Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid31
Gość
|
Wysłany: Sob 19:29, 23 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Można i tak. A tulejki się kręcą na bank bo sam miałem ten problem:)
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
mAti
Aktywny
Dołączył: 22 Maj 2012
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: RRS Płeć:
|
Wysłany: Wto 15:15, 26 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
witam
jeśli po przekręceniu czerwonego kluczyka w stacyjce na ON i przytrzymaniu MODE ponad 2 sek nic sie nie pojawia to oznacza że nie ma błędów czy coś zle robię
z1000 2008r
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wazel
Dołączył: 26 Cze 2012
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 22:38, 26 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Witam, powielam pytanie jednakże dotyczy to z750 2010r. Wyswietla się bład FI, ale po przeprowadzeniu diagnostyki czerwonym kluczykiem i kombinacji z tym zwiazanej, nie wyswietla sie zadny kod błedu.
EDIT:
Po 1 .. przy załaczeniu na ON bład sie nie wyswietlał.. po 2 miałem na zapłonie ( a wtedy nie da sie odczytac kodu ) .. po 3 zeby FI wyskoczył odpalamy motor i gasimy.. wowczas naciskamy mode na ponad 2 sekundy. Mi wyskoczył kod 67 - okazało sie ze sonda walnieta była.
Ostatnio zmieniony przez Wazel dnia Pią 10:26, 29 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
piotrek_rr
Dołączył: 14 Mar 2013
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Sob 9:49, 06 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Witam.
Chciałbym trochę odświeżyć temat.
Mam Kawe Z750 z 2011 roku. Nie mam czerwonego kluczyka, bo w tym roczniku już go nie dają.
Nie wyświetla mi się żaden błąd FI, ale chciałem wejść do trybu serwisowego z ciekawości.
Nie udaje mi się to. Tak jak w instrukcji: ustawiam na zapłonie na Odometr. Przytrzymuje powyżej 2 sekund przycisk Mode i nic. Próbowałem to samo po odpaleniu motocykla i zgaszeniu i też nic.
Czy jeżeli nie mam żadnych błędów to nie możliwe jest wejście do trybu serwisowego ?
Czy może coś źle robię ?
A może w moim roczniku bez czerwonego kluczyka inaczej się wchodzi do trybu serwisowego ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
jaquzie
Świeżak
Dołączył: 20 Kwi 2012
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź Płeć:
|
Wysłany: Sob 12:51, 06 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
podobnie jak kolega wyżej, nie macie gdzieś jak sprawdzić w Z1000sx - 2011?
tak z ciekawości, przewertowałem całą serwisówkę i.. chyba przeoczyłem
|
|
Powrót do góry |
|
|
adamex78
Dołączył: 01 Lip 2013
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 23:04, 27 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
mam (od dzisiaj), zeta z 2006 roku, małego. Sprowadzony z Francji. Nie dostałem kluczyka czerwonego. Da się jakoś bez niego wejść w tryb serwisowy?
|
|
Powrót do góry |
|
|
poper
Świeżak
Dołączył: 01 Kwi 2014
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stargard Szczeciński Płeć:
|
Wysłany: Wto 23:42, 13 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Trochę odświeżam kotleta, ale dziś zabrałem się za swój błąd 34 i oto wnioski:
Odkręciłem pokrywę od exupa, od wydechu i wszystko wydawało się ok, więc zabrałem się za silniczek. Rozkręciłem cały moduł ( najpierw 5 śrub na "krzyżaka", połamanie zatrzasków :/... po ściągnięciu górnej obudowy ukazuje się układ z potencjometrem, dobrze jest wyczyścić i nasmarować smarem do elektryki. Potem należy ściągnąć uszczelkę w około płytki drukowanej, i wyciągnąć ją zaczynając od gniazda przewodów z uszczelką. Po ściągnięciu płytki, ukazuje się silnik i plastikowe zębatki, dokładnie 4 sztuki. Okazało się że jedna z zębatek, numer 3 ( jasna barwa ) licząc od silnika, nie ma jednego zęba, przez co pewnie cały mechanizm się zaczyna i wywala błąd. Wyczyściłem nasmarowałem, poszarpałem się z zamocowaniem linek ( naprężoną, czyli prawą na silniczku, najlepiej poluzować na całej linii, kowadełko od silniczka również, będzie ono na jednej śrubie m6, wtedy linka fajnie najdzie na kowadełko i dopiero potem należy ją usadowić na bolcu potencjometra i skręcić), i po przekręceniu kluczyka silniczek zapracował, ustawił przepustnicę i nic nie świeciło, żadnego błędu. Niestety przy drugiej próbie problem musiał się powtórzyć. Pozostaje mi zakup drugiego sterownika, albo dopasowanie zębatki.
Dodam, że mi wyświetla błędy też na zwykłym kluczyku.
