Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tobiach
Dołączył: 14 Maj 2012
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrów Wielkopolski Płeć:
|
Wysłany: Pon 18:19, 14 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Mi udało się zwykłym kluczykiem wejść w diagnostykę. Wyświetla mi numer 15 czyli "awaria lub błąd (brak) czujnika ciśnienia powietrza, okablowania otwarte lub zwarte ". Pytanie, gdzie on się znajduję? Motocykl z 750 08r
Ostatnio zmieniony przez Tobiach dnia Pon 18:20, 14 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Pon 18:48, 14 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
prawdopodobnie pod zbiornikiem paliwa, tak jest w starszych zetach
|
|
Powrót do góry |
|
|
wysoczanin
Dołączył: 15 Maj 2012
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OSW Płeć:
|
Wysłany: Wto 22:04, 15 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
witam. jestem nowy na tym forum. mam pytanie.. jeżeli nic mi się nie pojawia tzn. że nie mam błędów?
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Śro 7:21, 16 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
wysoczanin napisał: | witam. jestem nowy na tym forum. mam pytanie.. jeżeli nic mi się nie pojawia tzn. że nie mam błędów? |
Skoro jesteś "Nowy" to najpierw wejdź do "Powitalni"!
|
|
Powrót do góry |
|
|
wysoczanin
Dołączył: 15 Maj 2012
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OSW Płeć:
|
Wysłany: Śro 16:05, 16 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
to teraz możecie już odpowiedzieć na moje pytanie?:d
|
|
Powrót do góry |
|
|
wysoczanin
Dołączył: 15 Maj 2012
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OSW Płeć:
|
Wysłany: Pią 13:49, 18 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
ok. temat ogarnąłem sam. dodam tylko że gdy nie ma błędu to nic się nie wyświetla!!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Robertold
Znajomy
Dołączył: 23 Gru 2010
Posty: 303
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gubin Płeć:
|
Wysłany: Czw 16:23, 07 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
To ja też mam pytanie ale dotyczące kontrolki FI w starszych zetach. Mam S-kę z 2005 roku. Czy kontrolka FI powinna mrugać na "off" oraz po zablokowaniu stacyjki? Problem znika po przekręceniu kluczyka na "on"
|
|
Powrót do góry |
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Czw 16:57, 07 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
tak
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 19:11, 20 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
63 Nieprawidłowości w czujniku, siłowniku spalin (exup od wydechu), okablowania otwarte lub zwarte (ECU zatrzymuje dopływ prądu do siłownika.)
co sprawdzić ? może wystarczy regulacja EXUP'a.. jest gdzieś opisane na forum jak to się robi ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
MarcelT800
Stary wyga
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 534
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Śro 19:26, 20 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Jak masz seryjny wydech trzeba wyregulować te piekielne linki (ja osobiście się ich pozbyłem)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 5:43, 21 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
tak mam jeszcze serię.. nie mogę znaleźć jak się robi regulację z Zecie a z serwisówki nie wszystko rozumiem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid31
Gość
|
Wysłany: Czw 7:04, 21 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Linki masz na wysokości regulatora napięcia z prawej strony, wychodzą z tłumika nie da się ich nie zauważyć...Zdejmij osłonę plastikową poziomą która idzie pod siedzeniem kierowcy z lewej strony i tam masz exup i będziesz widział jak będziesz linki dociągał czy jest odpowiednie naprężenie, przekręcisz kluczyk w stacyjce i powinno chodzić takie powiedzmy kółko z linkami które je sterują i jak będzie ok to zniknie błąd
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 10:54, 21 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
nie zrozumieliśmy się gdzie się znajduje exup i jak idą linki wiem, pytam jak to ustrojstwo wyregulować.. są pod błotnikiem te nakrętki ale nie wiem co dalej
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid31
Gość
|
Wysłany: Czw 11:09, 21 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
No nie przesadzaj, jak sama nazwa wskazuje - nakrętki do kręcenia tak? Masz nakrętkę i tulejkę, poluzuj nakrętkę dokręć lub wykręć tulejkę i dokręć do niej nakrętkę, to nakrętka centrująca jak w cięgnie od biegów. Regulujesz tak samo dokręcając lub wykręcając jak np. sprzęgło, hamulec na lince itp....
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 18:24, 23 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
tulejką nie mogę ruszać, kręcą się same nakrętki ale.. zdjąłem linki całkowicie i puki co zapomniałem o błędzie
|
|
Powrót do góry |
|
|
|