Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartex
Zaglądacz
Dołączył: 30 Sty 2015
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Śro 21:26, 15 Mar 2017 Temat postu: Kierownica dotyka baku. |
|
|
Witam . Zmienilem ostatnio kierownice na TRW Lucasa superbike , nie mam jej jeszcze dokladnie ustawione pod siebie ale zauwazylem ze nie wazne jak bardzo wysune kierownice w lewo czy w prawo to prawa strona bedzie dotykac baku :< jest to dla mnie troche nie pokojace szczerze mowiac . Nie pamietam czy na oryginalnej kierownicy tak mialem bo szczerze mowiac chyba nie mialem okazji tego sprawdzac. Sprawdzilem od razu ograniczniki skretu ale wygladaja w porzadku , nie zauwazylem zeby czegos brakowalo albo byly jakos uszkodzone/naprawiane. Wiecie moze od czego to jest zalezne?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Fazzie
Administrator
Dołączył: 17 Sty 2015
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław, Polska Płeć:
|
Wysłany: Śro 22:19, 15 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Prawy ogranicznik na glowce caly?
|
|
Powrót do góry |
|
|
bartex
Zaglądacz
Dołączył: 30 Sty 2015
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Śro 22:32, 15 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
zobacze jutro dokladniej i napisze . Dodam jeszcze ze moto jezdzi prosto itp , zadnych niepokojacych objawow nie zauwazylem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
SEPKOSKY
Znajomy
Dołączył: 07 Wrz 2010
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Czw 1:09, 16 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Miałem w Zecie kiere Lucas 731 mm i w żadną stronę nie dotykała baku, ale moto 100% bezwypadek było (sam z saloonu wyjechałem).
|
|
Powrót do góry |
|
|
bartex
Zaglądacz
Dołączył: 30 Sty 2015
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Czw 22:40, 16 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
jednak jest to prawy ogranicznik , tylko ten co jest przymocowany do " glowki ". Przy glebie poprzedniego wlasciciela musial zostac wklesniety. Gołym okiem cięzko to zauwazyc ale jak sie pomaca to czuc ze jest wklesly dzieki czemu kierownica ma wiecej pola do popisu .. Coz zawsze moglo byc gorzej
|
|
Powrót do góry |
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Pią 23:12, 17 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
bartex napisał: | Przy glebie | to nie była gleba .. to był dzwon
|
|
Powrót do góry |
|
|
bartex
Zaglądacz
Dołączył: 30 Sty 2015
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Sob 22:50, 18 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Tak to był dzwon.. Im bardziej rozkręcalem maszynę tym więcej śladów dzwona widziałem... Ale tak jak mówiłem technicznie jest na szczęście wszystko w porządku
|
|
Powrót do góry |
|
|
ZiGuSs
Zaglądacz
Dołączył: 25 Lip 2014
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ruda Śląska Płeć:
|
Wysłany: Wto 10:52, 21 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
avator napisał: | bartex napisał: | Przy glebie | to nie była gleba .. to był dzwon |
I też w życiu bywa. Ja też nadspawywalem ogranicznik także bartex nie jesteś sam
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zglinuś
Zaglądacz
Dołączył: 15 Lis 2015
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Czw 22:10, 30 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Przerabiałem temat w mojej byłej Z750. Można bez problemu napawać ze zgniecionej strony, lecz powinieneś zbadać też czy druga strona nie ma zbyt słabego skrętu, bo te ograniczniki lubią się całe wyginać i z jednej strony kierownica dotykała baku, a z drugiej będziesz miał promień skrętu jak w ciężarówce
|
|
Powrót do góry |
|
|
|