Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 22:28, 17 Kwi 2012 Temat postu: luzy zacisku tarczy przód |
|
|
luzy na zacisku tarczy przy hamowaniu z 200km/h duże drgania kierownicy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
tecmax
Moderator
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1020
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Sochaczew Płeć:
|
Wysłany: Wto 22:42, 17 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
no bo jak od 200 to PRZUT może drgać
|
|
Powrót do góry |
|
|
AdamFilip
Zetofil
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU Płeć:
|
Wysłany: Wto 23:15, 17 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
chyba koniec świata nadchodzi
|
|
Powrót do góry |
|
|
pitrak
Z-zlot friend
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo Płeć:
|
Wysłany: Śro 5:42, 18 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Oj nie czepiajcie się ortografii Kraszan sprawdź dobrze grubość klocków i czy aby nie pogubiłeś blaszek (stabilizujących te klocki) Piszesz o luzach na tarczy Tam nie ma być prawa żadnych luzów Jeżeli są na tarczy to znaczy , że ktoś źle się zabrał za wymianę tarczy hamulcowej albo coś nie tak z felgą
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 9:07, 18 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
jak to wygląda ,a na marginesie to przy 140km/h też drży , klocki mają jakieś 3,5 mm ok.
|
|
Powrót do góry |
|
|
MarcelT800
Stary wyga
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 534
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Śro 9:39, 18 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Sprawdź śruby mocujące zacisk.
Jak przy 60 km/h nadal dzy możliwe że oponka jest do wymiany z przodu.
Jak wcześniej było wszystko ok.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 11:16, 18 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Nie wiem nowy nabytek śruby są ok
|
|
Powrót do góry |
|
|
MarcelT800
Stary wyga
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 534
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Śro 12:49, 18 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Wiesz możesz mieć walnięte łożysko kierownicy.
Pytanie czy są :
-ciężarki kierownicy
-opona jest napompowana
-czy zacisk odbija z przodu ? po hamowaniu?
-czy układ hamulcowy nie jest zapowietrzony ?
-sprawdź czy wszystko jest proste lagi i felga
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mariusz
Stary wyga
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 14:38, 18 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Jeśli drży kierownica i widać tzw. pływanie zacisku to krzywa jest tarcza.
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Śro 16:22, 18 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Poprawiłem tytuł
Miałem ten sam problem.Wymieniłem krzywą tarczę i problem rozwiązany.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 6:01, 19 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
czy można wymienić jedną tarcze czy cały komplet
|
|
Powrót do góry |
|
|
juby
Moderator
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice Płeć:
|
Wysłany: Czw 10:22, 19 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
No to i ja swoje pięć groszy wsadzę.:
Najczęstrzym problemem jest poprostu wadliwa opona z popękanym oplotem gdy dajemy na nią obciążenie poprzez wciśnięcie hamulca powastaje opona zaczyna jechać torem swoich krzywości co przenosi się na kierownicę i cały motocykl. Jednakże należy unieść przednie koło do góry (na moocyklu) jak nie masz podnośnika możesz to zrobić pasem transportowym unosząc moto za środek kierownicy w górę, kręciny kołem i patrzymy czy zacisk stoi w miejscu czy chodzi na śrubach mocujących jeśli chodzi (faluje w lewo i prawo) oznacza to krzywość tarczy. wystarczy wymienić te tarczę która jest krzywa nie musimy obu. Jeśli zacisk stoi i sie nie rusza wyklucza to krzywość tarczy ale w zacisku są dwie śruby, kóre są jednocześnie prowadnikami umożliwiającmi ruch zacisku bywa że one są zatarte lub krzywe jeśli one nie pracują odpowiednio możemy mieć właśnie takie efekty jak opisujesz. tarcze są nitowane mają prawo minimalnego luzu, zaciski maja po to prowadzące śruby (suwaki) żeby to niwelować.
posprawdzaj tarcze potem, suwaki, jeśli tu nic nie znajdziesz kup oponę badz pożycz od kogoś jakiś szrot na dwie trzy godzin na sprawdzenie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Sob 14:18, 21 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Podobny efekt jest przy hamowaniu z wyższych prędkości,gdy zamontujesz zbyt agresywne klocki,ale pewnie w twoim przypadku klocki nie są nowe?!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 21:29, 30 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
mam chyba żle wyważone koło czy odważniki mają być z jednej strony
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cerb
Stwórca
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława Płeć:
|
Wysłany: Wto 13:21, 01 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Odwazniki zaklada sie tam gdzie jest akurat potrzeba, ale wywazenie kola, jego prawidlowe napompowanie (na zimnych oponach) to najprostrze rzeczy ktore powinienes zrobic na poczatku.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|