Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Edi
Zaglądacz
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 20:55, 21 Wrz 2010 Temat postu: Kilka pytań od zielonego jak Kawasaki |
|
|
Odnoszą się do Z750S 2006
1. Jakie powinien mieć obroty po odpaleniu a jakie po rozgrzaniu, tzw. biegu jałowego?
2. Czy włączanie pierwszego biegu, to głośny stuk i szarpnięcie całym motocyklem? Sprzęgło nie ciągnie, bierze wysoko. Dalsze biegi w ruchu OK.
3. Jak wyciągam ssanie, dźwigienka samoczynnie powraca....
4. Czy można angielską lampę jakoś dostosować do prawostronnego ruchu, czy tylko wymiana?
Z góry dziękuję za odpowiedzi...
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
gandi
Stary wyga
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 675
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Wto 21:11, 21 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
1. 1100rpm +/- 50 a po odpaleniu Ty regulujesz wolne obroty - ja zazwyczaj nim go wyprowadzę pozwalam mu pracować 1-2 minuty na 1500rpm.
2. Stuk tak, ale aż szarpnięcie całym motocyklem? Może lekko. Jaki masz olej?
3. Mi dźwigienka zostaje, a w czym może leżeć ten problem nie wiem.
4. Wątpię, aczkolwiek nie jestem w temacie.
Poza tym poszukaj, na pewno znajdziesz odpowiedzi na te i inne pytania.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Edi
Zaglądacz
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 21:20, 21 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
gandi napisał: | 2. Stuk tak, ale aż szarpnięcie całym motocyklem? Może lekko. Jaki masz olej? |
Sprzedający powiedział, że półsyntetyk LIQUI MOLY, oznaczeń nie pamiętał.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 21:20, 21 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
lekkie szarnięcie może być gdy moto odpalane jest po dłuższym postoju. 2-3 tygodnie.
warto wtedy rozkleić sprzęgło, przygazowując lekko na wciśniętej klamce sprzęgła. przed włączeniem biegu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
gandi
Stary wyga
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 675
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Wto 21:46, 21 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
No i gdy olej ma zbyt dużą lepkość to przy niższych temperaturach może bardziej sklejać sprzęgło. Zalecana do Zeta to 10W40.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wąski
Zetofil
Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków/Dębica Płeć:
|
Wysłany: Wto 22:41, 21 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Zgadzam sie z powyzszymi stwierdzeniami, plus dodam od siebie to, ze lampa na ruch prawostronny a lewostronny rozni sie odbłyśnikiem. Takze jak chcesz ja dostosowac do polskich reali to musisz wymienic odbłyśnik. Nie wiem czy da rade go jakos wyciagnac i dokupic inny i wydaje mi sie ze wiaze sie to z wymiana calej lampy. Pozdro
|
|
Powrót do góry |
|
|
xede
Stary wyga
Dołączył: 01 Gru 2009
Posty: 557
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: łódź Płeć:
|
Wysłany: Śro 8:55, 22 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
mi przy wrzuceniu 1 szarpnie calym moto delikatnie ale szarpnie wiec nie stresuj sie
|
|
Powrót do góry |
|
|
loozzz
Zetofil
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1050
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Śro 9:10, 22 Wrz 2010 Temat postu: Re: Kilka pytań od zielonego jak Kawasaki |
|
|
Edi napisał: | Odnoszą się do Z750S 2006
1. Jakie powinien mieć obroty po odpaleniu a jakie po rozgrzaniu, tzw. biegu jałowego?
2. Czy włączanie pierwszego biegu, to głośny stuk i szarpnięcie całym motocyklem? Sprzęgło nie ciągnie, bierze wysoko. Dalsze biegi w ruchu OK.
3. Jak wyciągam ssanie, dźwigienka samoczynnie powraca....
4. Czy można angielską lampę jakoś dostosować do prawostronnego ruchu, czy tylko wymiana?
Z góry dziękuję za odpowiedzi... |
1. U mnie obroty są w przedziale 1100-1300.
2. Motocyklem zawsze szarpnie, także luzik. W kwestii sprzęgła to możesz podciągnąć linkę, regulacją przy klamce. Pokręć trochę i ustaw Sobie wysokość "brania" sprzęgła.
