Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
darcyn
Świeżak
Dołączył: 10 Lip 2013
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: sosnowiec Płeć:
|
Wysłany: Czw 19:57, 05 Wrz 2013 Temat postu: Krzywe tylne koło... |
|
|
Mam chyba poważny problem.
Tylne koło, patrząc od góry, jest krzywo w wahaczu przy prawidłowym naciągu łańcucha. Sporo bo o 1 cm
jeśli ustawie równo koło w wahaczu to na znacznikach jest różnica dokładnie o jedną podziałkę.
co robić
motocykl mam od niedawna
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Czw 20:25, 05 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
ja nie zrozumiałem ...??
|
|
Powrót do góry |
|
|
darcyn
Świeżak
Dołączył: 10 Lip 2013
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: sosnowiec Płeć:
|
Wysłany: Czw 20:32, 05 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
1. zamknij oczy.
2. patrzysz centralnie z góry na koło, siedzenie jest prześwitujące. Z GÓRY
3. koło nie jest prosto, opona jest z jednej strony o 1 cm bliżej wahacza
rzut z góry
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez darcyn dnia Czw 20:36, 05 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
RasAlGhul
Zetofil
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 1437
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Banino Płeć:
|
Wysłany: Czw 23:09, 05 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
wyrównaj naciąg, ustaw prosto, dokreć i po kłopocie
|
|
Powrót do góry |
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Pią 7:55, 06 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
darcyn napisał: | 1. zamknij oczy.
2. patrzysz centralnie z góry na koło, siedzenie jest prześwitujące. Z GÓRY
3. koło nie jest prosto, opona jest z jednej strony o 1 cm bliżej wahacza
rzut z góry
[link widoczny dla zalogowanych] |
faktycznie krzywo , zrób jak napisał Ras
a z ciekawości wrzuć fotki tylnego koła , oraz te miejsca co masz do regulacji naciągu ,
|
|
Powrót do góry |
|
|
darcyn
Świeżak
Dołączył: 10 Lip 2013
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: sosnowiec Płeć:
|
Wysłany: Pią 9:35, 06 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
z fotkami będzie problem bo za miesiąc będę przy motocyklu.
Trochę nie mogę zatrybić.
wyrównaj naciąg. ok
ustaw prosto. i tu już nie wiem. koło reguluje właśnie naciągiem, a więc jeśli będę chciał ustawić prosto to będę musiał rozlegulować naciąg. czegoś nie wiem? koło jest proste jak naciąg jest na 2 a z drugiej strony na 3 naciągu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
kacperski
Bywalec
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: WGM Płeć:
|
Wysłany: Pią 9:52, 06 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Naciąg masz po obu stronach koła, więc cofasz ten, który jest bardziej z tyłu aż koło będzie celowało na wprost (wg podziałki na wachaczu wystarczy). Potem podciągasz obie strony po tyle samo, aż łańcuch osiągnie poprawny naciąg.
|
|
Powrót do góry |
|
|
darcyn
Świeżak
Dołączył: 10 Lip 2013
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: sosnowiec Płeć:
|
Wysłany: Pią 11:02, 06 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
nie rozumiemy się. jeśli ustawie równo koło to nie grają mi podziałki a tak chyba nie może być
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Pią 11:38, 06 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Masz tak od samego początku,czy po np:zmianie napędu/ogumienia/etc?
|
|
Powrót do góry |
|
|
darcyn
Świeżak
Dołączył: 10 Lip 2013
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: sosnowiec Płeć:
|
Wysłany: Pią 11:54, 06 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
motorek kupiłem w lipcu, nie patrzyłem jak było koło....
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Pią 11:57, 06 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
To inaczej - jeździ prosto?!
|
|
Powrót do góry |
|
|
darcyn
Świeżak
Dołączył: 10 Lip 2013
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: sosnowiec Płeć:
|
Wysłany: Pią 12:34, 06 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
podczas ruszania w lewo na skrzyżowaniu było wrażenie że tył ucieka. tak jakby koło się poślizgnęło na kamieniu
|
|
Powrót do góry |
|
|
RasAlGhul
Zetofil
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 1437
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Banino Płeć:
|
Wysłany: Pią 23:41, 06 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Olej podziałki i zmierz śruby regulacyjne, ustaw tak żeby były równo wkręcone nakrętki i zobacz jaki będzie efekt.
|
|
Powrót do góry |
|
|
darcyn
Świeżak
Dołączył: 10 Lip 2013
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: sosnowiec Płeć:
|
Wysłany: Nie 20:19, 08 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
robiłem, niestety jedna śrubka bardziej wystaje po ustawieniu koła.
co tu robić? przecież taki wahacz żeby skrzywić to trzeba się postarać, no i byłby ślad...
za co tu się brać? kupować na początek nową ośke? ale jakby ośka byłą krzywa to chyba felge trafiłby szkak od razu??
|
|
Powrót do góry |
|
|
darcyn
Świeżak
Dołączył: 10 Lip 2013
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: sosnowiec Płeć:
|
Wysłany: Nie 16:12, 15 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
coś ktoś podpowie. za co się łapać?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|