęśliwcem co nawaliło ECU , graty za wytrwałość i zdiagnozowanie , pełen szacun...
.. w ECU musiała być wada fabryczna ( jednostkowa) miałeś pecha , ale poradziłeś z tematem ..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawka
Znajomy



Dołączył: 21 Lip 2014
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:55, 09 Kwi 2017    Temat postu:
tak nie wiem czy to tak widac na filmie ale jak w tym danym punkcie dodusilem z dwoch stron palcami to dzialal jak puscilem to gasl

teraz pytanie ktos wiec dokdlanie o co chozi z tymi numerami seryjnymi? czy musze byc dokdlanie takie same na ECU czy moga sie troszeczke roznic? oczywsice do I gen
Powrót do góry
Zobacz profil autora
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:26, 10 Kwi 2017    Temat postu:
Dawka napisał:
czy musze byc dokdlanie takie same na ECU czy moga sie troszeczke roznic? oczywsice do I gen

ECU 1 gen od 1000 i 750 różnią sie numerami to dlatego że mamy wer. EU , USA i USA California , ale spoko , jak masz 1000 to w ostateczności możesz użyć od 750 będzie sie wyżej kręcił ale zawory mogą dostać po dupie a dokładnie od tłoka ( wymian sprężyn, kiedyś pisałem ) pojęcie "czasu" jest chyba ci znane np. w rozrządzie desmodromicznym nie ma tego problemu , no musisz wujka Googla zapytać , jak masz 750 a dasz ECU od 1000 to lekko go zamuliłeś na wysokich obrotach , a to wszystko odnosi się do max RPM Smile .. temat osobiście przerabiałem
dzięki i pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawka
Znajomy



Dołączył: 21 Lip 2014
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:10, 10 Kwi 2017    Temat postu:
niestety wujek google slabo zna tematy z ecu w z750 bo nie bujalbym sie z tym tyle czasu Wink

ale dziekuje za zainteresowanie i pomoc :0 chodzi mi konkretnie o to nie znam tych oznaczen

MOJ ECU

21175-0053

112100-2320

12v TBCF50

Sterownik DENSO

i chce kupic np taki sprzedawca twierdzi ze do z750 I gen taki jaki mam a nr ma takie:

21175-0098

112100-5560

12v TBCF92

moim prostym mysleniem zaszedlem tak daleko ze czy az gdyz czasami moj jest rok 2005 analogicznie nr sa wyzsze ten moze pochodzic czasami z 2006r? moja teoria sie sprawdza wie ktos?

jedynie ze sprzedawca myli sie i nie jest to ecu z 750 i gen lecz jednak znowu jest taka sprawa ze zety po filcie maja 3 wtyczki przed filtem dwie Smile

Ogolnie mamy jeszcze jednego kolege na forum ktory ma ten sam problem, pisze z nim obecnie na PW
Powrót do góry
Zobacz profil autora
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 5:24, 11 Kwi 2017    Temat postu:
z tymi ECU jest jeszcze taki myk że są wersje bez immo i z immo , poszukaj w serwisówce tam powinny być rozpisane numery ECU co pod jakie kraje wychodził , nie jestem pewny ale a ZX10r ECU bez immo czyli wer.USA jest inaczej okablowany tak jest w moim przypadku, podobnie może być w Zetach .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawka
Znajomy



Dołączył: 21 Lip 2014
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 9:12, 11 Kwi 2017    Temat postu:
Bez imo lepiej, nie musze sie bawic w te wszystkie problemy z immo, trudno juz mamowilem moze prxy dobrych wiatrach bede jutro mial

jak bede w domu to sprawdze w serwisowce te numery
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pazur




Dołączył: 03 Sty 2017
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:48, 11 Kwi 2017    Temat postu:
Kiedyś miałem tak w Kawie GPZ 500.
Sprawcą zamieszania okazała się filtr paliwa po zimowym przestoju.
Jeśli ktoś coś takiego u Ciebie go zamontował to na bank filtr jest przyczyną problemu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:28, 11 Kwi 2017    Temat postu:
Dawka napisał:
Bez imo lepiej, nie musze sie bawic w te wszystkie problemy z immo, trudno juz mamowilem moze prxy dobrych wiatrach bede jutro mial

jak bede w domu to sprawdze w serwisowce te numery


skoro już zamówiłeś ECU dedykowany do moto bez immo a twój ma ( i odwrotnie),to koniecznie sprawdź okablowanie , bo w najlepszym przypadku wcale go nie odpalisz , najwyżej uwalisz ECU.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawka
Znajomy



Dołączył: 21 Lip 2014
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:24, 11 Kwi 2017    Temat postu:
kurde a juz sie cieszylem ze moze pojdzie gladko

w serwisówce sa podane ktory styki sa z wtyczki sa od immo a jakby je odlaczyc od wtyczki? i zaizolowac?

co mowicie wpinac czy nie? jak dojdzie i wtyczki beda pasowac?


przy okazji co zancza te ozanczenia liter na ecu bo widze kazdy ma inny ja mam L zamowilem D, a na innej aukcji jest jeszcze R


Ostatnio zmieniony przez Dawka dnia Wto 18:58, 11 Kwi 2017, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawka
Znajomy



Dołączył: 21 Lip 2014
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:57, 03 Maj 2017    Temat postu:
https://www.youtube.com/watch?v=X-IAyYUHfgQ

https://www.youtube.com/watch?v=cJM1GcA-g20

Pozdro :>


Serwis chcial zainkasowac 5200 PLN takze pozdro do nich ja wam zrobie za mniej niz polowe haha ;D


Ostatnio zmieniony przez Dawka dnia Śro 19:05, 03 Maj 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fazzie
Administrator



Dołączył: 17 Sty 2015
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław, Polska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:54, 03 Maj 2017    Temat postu:
Dawka napisał:
https://www.youtube.com/watch?v=X-IAyYUHfgQ

https://www.youtube.com/watch?v=cJM1GcA-g20

Pozdro :>


Serwis chcial zainkasowac 5200 PLN takze pozdro do nich ja wam zrobie za mniej niz polowe haha ;D


Kwarc Ci odpadl, kolego. Czytajac ten watek od razu pomyslalem o "zimnych lutach" w ECU na pocztek. Fajni, ze sie uporales i dzida! Cool Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawka
Znajomy



Dołączył: 21 Lip 2014
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:55, 04 Maj 2017    Temat postu:
Kwarc mozesz podjasnic? Smile

Dla mnie to mineral Very Happy

ta pastylka tak sie nazywa czy sie to dodaje do lutowanie czy cos?


fajnie ze temat porobiony bo 2 lub 3 forumowiczow caly czas sie z tym borykalo no i nikt problemu nie rozwiazywal takze teraz ogien na kolo!!! szkoda ze caly dzien pada ale trzeba nadrabiac bo mam miesiac w dupie ale coz Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin