Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tede80
Znajomy
Dołączył: 29 Sty 2014
Posty: 332
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TSK
|
Wysłany: Śro 18:38, 29 Kwi 2015 Temat postu: Kontrola prędkości obrotowej silnika. |
|
|
Panowie czy ktoś wie jak podłączyć miernik Uni-t UT107 żeby sprawdzić prędkość obrotową silnika w Kawasaki Z750 2008r? W instrukcji serwisowej na stronie 36 niby coś piszą ale nie wiem o co im chodzi
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Śro 19:51, 29 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
ok, ale w czym masz problem ?? , bo ten miernik to zwykły multimetr , jak nie wiesz do czego służy .. no to sorry.
|
|
Powrót do góry |
|
|
tede80
Znajomy
Dołączył: 29 Sty 2014
Posty: 332
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TSK
|
Wysłany: Śro 20:32, 29 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
To nie jest zwykły multimetr bo mogę nim mierzyć RPM w silnikach 4/6/8 cylindrowych tylko nie wiem gdzie mogę się wpiąć w Z750, do jednej cewkofajki? może jest gdzieś wyjście z komputera TACH czy coś podobnego. Chyba to jest odpowiednie forum i odpowiedni dział do takiego pytania, jak nie zamierzasz pomóc no to sorry ale nie pisz takich postów.
|
|
Powrót do góry |
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Czw 8:27, 30 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
tede80 napisał: | To nie jest zwykły multimetr bo mogę nim mierzyć RPM w silnikach 4/6/8 cylindrowych tylko nie wiem gdzie mogę się wpiąć w Z750, do jednej cewkofajki? może jest gdzieś wyjście z komputera TACH czy coś podobnego. Chyba to jest odpowiednie forum i odpowiedni dział do takiego pytania, jak nie zamierzasz pomóc no to sorry ale nie pisz takich postów. |
to jest zwykły multimetr z mozliwościa pomiaru częstotliwości i zwejsciem sygnału tach niski sygnał ( prawdopodobnie do max 100V) i zapewnie to chcesz wykorzystać do pomiaru rpm, szukaj w serwisówce , napewno znajdziesz , a skoro mam nie pisać takich postów .... mając taki miernik i wiedzę powinieneś wiedzieć gdzie szukać a nie pytać na forum
p.s.
przy liczniku przewód jasnoniebieski
|
|
Powrót do góry |
|
|
tede80
Znajomy
Dołączył: 29 Sty 2014
Posty: 332
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TSK
|
Wysłany: Czw 9:07, 30 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
...i o to chodziło, dzięki za pomoc
|
|
Powrót do góry |
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Czw 9:32, 30 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
możesz jeszcze wykorzystać sygnał z wtryskiwacza lub z cewkofajki (sterowane minusem, taki sygnał bierze Power commander -wtryskiwacz) musisz mieć przejściówke na złącze lub wciąć się w przewód ,
białoczerwony jest plusem ,
Pytanie ,chcesz ustawić jałowe obroty ?czy tylko tak se podpiąć miernik.
|
|
Powrót do góry |
|
|
tede80
Znajomy
Dołączył: 29 Sty 2014
Posty: 332
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TSK
|
Wysłany: Czw 9:41, 30 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Chcę zsynchronizować przepustnice i wg. serwisówki ustawić te 1100 +-50 RPM jeśli trzeba będzie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|