Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Lewy kierunek sie nie wyłącza

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
alicja1001




Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 21:43, 06 Cze 2013    Temat postu: Lewy kierunek sie nie wyłącza
Witam wszystkich . Dzis miałam problem z lewym kierunkowskazem , po włączeniu go nie chciał sie wyłaczyc , zgasiłam silnik wyjęłam kluczyk on dalej migał. Musiałam odłączyc akumulator. Nastepny dzien lewy kierunek włączony a tu migają wszystkie cztery nie ma szans wyłączyc. W czym problem pomóżcie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
D0minik
Znajomy



Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 330
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:37, 06 Cze 2013    Temat postu:
Wypadałoby napisać więcej informacji. Rocznik motocykla, ale z tego co widzę masz 04-06. Istotny jest też rodzaj kierunkowskazów. Nie spotkałem się jeszcze z tym, by seryjne mrugały jak awaryjne, więc przypuszczam, ze masz zamontowane ledy. Jeżeli tak to problem tkwić musi w oporniku lub przerywaczu
Powrót do góry
Zobacz profil autora
alicja1001




Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 18:49, 07 Cze 2013    Temat postu:
Motor jest z 06 roku. Kierunki są nieoryginalne i nieledowe.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ardi
Zaglądacz



Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Siedlce
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 9:29, 08 Cze 2013    Temat postu:
Ogólnie bez multimetru to pewnie i tak nie dasz rady, bo tak byś leciała według schematu od początku do końca i spokojnie byś znalazła problem.

Ogólnie to ja bym pogrzebał coś przy samym przełączniku od kierunków, bo to wygląda tak jakby był on cały czas zwarty. Sprawdzić to trzeba byłoby multimetrem w ten sposób, że jak będziesz pewna, że na wejściu z napięciem jest wszystko ok, to sprawdzać na wyjściu napięcia (bądź wziąć multimetrem mierzyć impedancję i patrzeć czy jest przejście czy nie) i sprawdzać czy w ogóle jest reakcja na ten przełącznik.

A to że jak wyciągniesz kluczyk i dalej migają to już inny problem, wychodzi na to, że zasilanie do tych kierunkowskazów jest jakoś inaczej poprowadzone.


Ostatnio zmieniony przez Ardi dnia Sob 14:17, 08 Cze 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
misssza
Aktywny



Dołączył: 07 Cze 2012
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 13:30, 08 Cze 2013    Temat postu:
bardzo dziwne ze przy wylaczeniu przez stacyjke dalej swieca. Cholernie dziwne ze nie odcina od zasilania. W tym zecie nie ma swiatel awaryjnych raczej ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
alicja1001




Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 21:44, 08 Cze 2013    Temat postu:
No awaryjnych nie ma.Dzis np.jechalam włączylam lewy , wylączam i migaja wszystkie. Musze wrzucic na chwilke prawy i wszystko ok. Rozkrece w poniedzialek ten przelacznik poprzeczyszczam i moze cos pomoze , jezeli nie to pozostaje jakis mechanik bo z elektryka to u mnie cieniutko , chyba ze jest jakies proste rozwiazanie tego problemu. Teraz uzywam kierunków jezeli naprawde musze. Dzieki za pomoc i pozdrawiam wszystkich
Powrót do góry
Zobacz profil autora
misssza
Aktywny



Dołączył: 07 Cze 2012
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:59, 08 Cze 2013    Temat postu:
no ewidentnie masz cos z elektryka. Ktos chyba zrobil jakies polaczenie na krotko. Dziwna sprawa. Rozumiem ze mozesz wlaczyc kierunki bez przekreconego kluczyka ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Edi
Zaglądacz



Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 19:49, 09 Cze 2013    Temat postu:
misssza napisał:
bardzo dziwne ze przy wylaczeniu przez stacyjke dalej swieca. Cholernie dziwne ze nie odcina od zasilania. W tym zecie nie ma swiatel awaryjnych raczej ?


Mam Z750S 2006 i są awaryjne. Jeśli lewy kierunek mruga bez kluczyka, to znaczy, że zasilanie jest poprowadzone z innego miejsca, niż w oryginale, np. z awaryjnych (jak są albo były). Może odłączono awaryjne, bo nie chciały działać przy ledach...?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
misssza
Aktywny



Dołączył: 07 Cze 2012
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:12, 09 Cze 2013    Temat postu:
orginalnie awaryjne masz ? Nie spotkalem sie w zetach 1 gen z awaryjnymi. No musi byc poprowadzone na krotko z ominieciem stacyjki. Ew masz jakies spiecie na stacyjce ze jest caly czas prad.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin