Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
franek564
Dołączył: 20 Lut 2015
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krotoszyn Płeć:
|
Wysłany: Pią 10:54, 26 Cze 2015 Temat postu: kod błędu 62, mała Z przepustnica wymieniona i nadal to sa. |
|
|
Witam serdecznie Koledzy
Od października jestem szczęśliwym posiadaczem małej zetki z 2008r.
Jednak od 3 tygodniu moje szczęście pękło o moto stoi u mechanika.
Pewnego poranka przekrecam zapłon i coś dziwnie jakby zgrzytalo. Odpaliłem moto i zaraz zaczęła mrugac czerwona dioda. Sprawdziłem błędy i 62 pokazało.
Zadzwoniłem do chłopaka od którego kupiłem moto bo jest serwisantem Yamahy i na bieżąco serwisuje mi zetke.
Sprawdził i stwierdził, że napewno przepustnica szczeliła. Zakupiłem z allegro inna i to samo. Później jeszcze 2 inne i nadal przy przekreceniu zapłonu zgrzyta i ten błąd.
Teraz będzie przekładał od swojego znajomego przepustnice bo wiem ze jest na 100% sprawna.
Jeżeli będzie to samo to diagnozuje, że siadł komputer.
Pomożecie koledzy?
Ba ja juz przez te nerwy straciłem chyba 5 lat życia.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
TeeS
Świeżak
Dołączył: 08 Lut 2013
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Pią 11:39, 26 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Przywitaj to się w powitalni i dopiero oczekuj na odpowiedź naszych speców
|
|
Powrót do góry |
|
|
franek564
Dołączył: 20 Lut 2015
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krotoszyn Płeć:
|
Wysłany: Pią 12:37, 26 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Właśnie się przywtałem Kolego
Nie wiedziałem o tym zwyczaju.
Dzięki bardzo za podpowiedź
|
|
Powrót do góry |
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Pią 22:44, 26 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
i tak powiem
co to znaczy że przepustnica strzeliła ?
wymieniłeś 2 szt i dalej to samo więc dupa a nie diagnoza,
nie sprecyzowałeś co wymieniłeś ale wnioskuję że jak wymieniłeś 2 szt to zapewne komplet czyli przepustnice,listwa z wtryskami, dwa czujniki MAIN i SUB , plus sterownik od Sub Valve
dodam że osobiście nie chciało by mi się rozkręcać tego wszystkiego na detale ...mniejsza o to
tak na szybko masz zrobic tak
1.pomierzyć napięcia na zasilaniu czujników oraz ich pracę jaką wykonują, kiedyś pisałem jak to zrobić ale nie jest opisane wszystko , brakło czasu , moto został ale sie pozmieniał
p.s. jeżeli tego nie rozumiesz bo nie musisz ,twoje święte prawo , a twój serwisant też nie rozumie - to zmień serwis
2.pomierzyć oporność i porównać co pisze w service manual
2a. jak jest źle, sprawdzić instalacje ,jaki jest jej stan , czyli drut po drucie
3. ECU jest to oporna jednostka na uszkodzenia i chyba bedziesz tym 0.001% co sie im uszkodził.
i ostanie bo zaczynam wieszać psy ...
te zgrzytanie to ... i tu nie opisuję bo , u jednych zgrzyta, a u innych chrobocze ,terkocze itp.. tak ma być
4. nagraj film z pracy przepustnic (subtrothle) ,bedzie ciężko ale da sie. 5.podaj wartości napięć od czujników ( zasilanie ,praca )
i ostatnie
moto odpala z tym błedem ? jaka jest reakcja na gaz ? przyspieszenie ?
nie chce czarować ale może licznik nawalił
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tobiach
Dołączył: 14 Maj 2012
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrów Wielkopolski Płeć:
|
Wysłany: Czw 22:55, 02 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
avator napisał: | i tak powiem
co to znaczy że przepustnica strzeliła ?
wymieniłeś 2 szt i dalej to samo więc dupa a nie diagnoza,
nie sprecyzowałeś co wymieniłeś ale wnioskuję że jak wymieniłeś 2 szt to zapewne komplet czyli przepustnice,listwa z wtryskami, dwa czujniki MAIN i SUB , plus sterownik od Sub Valve
dodam że osobiście nie chciało by mi się rozkręcać tego wszystkiego na detale ...mniejsza o to
tak na szybko masz zrobic tak
1.pomierzyć napięcia na zasilaniu czujników oraz ich pracę jaką wykonują, kiedyś pisałem jak to zrobić ale nie jest opisane wszystko , brakło czasu , moto został ale sie pozmieniał
p.s. jeżeli tego nie rozumiesz bo nie musisz ,twoje święte prawo , a twój serwisant też nie rozumie - to zmień serwis
2.pomierzyć oporność i porównać co pisze w service manual
2a. jak jest źle, sprawdzić instalacje ,jaki jest jej stan , czyli drut po drucie
3. ECU jest to oporna jednostka na uszkodzenia i chyba bedziesz tym 0.001% co sie im uszkodził.
i ostanie bo zaczynam wieszać psy ...
te zgrzytanie to ... i tu nie opisuję bo , u jednych zgrzyta, a u innych chrobocze ,terkocze itp.. tak ma być
4. nagraj film z pracy przepustnic (subtrothle) ,bedzie ciężko ale da sie. 5.podaj wartości napięć od czujników ( zasilanie ,praca )
i ostatnie
moto odpala z tym błedem ? jaka jest reakcja na gaz ? przyspieszenie ?
nie chce czarować ale może licznik nawalił |
Nie wprowadzaj kolegi w błąd, ponieważ motocykl nawet po odłączeniu licznika normalnie pali i jeździ.
Ostatnio zmieniony przez Tobiach dnia Wto 10:34, 07 Lip 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cerb
Stwórca
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława Płeć:
|
Wysłany: Pią 19:51, 03 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Tobiach napisał: |
Nie wprowadzaj kolegi w błąd, ponieważ motocykl nawet po odłączeniu licznika normalnie pali i jeździ. |
A ty naucz sie cytować o jaką konkretną część wypowiedzi ci chodzi. Bo chyba nie do całego postu?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|