Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Kilka pytań od zielonego jak Kawasaki
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mariusz
Stary wyga



Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:35, 23 Wrz 2010    Temat postu:
Edi napisał:
zmniejszyli wolne obroty do 1000.


I ten zabieg powinien zmniejszyć a może nawet zupełnie wyeliminować strzał skrzyni przy wrzuceniu jedynki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
msl
Znajomy



Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Sochaczew
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:14, 24 Wrz 2010    Temat postu:
Edi napisał:
zmniejszyli wolne obroty do 1000.
i


według serwisówki jakie powinny być obroty na jałowym ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gandi
Stary wyga



Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 675
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:26, 24 Wrz 2010    Temat postu:
Takie jak napisałem na początku tematu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Edi
Zaglądacz



Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 20:19, 25 Wrz 2010    Temat postu:
Ma ktoś taki stelaż, przy swoim małym Zecie?:

[link widoczny dla zalogowanych]

Czy ta blacha w schowku przykręcana od góry śrubami od uchwytów pasażera, jest w komplecie? Pytam, bo mam do kupienia używany stelaż, prawie nie używany, ale właściciel twierdzi, że nie miał tej blachy... Boję się, że w tańszej opcji, może mi odpaść dno od schowka.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lukaszvip166
Zaglądacz



Dołączył: 29 Gru 2012
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pila
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:40, 10 Lut 2013    Temat postu:
A jesli moj Zet po odpaleniu i nagrzaniu zima ma obroty bez urzywania żadnego ssania mniej niz 1000, to rozumiem, ze musze je zwiekszyc? czy moze latem beda wieksze? tzn same sie zwieksza?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jarek
Bywalec



Dołączył: 10 Kwi 2012
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie

PostWysłany: Nie 21:25, 10 Lut 2013    Temat postu:
Jeżeli chodzi o lampę to można ją rozkleić na ciepło i oddzielić klosz od odbłyśnika, można wtedy założyć odbłyśnik z jakiejś zbitej lampy europejczyka, bo nawet używka europejczyk to spory wydatek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jabol_dread




Dołączył: 01 Cze 2018
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrów Wlkp.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 17:17, 09 Cze 2018    Temat postu:
Witajcie.
Czytam tematy na temat regulacji obrotów na biegu jałowych w Z750, ale nigdzie nie widzę zdjęcia, która konkretnie śruba do tego służy. U mnie obroty są na poziomie 950-1000 i faktycznie podczas jazdy bez sprzęgła szarpie motocyklem, a przy wrzucaniu "jedynki" słychać stuk i lekki ruch motocykla do przodu (nieważne czy ciepły czy zimny).
W związku z tym zrobiłem fotkę śrubek, które widzę pod wtryskami i proszę powiedzcie mi, czy do tej regulacji służy ta zaznaczona na czerwono czy ta na zielono? W manualu, który ściągnąłem pokazana jest tylko jedna śruba.
Pozdrawiam.

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gunter
Stary wyga



Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 712
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław / UK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:10, 09 Cze 2018    Temat postu:
To ta zaznaczona na czerwono. Ręką swobodnie podkręcisz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jabol_dread




Dołączył: 01 Cze 2018
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrów Wlkp.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:40, 09 Cze 2018    Temat postu:
gunter napisał:
To ta zaznaczona na czerwono. Ręką swobodnie podkręcisz.


Dziękuję bardzo. A ta druga od czego jest?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin