Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mirosław
Dołączył: 13 Sty 2015
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów Płeć:
|
Wysłany: Nie 20:57, 18 Sty 2015 Temat postu: Głośny trzask podczas wrzucania jedynki. |
|
|
Serdecznie witam pozytywnie zakręconych zetofilów.Niedawno zakupiłem Z 750 2011 rok i zauważyłem że podczas wrzucania jedynki następuje głośny trzask, na początku myślałem że to wina oleju który i tak należało wymienić, zalałem Motul 10W40 5100 ale to nic nie pomogło. Może też za szybko chciałem wrzucać bieg przed rozgrzaniem silnika gdy olej był jeszcze zimny, a może ten typ tak ma?Nadmieniam że regulacja linki sprzęgła niczego nie zmieniła. Posiadam równolegle BMW 1150 RT ale tam jest suche sprzęgło tak że dzięki wyświetlaczowi biegów można się zorientować że wrzuciłem właśnie jedynkę. Pomykałem też CBR 1000RR oraz Virago 1100 ale podczas wrzucania jedynki nie dochodziły mnie tak intensywne dźwięki jak w Zecie.Czy tak ma być? Pozdro Miro
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
lafay
Zaglądacz
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: lodz Płeć:
|
Wysłany: Nie 21:24, 18 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
zawsze przy wrzucaniu jedynki towarzyszy trzask/ klikniecie to normalne ,,.. pytanie tylko jak glosne i co sie dzieje po wbiciu , moze jestes troche przewrazliwiony ...........
|
|
Powrót do góry |
|
|
TeeS
Świeżak
Dołączył: 08 Lut 2013
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Pon 10:41, 19 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
zmieniać biegi też trzeba umieć, bo albo jakaś usterka albo nie starasz się zrównać szybkości zębatek w skrzyni i stąd ten strzał, albo masz przewrażliwione ucho i to normalne kliknięcie przy zapięciu 1
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gatou
Dołączył: 03 Gru 2014
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kobyłka Płeć:
|
Wysłany: Pon 12:27, 19 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Też tak miałem w moim Zecie , ale wyszło że to normalne , wiec sie nie przejmuj
|
|
Powrót do góry |
|
|
RasAlGhul
Zetofil
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 1437
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Banino Płeć:
|
Wysłany: Pon 16:35, 19 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Sprawdź też stan napędu. Po wrzuceniu biegu zębatka na wałku zdawczym napina łańcuch i sam efekt mocnego stuknięcia, może być spowodowany stuknięciem łańcucha, np. w ślizg. Mimo wszystko włączaniu jedynki zawsze będzie towarzyszył trzask, a nawet szarpnięcie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
mirosław
Dołączył: 13 Sty 2015
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów Płeć:
|
Wysłany: Pon 18:12, 19 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Tak właśnie mam, łańcuch jest zbyt luźny, Italianiec chyba od nowości go nie naciągał bo moto ma 7500km zrobił mu przegląd przy 1100km pojeździł do czasu drugiego przeglądu i sprzedał. Notabene łańcuch psikał tylko sprayem bo pełno syfu się przykleiło, mam naftę jak się ociepli to go umyję i nasmaruję. Dzięki RasAlGhul za uspokojenie.Na forum akcesoria zadałem Ci pytanie w tym też ci zadam co znaczy Twój nick?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Olsen
Dołączył: 05 Lis 2014
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kaszuby/Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Pon 19:01, 19 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
mirosław napisał: | Dzięki RasAlGhul za uspokojenie.Na forum akcesoria zadałem Ci pytanie w tym też ci zadam co znaczy Twój nick? |
Miro - luknij tutaj
[link widoczny dla zalogowanych]
Traktuj to oczywiście w formie żartu
|
|
Powrót do góry |
|
|
mirosław
Dołączył: 13 Sty 2015
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów Płeć:
|
Wysłany: Pon 19:49, 19 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Całe szczęście że z Batmanem nie mam nic wspólnego bo Ras by mi jeszcze zniszczył moją ukochaną Zetę.Pozdro Miro
|
|
Powrót do góry |
|
|
pwL
Aktywny
Dołączył: 26 Lip 2014
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość Płeć:
|
Wysłany: Wto 8:59, 20 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Na wciśniętym sprzęgle jak już wbijesz tą jedynkę i potem wybijesz na luz i znowu wbijesz to już gładko wchodzi bez stuków i puków Możesz też np podczas wrzucania jedynki nacisnąć sprzęgło i lekko dać przygazówke otwierasz i za chwilę zamykasz przepustnice i zaraz po tym jak zamkniesz wtedy wrzucasz 1 bieg i też stuków nie będzie
|
|
Powrót do góry |
|
|
mirosław
Dołączył: 13 Sty 2015
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów Płeć:
|
Wysłany: Wto 18:17, 20 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Dzięki PWL jestem deko przewrażliwiony wszak to mój pierwszy Kawasaki zadając pytanie chcę rozwiać wszelkie wątpliwości co do stanu technicznego moto. Teraz wiem że ten typ tak ma. Pozdro Miro
|
|
Powrót do góry |
|
|
pwL
Aktywny
Dołączył: 26 Lip 2014
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość Płeć:
|
Wysłany: Wto 19:11, 20 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Też to przerabiałem haha
|
|
Powrót do góry |
|
|
|