Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
OxBown
Bywalec
Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Wto 15:30, 20 Lip 2010 Temat postu: koniec sprzegla?? |
|
|
mam pyatanie odnosnie sprzegla. skonczyla mi sie regulacja juz wszelka na lince a nadal mam luz na klamce sprzeglo zalacza sie juz prawie przy samym koncu. przebieg 16000 mozliwe ze juz jest sprzeglo do wymiany?? i pytanie czy sie oplaca wymienic na wzmocnione np. EBC
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Mariusz
Stary wyga
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 18:07, 20 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Wyreguluj na drugim końcu linki, śrubą przy pokrywie sprzęgła. Objawem kończącego się sprzęgła jest ślizganie się okładzin podczas przyspieszania. A sam luz na lince może być spowodowany naderwaniem linki, lub źle dokręconymi nakrętkami mocującymi linkę do pokrywy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
OxBown
Bywalec
Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Wto 18:37, 20 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
no wlasnie sprawdzalem tu i tu. problem jest z tym kowadelkiem(czy jak to sie zwiw) po prawej stronie silnika poniewaz lapie przy samej koncowce wczesniej lapal duzo wczesniej
|
|
Powrót do góry |
|
|
juby
Moderator
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice Płeć:
|
Wysłany: Śro 17:26, 21 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
ja mialem takie objawy jak się poprostu linka wyciągnęła założyłem nową i problem z głowy a co do sprzęgła moim zdaniem albo orginał w salonie albo super wzmacniane bo zwykła podruba siądzie momęt
|
|
Powrót do góry |
|
|
AdamFilip
Zetofil
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU Płeć:
|
Wysłany: Śro 18:00, 21 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
U mnie się sprzęgło zesrało po tuningu Zeta, ślizga się czasami na wyższych biegach przy ciskaniu Może ktoś wie gdzie poza serwisem dostanę sprzęgło
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cerb
Stwórca
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława Płeć:
|
Wysłany: Śro 21:15, 21 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
No Adam u ciebie to teraz musowo wzomcnione musi byc.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mariusz
Stary wyga
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:51, 21 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
OxBown napisał: | no wlasnie sprawdzalem tu i tu. problem jest z tym kowadelkiem(czy jak to sie zwiw) po prawej stronie silnika poniewaz lapie przy samej koncowce wczesniej lapal duzo wczesniej |
Przyjrzałem się dzisiaj całemu mechanizmowi rozłączającemu sprzęgło i jest on skonstruowany tak, że zużywające się sprzęgło będzie linkę naciągało, a nie jak u Ciebie luzowało. Proponuję abyś zajrzał do sprzęgła zanim kupisz nowe tarcze, problem może tkwić w mechanizmie sterowania sprzęgła
|
|
Powrót do góry |
|
|
OxBown
Bywalec
Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Czw 8:06, 22 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
najpierw wyminie linke;D ale kazdy mi mowil ze jak sie sprzeglo jest na wykonczeniu to lapie wlasnie przy samej klamce. mam jeszcze pytanie jak rozkreze to czy mi sie jakis olej uleje i czy nowa uszczelke bede musial kupowac?
ile wogole trzymaja sprzegla w motocyklach??
Ostatnio zmieniony przez OxBown dnia Czw 10:50, 22 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 20:17, 28 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
jednak koniec sprzegla;D zaczelo sie slizgac;(
|
|
Powrót do góry |
|
|
juby
Moderator
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice Płeć:
|
Wysłany: Czw 12:41, 29 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
AdamFilip napisał: | U mnie się sprzęgło zesrało po tuningu Zeta, ślizga się czasami na wyższych biegach przy ciskaniu Może ktoś wie gdzie poza serwisem dostanę sprzęgło |
Bawiłem sie w tuning kiedyś w motocyklu Honda Dominator.
Sprzęgło po zwiększeniu mocy się uślizgiwało, włożyem niby wzmocnione i nadal było źle ktoś mi wtedy podpowiedzia żeby zwiększyć dociśk tarcz można zmienić sprężyny albo włożyć w któreś miejsce o jedną przekadkę więcej i tak zrobiem powiem że działało bez zarzutu może w zecie sie też tak da ale tarcze muszę być dobre nie zużyte oczywiście.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|