Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gucio
Dołączył: 08 Cze 2014
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 16:56, 26 Kwi 2015 Temat postu: Dziwny problem... obroty |
|
|
Witam Serdecznie
Zacznę od tego ze motocykl to Kawasaki Z750S z 2005 roku i problem który mam po raz pierwszy pojawił sie w momencie gdy jechał z prędkością około 100km/h i miałem obroty na poziomie około 7 tys (zacząłem przyspieszać) i nagle motocykl zgasł... ciężko odpalić
Pod domem nie mogłem odpalić i jak już odpaliłem to tak dziwnie obroty falowały i znów gasł (wszystko na ciepłym silniku). Wcześniej palił na dotyk... Motocykl jak by się dusił i ledwo co dawał sobie rade z obrotami...
a o to filmiki ( sorry za jakość):
http://www.youtube.com/watch?v=SLCQFbCqoxM&feature=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=_6TLB4QZOP0&feature=youtu.be
Dodam ze przed każdym sezonem serwisuje motocykl i są wykonywanie prace które warsztat/serwis mi zaleca.
Ma ktoś jakieś pomysły co jest nie tak ??
Dziękuję
Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Sówka
Dołączył: 15 Lis 2011
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź Płeć:
|
Wysłany: Wto 16:44, 28 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Świece wymieniałeś?
|
|
Powrót do góry |
|
|
gucio
Dołączył: 08 Cze 2014
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 19:14, 28 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
W tamtym roku na start sezony (marzec 2014)... i wówczas jakieś drobne problemy zaczynałem mieć ... ale mi w warsztacie powiedzieli ze nowe świece musza się wypalic czy coś... a myślisz o termice świec ? jak sprawdzić czy świece ok ? jak sprawdzić czy dobrze dobrana termika świec ?
Ostatnio zmieniony przez gucio dnia Wto 19:16, 28 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
GRUBY
Z-zlot friend
Dołączył: 21 Lip 2011
Posty: 1369
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: W-WA Płeć:
|
Wysłany: Wto 19:51, 28 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
sprawdź cewko - fajki, czy któraś się przypadkiem nie wysunęła.. ostatnio miałem coś takiego że na zimnym odpalił bez problemu..a jak się zagrzał zanim się ubrałem.. zaczął falować obrotami i prawie nie miał siły aby wyjechać z garażu pod delikatnie stromy podjazd.. w czasie jazdy kręcił sie do ok. 6 tysi max.. i działał jak "traktor".. na postoju i na sprzęgle falował obrotami.. po szybkiej konsultacji telefonicznej z W11 i sprawdzeniu cewko-fajek okazało się że jedna była wysunięta i to ona powodowała problem.. może warto iść w tym kierunku..
pzdr.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sówka
Dołączył: 15 Lis 2011
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź Płeć:
|
Wysłany: Śro 17:06, 29 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Sprawdzenie cewek to faktycznie najtańsze i najszybsze co można na początku sprawdzić. Jak cewki będą ok to wykręcić świece i sprawdzić w jakim stanie są. Ostatnio wymieniałem u siebie bo zaczął przerywać, ciężko było ruszyć ze skrzyżowania bo gasł (trzeba było sporo gazu dołożyć żeby ruszył w ogóle), nierówne wolne obroty. Wymieniłem świece i jak ręką odjął. Mam eNke z 2004r. Świece jakie kupowałem to NGK CR9EK.
|
|
Powrót do góry |
|
|
gucio
Dołączył: 08 Cze 2014
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 18:50, 01 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
W serwisówce pisze ze takie świece do mojego NGK CR9EK lub ND U27ETR ale odnoszę wrażenie ze w serwisie jakieś buble mi założyli
Dziękuję wszystkim ale czy są jeszcze jakieś pomysły ??
|
|
Powrót do góry |
|
|
|