Ostatnio zmieniony przez poper dnia Wto 23:46, 13 Maj 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Śro 8:22, 14 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
poper napisał: | Pozostaje mi zakup drugiego sterownika, albo dopasowanie zębatki.
Dodam, że mi wyświetla błędy też na zwykłym kluczyku. |
Nie trzeba , wystarczy zrobic samemu [link widoczny dla zalogowanych] i chula, Tak mam zrobione u siebie z racji tego że nie mam miejsca raz na exup dwa kolektory przerobione.Koszt przeróbki nie wielki a i samemu pewnie dasz rade
|
|
Powrót do góry |
|
|
poper
Świeżak
Dołączył: 01 Kwi 2014
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stargard Szczeciński Płeć:
|
Wysłany: Czw 22:29, 15 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Naprawiłem swój exup. Dziś wyskoczyły mi błędy 34 i 63. W pracy myślałem i myślałem... i wymyśliłem. Wymontowałem wszystko, tylko że według serwisówki. Poluzowałem wszystkie linki, wyciągnąłem moduł sterujący, zepsutą zębatkę ustawiłem tak, aby szczelina bez zęba nie brała udziału w zakresie obrotu. Po zamontowaniu ustawiłem wymiary na linkach, założyłem linki na kowadełko od modułu, napiąłem linki tymi napinaczami i błędy zniknęły. Wszystko gra i buczy. Wszystkie wymiary i proces według serwisówki. Może kogoś to zmobilizuje do pracy. Pozdro !
|
|
Powrót do góry |
|
|
grzesiek
Znajomy
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 375
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Małopolska/Wieliczka Płeć:
|
Wysłany: Wto 18:31, 08 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Może kogoś to zmobilizuje do pracy
Właśnie skończyłem składanie u mnie wystarczyło przesmarować ! i wszystko gra!!!
|
|
Powrót do góry |
|
|
maniek600
Dołączył: 08 Kwi 2014
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: koszalin Płeć:
|
Wysłany: Śro 12:51, 06 Sie 2014 PRZENIESIONY Śro 21:33, 06 Sie 2014 Temat postu: kod bledu 35 |
|
|
Witam. Moj zet 2007r odmowil posluszenstwa. Normalnie odpalilem i sie przejechalem. Jak zgasilem i chcialem ponownie odpalic to wywalilo blad 35. Gdzie szukac przyczyny? Chodzi tylko o ta czerwona antene czy problem moze tkwic gdzie indziej?
|
|
Powrót do góry |
|
|
rogal
Dołączył: 07 Kwi 2012
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pon 20:01, 25 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Pojawil sie i jakis blad u mnie ! :/
Zaczela mrugac czerwona dioda i litery FI obok ! :/
Ale zaden kod sie nie wyswietla ! Po zgaszeniu moto i ponownym odpaleniu jest ok przez jakis czas i po chwili znow zaczyna mrugac !
Silnik pracuje normalnie i nienagannie !
Czy ktos wie jak to moge sprawdzic ?
Kawasaki Z1000 z 2012 roku !
|
|
Powrót do góry |
|
|
siwydym
Dołączył: 01 Mar 2015
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Leszno WLKP Płeć:
|
Wysłany: Pon 14:43, 13 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Witam !
Chciałem sprawdzić czy mam jakieś błędy w Zecie, wziałem czerwony kluczyk i wyświetlił się jeden błąd... UWAGA błąd 36 czyli nieprawidłowy kluczyk.
Czyżby ktoś chciał zwinąć sprzęta? Miał ktoś podobną sytuacje z w/w błędem 36?
Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
plesian
Dołączył: 29 Mar 2015
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: żory Płeć:
|
Wysłany: Wto 19:05, 14 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
witam nie moge skasować błędu w kawce z 750 wymieniłem czujnik ciśnienia powietrza
|
|
Powrót do góry |
|
|
skvrnsk
Bywalec
Dołączył: 29 Maj 2015
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pią 15:24, 26 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
A mnie dzisiaj podczas jazdy migał błąd przez kilkadziesiąt kilometrów i przestał migać w czasie jazdy.
Można jakoś sprawdzić przyczynę czy trzeba czekać, aż ponownie pojawi się błąd. W tej chwili nie wyświetla żadnego błędu.
EDIT
To samo znowu. Po kilkunastu kilometrach jazdy pali się F1. Zatrzymałem się, czerwony kluczyk , sprawdzam, nic. Wkładam czarny kluczyk, błędu już nie ma. Po kilkunastu kilometrach znowu miga. Błąd miga tylko podczas (bardzo)szybkiej jazdy. Przy kilkunastokilometrowej trasie w tempie spacerowym nic nie migało.
Ostatnio zmieniony przez skvrnsk dnia Śro 11:53, 01 Lip 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|