3. To, że dźwignia wraca, może świadczyć, że masz pół-automat. Miałem takie coś w Hondzie. Nie wiem jak jest w Zecie, ponieważ nigdy nie odpalałem z ssaniem. Nawet zimą odpala mi bez ssania.
4. Angielską lampę niestety musisz wymienić, ponieważ nie zmienisz ustawienia luster w lampie. Jeśli nie latasz po nocach i masz zaprzyjaźniony serwis diagnostyki, to olej temat i jeździj z tą lampą.
Pozdro.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Edi
Zaglądacz
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 10:14, 22 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Ok, już mam jasność. Moje pytania wynikają pewnie z porównania Zeta z SVką, z której dzień wcześniej zsiadłem. Kolejne:
1. Jak wchodzę wolno w łuk, pochylam moto, to puszczona kierownica sama skręca do środka zakrętu. W obie strony jest tak samo. W SVce mogłem przejechać zakręt bez trzymania.
2. Gdzie jest pokrętło regulacyjne przednich świateł góra-dół? Lewo- prawo znalazłem.
3. Mam spory jałowy luz na manetce gazu, można go jakoś wykasować?
4. Ile średnio wytrzymuje napęd?
|
|
Powrót do góry |
|
|
sebasbox
Znajomy
Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Śro 10:43, 22 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Edi napisał: | Ok, już mam jasność. Moje pytania wynikają pewnie z porównania Zeta z SVką, z której dzień wcześniej zsiadłem. Kolejne:
1. Jak wchodzę wolno w łuk, pochylam moto, to puszczona kierownica sama skręca do środka zakrętu. W obie strony jest tak samo. W SVce mogłem przejechać zakręt bez trzymania.
2. Gdzie jest pokrętło regulacyjne przednich świateł góra-dół? Lewo- prawo znalazłem.
3. Mam spory jałowy luz na manetce gazu, można go jakoś wykasować?
4. Ile średnio wytrzymuje napęd? |
ad1. wolno tzn ile? zakładam ze ok.10-15 km\h? sprawdź ciśnienie w oponach
ad3. masz regulację luzu na lince gazu przy manetce
ad4. zależy od stylu jazdy i jakości napędu, standardowo myślę że ok 25000-30000 km.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Edi
Zaglądacz
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 10:57, 22 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
sebasbox napisał: | ad1. wolno tzn ile? zakładam ze ok.10-15 km\h? sprawdź ciśnienie w oponach |
50km/h na skrzyżowaniu np. a ciśnienie sprawdzę swoją drogą...
|
|
Powrót do góry |
|
|
jabloniec
Stary wyga
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 518
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 3-city Płeć:
|
Wysłany: Śro 12:29, 22 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
co do ssania, to miałem w XJ-cie linkę ktoś źle poprowadził i była w jednym miejscu przygięta, jak ruszasz kierownicą nie ma to wpływu? Ja wlałem w linke oleju i pociągnąłem inaczej linkę i pomogło.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cerb
Stwórca
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława Płeć:
|
Wysłany: Śro 18:13, 22 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Edi napisał: | 3. Mam spory jałowy luz na manetce gazu, można go jakoś wykasować? |
Z tego co pamietam to ja regulowalem linki gdzies przy zbiorniku, powinny byc tam dwie regulacje, po jednej na kazdej lince. Zreszta w serwisowce jest chyba napisane jak wyregulowac, musisz poszukac. Serwisowke znajdziesz na mojej stronie [link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Edi
Zaglądacz
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 19:57, 23 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Wpadłem dziś do byłego salonu Kawasaki, obecnego Hondy na Prymasa:
- skasowanie luzu na manetce, minuta kręcenia tymi regulacjami na linkach
- sprawdzili ciśnienie w kołach, ogólnie pooglądali moto, posłuchali silnika, zmniejszyli wolne obroty do 1000.
- pokazali gdzie się sprawdza płyn chłodzący - nigdy bym nie znalazł
- opuścili moje angielskie światło przednie trochę w dół
Trwało to 10 minut. Ile płacę - nic... Dałem mechanikowi w kieszeń za uprzejmość i do domu. Ogólnie pozytywne wrażenie na mnie zrobili
|
|
Powrót do góry |
|
|
gandi
Stary wyga
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 675
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Czw 20:08, 23 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
To pozytywnie Teraz tylko zmienić olej+filtr, ew. świece i śmigać!
|
|
Powrót do góry |
|
|
|