Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mariusz
Stary wyga
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 21:35, 23 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Edi napisał: | zmniejszyli wolne obroty do 1000. |
I ten zabieg powinien zmniejszyć a może nawet zupełnie wyeliminować strzał skrzyni przy wrzuceniu jedynki.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
msl
Znajomy
Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Sochaczew Płeć:
|
Wysłany: Pią 20:14, 24 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Edi napisał: | zmniejszyli wolne obroty do 1000.
i |
według serwisówki jakie powinny być obroty na jałowym ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
gandi
Stary wyga
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 675
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Pią 20:26, 24 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Takie jak napisałem na początku tematu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Edi
Zaglądacz
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 20:19, 25 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Ma ktoś taki stelaż, przy swoim małym Zecie?:
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy ta blacha w schowku przykręcana od góry śrubami od uchwytów pasażera, jest w komplecie? Pytam, bo mam do kupienia używany stelaż, prawie nie używany, ale właściciel twierdzi, że nie miał tej blachy... Boję się, że w tańszej opcji, może mi odpaść dno od schowka.
|
|
Powrót do góry |
|
|
lukaszvip166
Zaglądacz
Dołączył: 29 Gru 2012
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pila Płeć:
|
Wysłany: Nie 18:40, 10 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
A jesli moj Zet po odpaleniu i nagrzaniu zima ma obroty bez urzywania żadnego ssania mniej niz 1000, to rozumiem, ze musze je zwiekszyc? czy moze latem beda wieksze? tzn same sie zwieksza?
|
|
Powrót do góry |
|
|
jarek
Bywalec
Dołączył: 10 Kwi 2012
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: Nie 21:25, 10 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Jeżeli chodzi o lampę to można ją rozkleić na ciepło i oddzielić klosz od odbłyśnika, można wtedy założyć odbłyśnik z jakiejś zbitej lampy europejczyka, bo nawet używka europejczyk to spory wydatek
|
|
Powrót do góry |
|
|
jabol_dread
Dołączył: 01 Cze 2018
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrów Wlkp. Płeć:
|
Wysłany: Sob 17:17, 09 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Witajcie.
Czytam tematy na temat regulacji obrotów na biegu jałowych w Z750, ale nigdzie nie widzę zdjęcia, która konkretnie śruba do tego służy. U mnie obroty są na poziomie 950-1000 i faktycznie podczas jazdy bez sprzęgła szarpie motocyklem, a przy wrzucaniu "jedynki" słychać stuk i lekki ruch motocykla do przodu (nieważne czy ciepły czy zimny).
W związku z tym zrobiłem fotkę śrubek, które widzę pod wtryskami i proszę powiedzcie mi, czy do tej regulacji służy ta zaznaczona na czerwono czy ta na zielono? W manualu, który ściągnąłem pokazana jest tylko jedna śruba.
Pozdrawiam.
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
gunter
Stary wyga
Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 712
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław / UK Płeć:
|
Wysłany: Sob 20:10, 09 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
To ta zaznaczona na czerwono. Ręką swobodnie podkręcisz.
|
|
Powrót do góry |
|
|
jabol_dread
Dołączył: 01 Cze 2018
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrów Wlkp. Płeć:
|
Wysłany: Sob 21:40, 09 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
gunter napisał: | To ta zaznaczona na czerwono. Ręką swobodnie podkręcisz. |
Dziękuję bardzo. A ta druga od czego jest?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|