Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BoBaN
Znajomy
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Busko-Zdrój Płeć:
|
Wysłany: Czw 18:14, 26 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Miałem kilka motocykli z akcesoryjnymi wydechami i nigdy nic takiego mi się nie działo. Piszesz, że Tobie po ostrzejszej jeździe też się tak zdarza jak u mnie. Mnie to irytuje. Zanim mechanik bawił się TPS'em to było jeszcze gorzej bo obroty zawieszały się np. na 3tys i trzeba było przegazowac żeby spadły. Teraz po ustawieniach mechanika obroty spadają, ale powoli. Nie sądziłem, że w Kawasaki zmiana wydechu to taki kłopot.
Ostatnio zmieniony przez BoBaN dnia Czw 18:15, 26 Kwi 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Fazzie
Administrator
Dołączył: 17 Sty 2015
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław, Polska Płeć:
|
Wysłany: Pią 11:14, 27 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Zaznaczylem, ze to sie zdarzylo na prawde sporadycznie w upalne dni po ostrej katowce i dojazdach do skrzyzowan/swiatel i zatrzymaniu.
Nie ma co plakac i wyzywac Kawasaki od najgorszych, poniewaz nie Ty jeden masz akcesoryjny wydech. U Ciebie ewidentnie jest jakas usterka lub jest cos grzebane/zle ustawione. Albo sam metoda prob i z serwisowka dojdziesz o co chodzi albo po prostu oddaj moto w rece kumatego mechanika.
U mnie jest troche wiecej rzeczy wyrzuconych, bo nie mam sondy, zaslepiony pair i wspomniany exup jeszcze siedzi, ale bez linek. I chodzi to bez zastrzezen. Takze, nie zwalalbym winy na exup.
Masz jakies bledy?
Rozregulowany exup lub calkowicie zdemontowany sypalby czerwonym FI
P.S.
W sumie to mi sie to zdarzalo tylko na full ori, czyli oryginalny wydech i filtr powietrza. Na akcesoryjnym wydechu z wygrzebanym katem i sportowym filtrze nigdy to sie nie powtorzylo.
Filtr powietrza, przepustnice, gumowe przepusty wszystko masz w dobrej kondycji, czyste itd?
Ostatnio zmieniony przez Fazzie dnia Pią 11:19, 27 Kwi 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
BoBaN
Znajomy
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Busko-Zdrój Płeć:
|
Wysłany: Pią 13:43, 27 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Tak, robiony pełny serwis wraz z regulacją zaworów. Jeździłem trochę z db killerem i wydaje mi się, że rzadziej się to zdarzało. Bez db killera jest to nagminne jak wkręcę motocykl pod czerwone pole. Wtedy zawsze zawieszał mi się przy około 3tyś obrotów. Teraz kiedy mechanik pobawił się ustawieniami TPS obroty spadają do 1100rmp, ale dosyć ślamazarnie. Wspominał coś, że nie mógł używać większego zakresu regulacji (nie wiem czy mówił nadal o TPS czy o exup), bo wywalało błąd FI. Dodam, że linki sprawdzone bardzo dokładnie, rollgaz też. Tu ewidentnie elektronika coś szwankuje i trzyma moto na obrotach. Najciekawsze, że kiedy jeszcze nie był regulowany TPS i obroty zatrzymywały się np. na 3tyś, to nawet jeśli fizycznie kręciłem manetką do oporu z odwrotną stronę (jakbym odejmował gaz), to leciały w dół, ale po puszczeniu manetki wracały na wyższe. Spróbuje jeszcze otworzyć exup na fulla i tak zablokować. Niektórzy mi tak radzą, że to może dać pożądany efekt.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Patryk98
Dołączył: 22 Sty 2020
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Czw 1:50, 23 Sty 2020 Temat postu: |
|
|
Mam błąd 52 w z800 co to może być?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Siekiera
Dołączył: 19 Sie 2015
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biskupiec Płeć:
|
Wysłany: Pią 17:12, 10 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
Czy jest ktoś w stanie napisać czy mając ,,akcesoryjny"uniwersalny licznik,który niestety nie ma diody FI,jest jakaś inna możliwość sprawdzenia błedów?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|