Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szwedzik90
Dołączył: 04 Lis 2016
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany: Pon 17:15, 27 Mar 2017 Temat postu: Jak rozebrac czache w z750s |
|
|
Może mi ktoś krok po kroku srubka po srubce wwyjaśnić jak rozebrac cczache i dostać się do wiązki kabli od licznika [/code]
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Lucianin
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzelce Kraj. Płeć:
|
Wysłany: Wto 22:10, 08 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Podbijam
|
|
Powrót do góry |
|
|
Paweł_Nowo
Dołączył: 17 Lis 2015
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin Płeć:
|
Wysłany: Śro 7:50, 09 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
W dużym skrócie... W pierwszej kolejności zaślepki (ostrożnie bo można je łatwo zniszczyć). Następnie śruby. To chyba wszystko. Próbuj sam to naprawdę nic trudnego
|
|
Powrót do góry |
|
|
Voltron
Znajomy
Dołączył: 11 Lis 2015
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
Wysłany: Śro 23:15, 09 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Pierw lusterka, potem osłony zegarów. Wciskasz środek kołków plastikowych i wychodzą. Potem boczne śruby i te śruby za osłonami zegarów chyba po jednej albo 2 na stronę. Powinna zejść w całości tylko odepnij światła i kierunki. Licznik zostanie na miejscu.
Jakby będziesz wkładać kołki to wyciąg troszkę środek, z 3-4mm wsadź kolka i wciśnij środek tak na równo z powierzchnią, jak było.
|
|
Powrót do góry |
|
|
adamek072
Dołączył: 22 Lut 2017
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzegom Płeć:
|
Wysłany: Czw 18:07, 10 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
2 śrubki ( góra i dół) z lewej i prawej strony, i i bodajże 2 śruby pod plastikową osłoną zegaru,( osłone zdejmujesz poprzez wciśniecie plastikowych klipsów w tych śrubach wciskanych nie wiem jak to fachowo się nazywa w każdym bądź razie 2 z przodu i po 1 z boku) bynajmniej tak to jest w moim zecie z750 2008 r.
|
|
Powrót do góry |
|
|
MMisiek
Z-zlot friend
Dołączył: 11 Mar 2015
Posty: 601
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żyrardów Płeć:
|
Wysłany: Pią 7:49, 11 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
W "S" jest inna czasza ale na tym samym polega demontaż tylko moze byc jeszcze mocowanie gdzies z boku tej wielkiej owiewki
|
|
Powrót do góry |
|
|
borys980
Dołączył: 11 Sie 2017
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 9:33, 12 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Część.
Jeszcze nie zdążyłem się przywitać, ale napiszę co i jak z tą czaszą, bo jestem świeżo po tej robocie.
1. wypinamy wszystkie kable
- kierunkowskazy na złączach, które należy ścisnąć w odpowiednim miejscu i wysunąć wtyk.
- postojowe podobnie jak kierunki
-mijania i drogowe tylko zsunąć kostki z żarówek.
2. Zdejmujemy zaślepki przy zegarach
- odkręcamy śruby imbusowe, klucz o ile pamiętam 4.
- wciskamy środek kołków. kołki robią się luźne i można je wyjąć.
- zdejmujemy zaślepki, trzymają się jeszcze na wcisk na kołku wewnątrz wchodzącym w gumę, więc trzeba z wyczuciem.
3. Od wewnątrz czaszy są cztery śruby mocujące lusterka. Odkręcamy je - klucz 10. Podczas odkręcania nakrętek, przytrzymujemy lusterka żeby nie spadły.
4. Odkręcamy cztery śruby po bokach czaszy - klucz imbusowy 4.
5. Czaszę zsuwamy do przodu. trzeba ją lekko rozgiąć na wysokości lusterek.
UWAGA. Kołki od zaślepek przy zegarach wypychamy w drugą stronę tak aby ich środek wyszedł na ok 4mm. Podczas montażu umieszczamy je w otworach i wciskamy środek.
Ostatnio zmieniony przez borys980 dnia Sob 9:36, 12 Sie 2017, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|