Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
jakie oponki
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Flaming
Zetofil



Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 1624
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 23:24, 09 Kwi 2010    Temat postu:
Wiesz co na razie zrobiłem na nich jakieś 600 km więc nie mam jeszcze konkretnego rozpoznania. Jest zimno i są uślizgi. W sumie nowe opony muszą się dotrzeć. Myślę że jak będzie cieplej to będzie duuuuużo lepiej Smile W testach wypadały dobrze. Oponki prezentują się fajnie ale nastawione są na turystykę. W zeszłym roku na Conti Road attack zrobiłem 12 000 km i już z nimi było kiepsko. W niektórych miejscach pokazały się druciki. Zapytaj "13b" on też śmiga na pirelli diablo stradach Smile

na razie śmigam na nich ostrożnie ale już widzę że bez problemu się ją zamknie Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Sob 7:08, 10 Kwi 2010    Temat postu:
Cześć, ja założyłem we czwartek Maxxisa Supermaxx 120-70-R17 58W. Koszt oponki 250 zł przód i 415 zł tył. Jeździłem na tych gumach na Hondzie i było znakomicie. Po założeniu na Kawę moto stało się niesamowicie poręczne. Jak będzie z żywotnością , zobaczymy.
Jacek
PS. Fotkę opony można zobaczyć na naszym forum w dziale warszawskie spotkania (motocykl Jacka) . Testy w "Scigaczu" tylko ceny tam jakieś wariackie.
Powrót do góry
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:09, 10 Kwi 2010    Temat postu:
Natomiast ja zakupiłem komplet Dunlopa "Road-Smart" DOT z końca 2009,
za 860pln.
Niebawem zakładam,ale dopiero jak dopalę fabryczne Metzelery.
Aha,Metze wytrzymały 20tkm!!!
Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony przez mihoo dnia Sob 20:53, 10 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Sob 20:37, 10 Kwi 2010    Temat postu:
Witam.
Smigalem na dwuskładnikowym michellinie Pilot Power ale tylna opona wytrzymala tylko 7000 km. To nie jest zly wynik dla sportowej opony ale teraz zalozylem Pilot Road - tez miekka po bokach i z tego co widze fajnie trzyma sie na zakretach a ludzie robia na niej nawet 20 000 km. Nie mam porownania ale wydaje mi sie ze jest to dobry kompromis miedzy oponami turystycznymi (twardymi) a mieciutkimi sportowymi. Prowadzenie swietne i przede wszystkim rewelacja na zakretach.

Mam znajomego sprzedajacego uzywki i place stowke za oponke na ktorej jeszcze ze 3 mm sa do zjechania.
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pon 9:24, 12 Kwi 2010    Temat postu:
ja mam pirelki diablo strady. założyłem je na w zimę poprzednią tuż przed sezonem, tak wiec sezon na nich przelatałem. fakt masakra jak są świeże bo ślizgają się jak na lodzie ale to każdą oponę trzeba dotrzeć. jeśli chodzi o odczucia z jazdy to powiem tak: nie latam na kolanku ale też nie jeżdżę na "kwadratowo" i jestem zadowolony z nich. w deszczu raz z Sopotu leciałem to raz tylko na kałuży mi się śliznęła jak się z audi R8 ścigałem. oczywiście są lepsze opony ale cena teraz sprawia że nie zastanawiałbym się nawet sekundy jak stałbym przed zakupem gumek.
pozdro.
Powrót do góry
Flaming
Zetofil



Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 1624
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 9:35, 12 Kwi 2010    Temat postu:
Dokładnie Leszek cena gumy jest bardzo atrakcyjna Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 17:51, 06 Maj 2010    Temat postu:
Ja mam pytanie trochę innego gatunku mianowicie odkąd kupiłem zeta (tydzień temu:) ) mam w nim gumę 190 ale trzeb by ja zmienić i właśnie ... czy kupić znów 190? czy wrócić do fabrycznej 180? Czy takie zakładanie większej gumy nie wpływa jakoś negatywnie na prowadzenie?
Powrót do góry
Flaming
Zetofil



Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 1624
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:55, 06 Maj 2010    Temat postu:
Masz 750 więc kup 180 Smile 190 jest w Z1000. Felga w 750 jest troszkę węższa i jak założysz 190 to może być efekt jajka Wink pewnie ma to duży wpływ na jazdę po zakrętach. Podobno fabryczne wymiary gum są najlepsze Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
13b
Stary wyga



Dołączył: 02 Sie 2009
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wolin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:34, 06 Maj 2010    Temat postu:
moje zdanie jest takie: w fabrykach siedzą jajoglowi i rozkminiają ostro, więc co oni wymysla jest najlepsze dla naszych zetow i basta Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Frato
Zaglądacz



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:18, 11 Maj 2010    Temat postu:
Dziś założyłem nowe diablo strady. Slizgie jak cholera:(Chyba przetre je papierem ściernym i zobaczymy co się będzie działoSmile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:00, 11 Maj 2010    Temat postu:
Frato napisał:
Dziś założyłem nowe diablo strady. Slizgie jak cholera:(Chyba przetre je papierem ściernym i zobaczymy co się będzie działoSmile


Kolego,nie trzyj papierem ściernym,tylko pojeździj trochę w kopnym piachu (drogach polnych),wtedy to śliskie samo zlezie.
Pozdro Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Flaming
Zetofil



Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 1624
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:06, 11 Maj 2010    Temat postu:
To są twarde gumy więc potrzebują więcej czasu na rozgrzanie się. Po przejechaniu 800 km mogę powiedzieć że przyczepność się poprawiła .Już prawie nadają się do jazdy Smile jeszcze troszkę i będzie można szybciej pokonywać zakręty Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
13b
Stary wyga



Dołączył: 02 Sie 2009
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wolin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 6:10, 12 Maj 2010    Temat postu:
jak dla mnie diablo strady to swietne opony, 180 i ostre zakrety robi sie jak na szynach Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 9:59, 12 Maj 2010    Temat postu:
13b napisał:
jak dla mnie diablo strady to swietne opony, 180 i ostre zakrety robi sie jak na szynach Wink


no dokładnie to samo potwierdzam... są dobre i na naszych szosach nie sądzę, że się odczuje różnicę w stosunku do np. dunlopów. poza tym są nawet trwałe no i jak wspomniane parę postów wyżej - tanie.
Powrót do góry
Sebek
Znajomy



Dołączył: 08 Kwi 2010
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:12, 12 Maj 2010    Temat postu:
Dziś odziałem swojego Zeta w nowe oponki Dunlop Qualifier 2
zobaczymy jak będzie się śmigało
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 5 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin