Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
echo
Dołączył: 06 Lip 2017
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów Płeć:
|
Wysłany: Nie 19:56, 03 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Witam.
Mały zet z 2010r., 36500 przebiegu. Sezon 2016 przeleciał na 300v, obecnie nie wiem jak jest wlany. Czy przy wymianie wlać 5100 czy 7100? Planuję go też przeczyścić środkiem Motorbike Engine Flush od LIQUI MOLY.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Voltron
Znajomy
Dołączył: 11 Lis 2015
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
Wysłany: Pon 18:45, 04 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
daj spokoj z 5100
|
|
Powrót do góry |
|
|
UwierZ
Świeżak
Dołączył: 23 Cze 2014
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mazowieckie Płeć:
|
Wysłany: Pon 20:21, 04 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Jak nie wiesz jaki był lany to lej 7100
|
|
Powrót do góry |
|
|
echo
Dołączył: 06 Lip 2017
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów Płeć:
|
Wysłany: Pon 21:41, 04 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
OK, dzięki
|
|
Powrót do góry |
|
|
damiang
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska Płeć:
|
Wysłany: Wto 7:24, 05 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Lej śmiało full syntetyk, natomiast daruj sobie jakieś engine flush, różne są opinie o tym ustrojstwie. Druga sprawa, jeżeli masz oryginalny przebieg, to moto ledwo dotarte i na pewno nie wymaga płukania
|
|
Powrót do góry |
|
|
echo
Dołączył: 06 Lip 2017
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów Płeć:
|
Wysłany: Wto 9:45, 05 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Ok, to daruję sobie ten specyfik i zaleję 7100
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dicio
Z-zlot friend
Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 1596
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dolnyśląsk- Oleśnica Płeć:
|
Wysłany: Śro 3:46, 06 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
A czemu nie dajesz 300v ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
echo
Dołączył: 06 Lip 2017
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów Płeć:
|
Wysłany: Sob 13:55, 16 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
Bo słyszałem, że po 4-5kkm jest tak zużyty, że nadaję się do wymiany a 7100 jest w takim stanie dopiero przy 7-8 czyli tylu ile średnio robię w sezonie Chyba, że teoria o szybkim zużywaniu się 300v to tylko mit?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Voltron
Znajomy
Dołączył: 11 Lis 2015
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
Wysłany: Sob 16:29, 16 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
gdzieś widziałem testy olejów po przejechaniu kilku tys km. Motul 300v nie trzymał parametrów i to mocno. Miał dobre tylko na początku i krótko. Ile w tym prawdy - nie wiem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Nie 19:34, 17 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
echo napisał: | Bo słyszałem, że po 4-5kkm jest tak zużyty |
dokładnie , w myśl tego powiedzenia " jedna baba drugiej babie" - ...ja pierdole ...
dajcie spokój że oleje wam nie pasują , !!!
... "ten nie trzyma ,ten się dupczy, ten zjebany, nie ten kolor"
nic tylko jebać ...
Szanowni Państwo !!
stosujemy olej zgodnie z przeznaczeniem producenta ( temat rzeka ale konkretnie jak ktoś woli "dupczenia" ...
* nie dotyczy forum z1000.fora.pl* ... ) jego sprawa ..
nie ma złotego środka .
ale od czego jest forum
|
|
Powrót do góry |
|
|
arczimi
Bywalec
Dołączył: 20 Lip 2014
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik Płeć:
|
Wysłany: Pon 8:54, 18 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
avator, zmierzyłeś sobie ciśnienie?
Chyba święta idą
Ostatnio zmieniony przez arczimi dnia Pon 8:55, 18 Gru 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Pon 17:17, 18 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
arczimi napisał: | avator, zmierzyłeś sobie ciśnienie?
Chyba święta idą |
zmierzyłem 5,5 bara na wolnych ... byle do wiosny , a potem zmienię olej
|
|
Powrót do góry |
|
|
Voltron
Znajomy
Dołączył: 11 Lis 2015
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
Wysłany: Pon 23:06, 18 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
Rozwieje wątpliwości... Lejcie Eneosa full syntetyk 10w40. Przynajmniej na takim wychodził Z750 1gen z fabryki. Kropka
|
|
Powrót do góry |
|
|
rosol
Bywalec
Dołączył: 23 Maj 2016
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Gdynia Płeć:
|
Wysłany: Śro 10:05, 20 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
Voltron napisał: | Rozwieje wątpliwości... Lejcie Eneosa full syntetyk 10w40. Przynajmniej na takim wychodził Z750 1gen z fabryki. Kropka |
a ja napiszę tak:
Bądźcie wywrotowcem i idźcie pod prąd....... zalewajcie olejem jakim chcecie a silnik i tak przeżyje bez problemu
|
|
Powrót do góry |
|
|
gunter
Stary wyga
Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 712
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław / UK Płeć:
|
Wysłany: Sob 14:16, 06 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
Dla przewrażliwionych.
Póki co 2 lata oleju nie zmieniałem. Kolor troszkę się zmienił a silnik pracuje bez zarzutów. Na zygorku przejechane ponad 57 tyś mil. Trzymam sie tylko i zawsze oryginalnego filtra Kawasaki...żadnych Hilfo, Champion lub innego badziewia gdzie "zawór bezpieczeństwa" otwiera się po przejechaniu kilkuset mil. Chyba zaleje silnik dieslem kolejnym razem
|
|
Powrót do góry |
|
|
|