Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 14:00, 13 Cze 2011 Temat postu: Drgające lusterka w Z750s |
|
|
Nie wytrzymałem i wypróbowałem pewną opcję żeby usunąć te denerwujące drgania w lusterkach w Z750s, przez które g**no widać powyżej 120km/h.
Powiększyłem odrobinę dziurkę odpływową wody i przez nią wpuściłem trochę silikonu, potem powrzucałem około 300g małych ołowianych ciężarków, znów dodałem trochę silikonu żeby nie latało to wszystko w lusterku. Poczekałem aż wyschnie i jest bombowy efekt. Dzięki zwiększeniu ciężaru lusterka, drgania ustąpiły. Dzisiaj leciałem 160km/h i w lusterku wszystko widać i jest extra.
Niestety nauka wymaga poświęceń dlatego teraz potrzebuję kupić prawe lusterko, bo przy powiększaniu dziurki byłem zbyt ostry dla zetki i lustro pękło
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
jabloniec
Stary wyga
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 518
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 3-city Płeć:
|
Wysłany: Pon 14:05, 13 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
ale po takim zabiegu juz go na gume nie postawisz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
13b
Stary wyga
Dołączył: 02 Sie 2009
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wolin Płeć:
|
Wysłany: Pon 15:32, 13 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
ale za to stoppie pójdzie bez problemu
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pon 17:56, 13 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
po co cale lusterko kupowac, lepiej zawiez do kogos kto dorabia, za gora 30zl bedzie jak nowe
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pon 21:37, 13 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Na gumie może i by poleciał ale pewnie na lewo mnie będzie ściągać
A jeśli chodzi o dorabianie to już to kiedyś przerabiałem z lustrem w CBR. Te szkło jest osadzane w lusterku a potem kanty są zgrzewane i już jest to nie rozbieralne. Trzeba by było ściąć kant, a po włożeniu nowego szła zalać ten kant silikonem co nie wygląda już później zbyt apetycznie. Dlatego wolę jednak wydać kilka złociaków więcej i mieć tak jak powinno być, ale dzięki za sugestię
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Wto 10:55, 14 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Jak dorabialem w XJ, to gosc tylko rogrzal obudowe i wcisnal lustro. w Zecie jest jednak troche inny system, jak przyjade do domu, to musze sie przyjrzeć
|
|
Powrót do góry |
|
 |
rychu
Zetofil
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 1463
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubliniec Płeć:
|
Wysłany: Wto 12:38, 14 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
eLL jakie masz końcówki kiery?Jak w ogóle to jest to 1 przyczyna drgających lusterek szczególnie w 750-kach
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Wto 13:37, 14 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Końcówki są oryginalne więc wszystko powinno być gites. Próbowałem też wykluczyć, że te drgania pochodzą np ze złego wyważenia koła no i przy wciśnięciu sprzęgła drgania znikają, więc ewidentnie jest to wina drgań przenoszonych z silnika
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Śro 12:51, 15 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Drgania wynikaja z tego, ze w silniku nie ma walka wyrownowazajacego. Silnik Z750 musial byc tanszy od litra.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Śro 13:06, 15 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Wiem o tym, ale mogli chociaż japońce pomyśleć o tym, że taki europejczyk będzie chciał coś widzieć w tych lusterkach
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Czw 9:49, 16 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
japonce stwierdzili, ze ten europejczyk bedzie tak szybki, ze nic go nie zaskoczy od tylu
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pią 14:41, 17 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
No chyba, że tak A nawiązując do Twojej propozycji żeby spróbować wymienić lustro rozgrzewając obudowę - poszedłem sprawdzić u szklarzy w okolicach czy dają radę mi tak naprawić te lusterko, to zrobili taką minę, jakby w ogóle nie rozumieli o co mi chodzi i jakby do tego potrzebna była jakaś kosmiczna technologia
Także pozostaje mi tylko zakup nowego lusterka
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Wąski
Zetofil
Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków/Dębica Płeć:
|
Wysłany: Pią 15:30, 17 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
DaVid napisał: | Drgania wynikaja z tego, ze w silniku nie ma walka wyrownowazajacego. Silnik Z750 musial byc tanszy od litra. |
Silnik Z1000 roznicy sie tylko głowicą i może inną przekładnią. Z1000 tez cierpi na drgania przenoszone z silnika. A wszystko tak jak mówią poprzednicy brak wałka wyrównoważającego. A że silnik jest elementem nośnym ramy to w pewnym zakresie w lusterkach widać że tak powiem kupę
A ten motyw z ciężarkami w lusterku jest ciekawy. Kiedyś kombinowałem żeby jakos spróbować to stłumic kawalkiem gumy bo też mnie to czasem denerwuje że gówno widzę.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|