Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Jaka kupic Opone?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Edi
Zaglądacz



Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 21:25, 17 Maj 2011    Temat postu:
Ile mniej więcej trzeba przejechać, żeby nowe opony zaczeły w pełni trzymać. Właśnie obułem swoją w Piloty Road 2, po wyjeździe z warsztatu na pierwszym winkielku, nieźle uciekała. Spodziewałem się, że popłynie, ale nie aż tak.. Teraz jeżdżę, jakbym wczoraj prawko odebrał...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RasAlGhul
Zetofil



Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 1437
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Banino
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:28, 17 Maj 2011    Temat postu:
oponiarz doradził mo 200km, sam jeżdzi SV więc całkiem zielony nie jest.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
OxBown
Bywalec



Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:52, 17 Maj 2011    Temat postu:
podobno warto przejechac je przed pierwsza jazda papierem sciernym lekko
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 23:32, 17 Maj 2011    Temat postu:
OxBown napisał:
podobno warto przejechac je przed pierwsza jazda papierem sciernym lekko


to takie metody rodem z forow dyskusyjnych. slidery tez mozna dotrzec przy okazji, wtedy jest wiecej respectu u kolegow ^^
ja na swoich przejechalem ok 200km i wystarczylo, oczywiscie trzeba miec swiadomosc, ze nie przebieg a styk gumy z asfaltem generuje chropowatosc i mieszanie sie gumy z osrodkiem, po ktorym jedzie opona. Zatem 200km po plaskim wcale nie sprawi, ze opona na bokach bedzie ok do latania na kolanie. Raczej trzeba stopniowo pojezdzic bez szalenstw, robic coraz wieksze zlozenia i bedzie dobrze. Sam wyczujesz kiedy jest juz git
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Śro 9:51, 18 Maj 2011    Temat postu:
Kiedys zmienialem opony w Fazerce na dunlopy D208, wystarczylo kilka progresywnie mocniejszych zlozen i po kilkudziesieciu kilometrach nie czulem absolutnie zadnych niepokojacych sygnalow poza przyjemnie szybkim skretem - jak to na nowych oponach Smile
Identycznie bylo w XJ, dlatego zdecydowanie popieram przedmowce!


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 9:52, 18 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
pitrak
Z-zlot friend



Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:12, 18 Maj 2011    Temat postu:
Ja miałem takie




Opony polecam jak najbardziej dla użytkowników lubiących jazdę na co dzień i na dalsze wycieczki Smile Opona nie potrzebuje długiego rozgrzewania aby dobrze trzymała Wink Oczywiście , obszerniejszy opis jest tutaj [link widoczny dla zalogowanych] .
Pozdrawiam pitrak Wink


Ostatnio zmieniony przez pitrak dnia Śro 18:15, 18 Maj 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tomo
Stary wyga



Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:51, 18 Maj 2011    Temat postu:
Mam takie same co pitrak powyżej reklamuje. Również polecam pany ! Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 18:45, 19 Maj 2011    Temat postu:
Test:
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:32, 19 Maj 2011    Temat postu:
Edi napisał:
Ile mniej więcej trzeba przejechać, żeby nowe opony zaczeły w pełni trzymać. Właśnie obułem swoją w Piloty Road 2, po wyjeździe z warsztatu na pierwszym winkielku, nieźle uciekała. Spodziewałem się, że popłynie, ale nie aż tak.. Teraz jeżdżę, jakbym wczoraj prawko odebrał...


Jeżeli nie chcesz wyjeździć owych kilometrów po asfalcie,to jest taki system:
wjeżdżasz świeżo założonymi gumami w kopny piach,wystarczy zaledwie kilkadziesiąt metrów i ta śliska warstwa jest "zdarta",oczywiście i tak należy dogrzać "buty" na drodze,zanim zaczniesz szaleć na winklach.

Pozdro


Ostatnio zmieniony przez mihoo dnia Czw 19:33, 19 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Frato
Zaglądacz



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:29, 19 Maj 2011    Temat postu:
przejechanie delikatne papierem ściernym to nie fanaberia z rodzaju ścierania sliderów. Robią tak w wielu serwisach. I polecam. Sam męczyłem sie na nowych oponach i omal paciaka nie zaliczyłem.Metoda z rundką po piachu też dobra.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 21:27, 07 Sie 2012    Temat postu:
do zeta z akcesoryjnym mocowaniem tablicy polecam założyć 190. sam miałem metzelera racetec K3 w rozmiarze 190 i po założeniu sporteca M3 w rozmiarze 180 tylne koło wyglądało jak z motorynki...
Powrót do góry
Kafarman
Aktywny



Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Paryż-Pabianice

PostWysłany: Czw 2:28, 09 Sie 2012    Temat postu:
ten cały centymetr robi aż taką robotę ?? poważnie Confused
zaraz pewnie w dziale sprzedam pojawi się twoje ogłoszenie , że sprzedasz 190-tkę Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Xanth
Zaglądacz



Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 16:25, 10 Sie 2012    Temat postu:
Aktualnie mam na końcówce Pirelli Dragon Evo, na nowy sezon kupię ich następcę, czyli Diablo Strada, z opinii wynika, ze są rewelacyjne (i tanie). Zresztą do moich tez nie mam o co sie przyczepic Wink

X.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Przema
Bywalec



Dołączył: 12 Maj 2012
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 2:57, 21 Sie 2012    Temat postu: re: opony
siemanko

okazało się że moja tylna opona jest kwadratowa...pierwsze moto i pierwsze kroki

szukam komplety do 1000zł, tylko nowe

mam juz faworyta: conti sport attack2, mogę mieć za 930zł z założeniem

inne jakie znalazłem na all:
- pirelli diablo strada 720zł
- michały pilot 810
- power 950
- metzeler m3 840

póki co jeźdzę spokojne, na kolano nie schodzę - robiłem prawie 4 tyś zetem i nie długo wybieram się na doszkolenie moto i stwierdziłem że bezpieczniej będzie zmienić kółka przed

ostatnio pytałem ile kosztuje wymiana opon w liberty motors w Łodzi,usłyszałem 75zł/szt netto - powiem szczerze że zszokowało mnie to, a ile u Was kosztuje taka przyjemność?

p.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 8:18, 21 Sie 2012    Temat postu:
Siema. Dla mnie faworytem są Micheliny, wcześniej w poprzednim moto miałem Dunlopa i do samych drutów jeździł przyzwoicie. Teraz zastanawiam się nad kompletem opon i chciałbym łyknąć Bridgestone, ale to jeszcze do zastanowienia.

Znajomi po Continental wracali do Michelin
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 3 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin