Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Crasher
Zaglądacz
Dołączył: 29 Gru 2011
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pon 18:50, 05 Mar 2012 PRZENIESIONY Wto 13:01, 06 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Dzięki. Dobrze by było całkiem te linki wyrzucić, ale czy się wtedy nie zapali błąd. To ciężka sprawa z tym tłumikiem. A ktoś kiedyś może myślał o skróceniu tego ori tłumika? sterczy taki komin i szczerze słabo wygląda..
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
MAT
Stary wyga
Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 545
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Drohiczyn Płeć:
|
Wysłany: Pon 19:04, 05 Mar 2012 PRZENIESIONY Wto 13:02, 06 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Na wszystkie te pytania masz odpowiedzi na forum. Skrócony tłumik nawet sam wrzucałem na foto w jednym z tematów.
Mi błąd po odłączeniu linek exup'a sięnie wyświetlił ( z1000 '08 )
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 8:39, 04 Maj 2012 PRZENIESIONY Pią 10:30, 04 Maj 2012 Temat postu: potrzebuje zdjecie silniczka od EXUP |
|
|
tak jak w temacie, potrzebuje zdjecie z załozonymi linkami, poniewaz odkreciła mi się nakrętka, blaszka odpadła a linki znalazły sie na ziemi. teraz chciałbym to zmontowac. ponizej zdjęcie tylko bez linek, chciałbym zeby ktos zrobił zdjęcie jak linki są załozone, aby dotrzec do tego, trzeba zdjąc dwa plastiki z lewej strony. z gory dzieki za pomoc!
|
|
Powrót do góry |
|
|
MAT
Stary wyga
Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 545
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Drohiczyn Płeć:
|
Wysłany: Pią 16:26, 04 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Mam tylko takie zdjęcia z Z1000, wydaje mi się że tak samo powinno być i w Z750.
Może coś pomogą, linki są akurat już rozłączone.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 8:16, 09 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
dzieki za pomoc, ale w litrze to wygląda troche inaczej. czy nikt z forum nie jest w stanie zrobic zdjęcia??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 10:36, 09 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
grzebałem wczoraj u siebie w małym zecie i wygląda to identycznie 07"..
|
|
Powrót do góry |
|
|
jarek
Bywalec
Dołączył: 10 Kwi 2012
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: Wto 12:10, 26 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Koledzy i kolezanki odświerzam temat bo mam taki problem. zakupiłem moto i poprzedni właściciel wymienił wydech na sportowy, no i oczywicie wywlił exup, wiszą tylko kostki, miga dioda a moto jest zamulone z niskich obrotów, exupa już mam i chce załozyć bede go zakłądał niebawem i chce załozyć tą blaszkę opisywaną w temacie obejzałem ten filmik http://www.youtube.com/watch?v=_g6nrjtA0Ag ale nie bardzo rozumiem co ta blaszka daje, bo na filmiku nigdzie nie zaczepia , ani nie daje zadnego oporu, wydaje mi sie ze powinna dojsc do jakiegoś mementu zeby exup poczuł opór. moze maciejakieś foto jak u was jest to zrobione? bo zlanazłem podobny filmik ale tu tez nie stwia zadnego oporu...
http://www.youtube.com/watch?v=gT6FKKTUCcE&feature=endscreen
|
|
Powrót do góry |
|
|
Siwy
Dołączył: 11 Wrz 2012
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kalisz/UK Płeć:
|
Wysłany: Wto 19:38, 26 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Podłącz go i błąd powinien zniknąć, ja u siebie też wywaliłem oryginalny wydech razem z linkami i w żadne przykręcanie blach do serva sie nie bawiłem
A to że moto jest słabsze na niskim zakresie obrotów po odłączeniu exup'a to normalne zjawisko
|
|
Powrót do góry |
|
|
jarek
Bywalec
Dołączył: 10 Kwi 2012
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: Wto 18:16, 09 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Nawiązując do tematu podłaczyłem dziś exup ale dioda nadal miga, prawdopodobnie exup mam zepsuty bo po przekreceniu kluczyka nie wykonuje pełnego testu tylko troszke drgnie i tyle. czy zna ktoś jakiś inny sposób żeby ta dioda przestała migać ? Nie chce kupowac innego exupa bo to bez sensu, zalezało by mi na jakimś elektronicznym oszukaniu komputera.
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Wto 19:53, 09 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
jarek,masz 636 a nie Zeta,więc musisz założyć ową blaszkę,tylko przykręć ją dobrze,bo będzie chodzić i wydawać dziwne irytujące dźwięki,reszta powinna obyć się bez błędu FI.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kafarman
Aktywny
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Paryż-Pabianice
|
Wysłany: Wto 20:04, 09 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
może być też uszkodzony mechanicznie, czyli mieć wytartą cześć ząbków wewn i dlatego nie robi całego cyklu.
skoro jest zepsuty to go rozkręć i zobacz, tam nie ma za bardzo czego zepsuć przy rozbieraniu
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Wto 20:09, 09 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Kafarman,akurat znam takich osobiście,którym takie rozkręcanie na dobre nie wyszło.....,skończyło sie zakupem używanego egzemplarza z aledrogo.
|
|
Powrót do góry |
|
|
jarek
Bywalec
Dołączył: 10 Kwi 2012
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: Wto 20:23, 09 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
wydaje mi się ze jest uszkodzony mechanicznie , bo gdy były podłaczone linki tez nie wykonywał całego cyklu, odłaczyłem linki bo myslałem ze moze zapieczone cos ale mimo wszystko wydaje sie jak by przepuszczło coś w środku dlatego szukam sposobu jakiegoś elektornicznego ominięcia tego, choć i tak przy najbliższej rozkręce to ale jak bedzie wyłamane to nie naprawie...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kafarman
Aktywny
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Paryż-Pabianice
|
Wysłany: Wto 21:09, 09 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
mihoo napisał: | Kafarman,akurat znam takich osobiście,którym takie rozkręcanie na dobre nie wyszło.....,skończyło sie zakupem używanego egzemplarza z aledrogo. |
to chyba rozkręcał to kowal z cukiernikiem
ja swój rozbierałem i nie widzę tam możliwości by coś popsuć. widocznie są zdolni
|
|
Powrót do góry |
|
|
BoBaN
Znajomy
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Busko-Zdrój Płeć:
|
Wysłany: Wto 16:14, 16 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Pojechałem dziś podpiąć wężyk, który mi wcześniej odpadł (ten od przelewania baku) i kiedy mechanik zdjął siedzenia, to okazało się, że exup nie jest podłączony. Linki wisiały luźno. Dziwne, bo wydech jest oryginalny. Po co ktoś miałby odpinać exupa? Daje to coś? Po jego podłączeniu i ustawieniu wydaje mi się, że z dołu moto idzie bardziej płynnie. Bardziej liniowo oddaje moc. Ale to może efekt placebo.
PS. Nie wiem czy exup jest prawidłowo ustawiony. Sprawdzaliśmy według serwisówki, ale tam jest po ang. Wyłączyliśmy kluczyk i mechanik założył obie linki z czego tą po prawej (srebrną) naciągnął. Tak powinno być?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|