Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Kolejna zmulona Zetka- ale objawy inne

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 21:28, 30 Cze 2011    Temat postu: Kolejna zmulona Zetka- ale objawy inne
Witam,
Czytałem poprzednie posty, moje objawy są inne więc wątek pozwoliłem sobie założyć.

Stałem się posiadaczem Z750 z 2008 , sprowadzonej z Francji, z przebiegiem 3500km.
Przez ostatnie 2 lata jeżdził nią mój kolega i zrobił niecałe 1000km, po czym zdecydowałem się na odkupienie sprzęta od niego.

Po przesiadce z CBR odrazu zauważyłem, że moto w ogóle nie "jedzie"
Kręci do 10000rpm potem jakby zamula sie na każdym biegu, prędkość max 160km/h a od 130 do jedzie jakby ciągnął kotwicę za sobą.

Czy macie gdzie szukać przyczyny?

-zdławienie? ale to chyba się dławi do 6000rpm ?
-nikłe użytkowanie moto i do obrotów max 8000rpm? (kolega się bał)
-może złe podłaczenie klem(na odwrót) co spowodowało spalenie bezpiecznika głównego?

Inne sugestie? (świece, filtr?)

Dzięki
Powrót do góry
Flaming
Zetofil



Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 1624
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:35, 30 Cze 2011    Temat postu:
Panie szukajka się kłania. http://www.z1000.fora.pl/ogolne-z750-z750-s,15/czy-moj-zet-jest-zablokowany,2317.html

Poczytaj sobie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 21:40, 30 Cze 2011    Temat postu:
Czytałem to, i wnioskuję że chyba nie jest, bo te zblokowane kręcą tylko do 6000rpm i stop, mój do 10000rpm...

Mylę się czy nie ma na to reguły?

Pozdrawiam
Powrót do góry
gunter
Stary wyga



Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 712
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław / UK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:05, 30 Cze 2011    Temat postu:
Luknij pod zbiornik paliwa...może przewód od paliwka zgięty.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:39, 30 Cze 2011    Temat postu:
Pemps niczego w twoim przypadku nie możesz być pewny,skoro zakładasz nie sprawdziwszy w/w ,to do usterki nigdy nie dojdziesz.

Ostatnio zmieniony przez mihoo dnia Czw 22:39, 30 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ardi
Zaglądacz



Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Siedlce
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:50, 30 Cze 2011    Temat postu:
Spotkałem się w zecie z podobnymi objawami jak był źle ustawiony exup. też motocykl szedł ledwo do 10k rpm i v-max to właśnie było około 160. Zatrzymałem się, odkręciłem go i motocykl zaczął się wkręcać normalnie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 19:48, 01 Lip 2011    Temat postu:
W Kawasaki, po numerze VIN doszli, że moto fabrycznie zdławione na przepustnicach.

Mam nadzieje, że odblokowanie przyniesie upragniony rezultat.

Pozdrawiam
Powrót do góry
Grzesiekkry
Gość






PostWysłany: Pią 20:07, 01 Lip 2011    Temat postu:
A ja krzyczałem że po zimie leń tylko 220 wyciągał a tu takie kastraty się trafiają Laughing
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Czw 19:52, 18 Sie 2011    Temat postu:
Witam,
Problem tkwił w Exupie, a raczej jego wybrakowania.
Za silniczek i 2 linki zapłaciłem 920 złotych z robotą w ASO- kurcze dużo, ale moto teraz dopiero jeżdzi Twisted Evil
Powrót do góry
OxBown
Bywalec



Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:10, 18 Sie 2011    Temat postu:
o cie bracie ale zaszalales;D
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MarcelT800
Stary wyga



Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 534
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:27, 18 Sie 2011    Temat postu:
Wow, za taka cenę zmienił bym wydech na xpoluda.
Silniczek z rozbitka kupił.


Ostatnio zmieniony przez MarcelT800 dnia Czw 20:35, 18 Sie 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 12:10, 19 Sie 2011    Temat postu:
No nie liczyłem na taką cenę, zdębiałem dopiero przy kasie,

Nie pomyslałem że silniczek i 2 linki wyjdą 800zł... Crying or Very sad
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Wto 23:04, 30 Sie 2011    Temat postu:
hehe spróbuj starego sposobu moze to pomorze,czyli daj je po pizdzie.
Powrót do góry
wiz
Znajomy



Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 7:07, 31 Sie 2011    Temat postu:
W ASO nalezy spodziewac sie najgorszego. Generalnie omijam szerokim lukiem, zeby sie nie wkurwiac. Banda wymieniaczy i nieukow. Oczywiscie pewnie czasem sie trafi ktos ogarniety jednak regula jest taka ze to patalachy. No i te ceny z kosmosu...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
xede
Stary wyga



Dołączył: 01 Gru 2009
Posty: 557
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:52, 01 Wrz 2011    Temat postu:
aso jest drogie ale oni zajmuja sie wymiana a nie regeneracja i tak jest wszedzie wiec nie ma co sie dziwic ze wymieniaja i po prostu szukac z rozbitkow
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin