Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Kody błędów FI
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tobiach




Dołączył: 14 Maj 2012
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:19, 14 Maj 2012    Temat postu:
Mi udało się zwykłym kluczykiem wejść w diagnostykę. Wyświetla mi numer 15 czyli "awaria lub błąd (brak) czujnika ciśnienia powietrza, okablowania otwarte lub zwarte ". Pytanie, gdzie on się znajduję? Motocykl z 750 08r

Ostatnio zmieniony przez Tobiach dnia Pon 18:20, 14 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:48, 14 Maj 2012    Temat postu:
prawdopodobnie pod zbiornikiem paliwa, tak jest w starszych zetach
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wysoczanin




Dołączył: 15 Maj 2012
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OSW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:04, 15 Maj 2012    Temat postu:
witam. jestem nowy na tym forum. mam pytanie.. jeżeli nic mi się nie pojawia tzn. że nie mam błędów?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 7:21, 16 Maj 2012    Temat postu:
wysoczanin napisał:
witam. jestem nowy na tym forum. mam pytanie.. jeżeli nic mi się nie pojawia tzn. że nie mam błędów?



Skoro jesteś "Nowy" to najpierw wejdź do "Powitalni"! Evil or Very Mad
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wysoczanin




Dołączył: 15 Maj 2012
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OSW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 16:05, 16 Maj 2012    Temat postu:
to teraz możecie już odpowiedzieć na moje pytanie?:d
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wysoczanin




Dołączył: 15 Maj 2012
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OSW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 13:49, 18 Maj 2012    Temat postu:
ok. temat ogarnąłem sam. dodam tylko że gdy nie ma błędu to nic się nie wyświetla!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Robertold
Znajomy



Dołączył: 23 Gru 2010
Posty: 303
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gubin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 16:23, 07 Cze 2012    Temat postu:
To ja też mam pytanie ale dotyczące kontrolki FI w starszych zetach. Mam S-kę z 2005 roku. Czy kontrolka FI powinna mrugać na "off" oraz po zablokowaniu stacyjki? Problem znika po przekręceniu kluczyka na "on"
Powrót do góry
Zobacz profil autora
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 16:57, 07 Cze 2012    Temat postu:
tak
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 19:11, 20 Cze 2012    Temat postu:
63 Nieprawidłowości w czujniku, siłowniku spalin (exup od wydechu), okablowania otwarte lub zwarte (ECU zatrzymuje dopływ prądu do siłownika.)

co sprawdzić ? może wystarczy regulacja EXUP'a.. jest gdzieś opisane na forum jak to się robi ?
Powrót do góry
MarcelT800
Stary wyga



Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 534
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:26, 20 Cze 2012    Temat postu:
Jak masz seryjny wydech trzeba wyregulować te piekielne linki (ja osobiście się ich pozbyłem)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 5:43, 21 Cze 2012    Temat postu:
tak mam jeszcze serię.. nie mogę znaleźć jak się robi regulację z Zecie a z serwisówki nie wszystko rozumiem.
Powrót do góry
Dawid31
Gość






PostWysłany: Czw 7:04, 21 Cze 2012    Temat postu:
Linki masz na wysokości regulatora napięcia z prawej strony, wychodzą z tłumika nie da się ich nie zauważyć...Zdejmij osłonę plastikową poziomą która idzie pod siedzeniem kierowcy z lewej strony i tam masz exup i będziesz widział jak będziesz linki dociągał czy jest odpowiednie naprężenie, przekręcisz kluczyk w stacyjce i powinno chodzić takie powiedzmy kółko z linkami które je sterują i jak będzie ok to zniknie błąd
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Czw 10:54, 21 Cze 2012    Temat postu:
nie zrozumieliśmy się Smile gdzie się znajduje exup i jak idą linki wiem, pytam jak to ustrojstwo wyregulować.. są pod błotnikiem te nakrętki ale nie wiem co dalej Smile
Powrót do góry
Dawid31
Gość






PostWysłany: Czw 11:09, 21 Cze 2012    Temat postu:
No nie przesadzaj, jak sama nazwa wskazuje - nakrętki do kręcenia tak? Masz nakrętkę i tulejkę, poluzuj nakrętkę dokręć lub wykręć tulejkę i dokręć do niej nakrętkę, to nakrętka centrująca jak w cięgnie od biegów. Regulujesz tak samo dokręcając lub wykręcając jak np. sprzęgło, hamulec na lince itp....
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Sob 18:24, 23 Cze 2012    Temat postu:
tulejką nie mogę ruszać, kręcą się same nakrętki ale.. zdjąłem linki całkowicie i puki co zapomniałem o błędzie Smile
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 2 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin