Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pią 22:09, 08 Cze 2012 Temat postu: dziwne luzy... |
|
|
witam
Kupiłem niedawno z750 z 2004r. i mam pare problemów z którymi być może się spotkaliście.
Pierwsza sprawa to nieprecyzyjnie wchodzenie biegów tzn. np. z 2 na 3 i wyżej - czy może to być kwestia luźnej dźwigni zmiany biegów? Patrząc na serwisówke chyba brakuje mi tych dwóch pierścieni pomiędzy stopką a dźwignia biegów – mam dość spory luz.
Druga – gorsza sprawa. Po zakupie moto wymieniłem łożyska główki ramy (podobno nie można dostać do tego modelu stożkowych więc na takie jak w serii) bo miałem wyczuwalne „stukanie” przy wciśniętym hamulcu na postoju – wszystko wskazywało na główke ramy. Niestety po wymianie nadal coś delikatnie puka.
Mam tez problem z zaciskami przednich hamulców – mają luz jak hooy i dzwonią podczas jazdy niemiłosiernie.
Jak myślicie czy w pierwszej sprawie zakup pierścieni pomoże? Co do drugiej sprawy – czy po zakupie zestawu naprawczego zacisku i zlikwidowaniu w nim luzu może ustać pukanie w przednim zawieszeniu czy raczej jest to raczej spawka lag?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Pią 22:10, 08 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
byłeś w Powitalni !! to zapraszam
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pią 22:18, 08 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
wow !!! szybka odp
faktycznie zacząłem nie po kolei
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pią 22:19, 08 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Pią 22:27, 08 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
co do stuków to sprawdź dokładnie tarcze hamulcowe
a skrzynia od zeta w zależności jak była traktowana ciężka do zajechania , generalnie problemów nie ma ,ale czasami można zalapać luz miedzy biegami, i to nie tylko w naszych zeta ,temat przerabiałem ,kwestia techniki,wprawy, jeszcze inni mówią oleju itp. znajdź złoty środek i daj znać
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6235
Przeczytał: 93 tematy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Sob 8:29, 09 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Najlepiej wrzuć fotkę całego lewego seta kierownika (skorzystaj z: http://www.z1000.fora.pl/galeria,2/jak-i-gdzie-wrzucac-zdjecia,14.html ),to może będziemy mieli jakąś wizję.
Odnośnie hamulców,to pierwsza sprawa tak jak napisał avator,czyli sprawdź luz na tarczy oraz napisz jak się mają klocki,zaciski myłeś - nie trzeba od razu zestawu naprawczego kupować.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pitrak
Z-zlot friend
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo Płeć:
|
Wysłany: Sob 9:22, 09 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Co do "drugiej" sprawy Lagi , lagi lagi Ja miałem coś podobnego w moim byłym ( niestety a szkoda) "Z-ecie" Dałem koledze do sprawdzenia ( bo się nie znam aż tak na tym ) i on mi robił Było coś z "luzem sprężyny" i olejem w moich "lagach"( a konkretnie w jednej ) Po "zabiegu" problem znikł
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Nie 8:03, 10 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
kurcze tak myślałem i tego się bałem ze to lagi ....
chciałem pogadać w serwisie kawy ale wczoraj niestety nie udało mi się nikogo zastać w salonie - chyba chłopaki skupili się na euro
będę wiedział coś więcej napisze
dzięki za podpowiedzi
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Nie 8:03, 10 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|