Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Migająca dioda oleju po przewrotce Z 750 .( NAPRAWA )

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cero83




Dołączył: 07 Maj 2019
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:39, 09 Maj 2019    Temat postu: Migająca dioda oleju po przewrotce Z 750 .( NAPRAWA )
Witajcie opowiem wam w skrócie jak pozbyłem się problemu migającej diody olejowej i jak przywrócić obieg oleju po przewrotce! Położyłem swoją kawę na prawą stronę parkując w garażu na włączonym silniku, masakra jaka jest ciężka zatankowana do pełna. Szybko wył silnik i postawiłem ją do pionu . Po dłuższej chwili odpaliłem i okazało się że silnik dziwnie pracuje, dioda od oleju miga a biegi wchodzą jak po dzwonie. Okazało się że pompa nie zasysa oleju i nie podaje go na silnik. Spędziłem na forach cały dzień próbując znalezć rozwiązanie u kogoś kto przerabiał to u siebie i mi pomoże ,ale wszystko o czym pisali na forach nie pomagało a wręcz niektóre pomysły spowodowały by zatarcie silnika lub panewek. Pomógł kontakt z kompetentnym serwisantem moto który od razu powiedział co i jak zrobić i pomogło !UWAGA pod zadnym pozorem nie jeżdzij kiedy nie ma obiegu oleju i nie gazuj manetą bo będzie po silniku a oleju i tak nie zaciągnie. Trzeba odkręcić filtr oleju ,zalać go olejem żeby był nim wypełniony i trzeba pod cisnieniem wstrzyknąć jakąś strzykawką olej bezpośrednio w otwory w silniku te w miejscu gdzie dokręca się filtr. Po zabiegu wstrzyknięcia oleju zakręcamy filtr i odpalamy moto i patrzymy co się dzieje . U mnie pomógł ten zabieg i pompa w końcu zassała olej i dioda zgasła . Myślę że ten zabieg pomoże i wam przy takim problemie .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Voltron
Znajomy



Dołączył: 11 Lis 2015
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 7:09, 29 Maj 2019    Temat postu:
Nie trzeba takich kombinacji. Wystarczy popuścić filtr oleju i odpalić. Sam się odpowietrzy. To "wada" kawasaki. Taką maja konstrukcje. Przy każdej wymianie oleju należy tak zrobić i masz od razu odpwoietrzone s nie czekać na długo aż sama zgaśnie jak się odpowietrzy (na włączonym silniku). Popuszczony lekko filtr i odpalasz. Jak wypłynie troszkę olej to od razu jak najszybciej dokręcasz. W momencie wypłynięcia oleju kontrolka gaśnie. Zwykle zrobisz 1 obrót i olej nie leci. Drugie mniej więcej pół obrotu dokręca filtr.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin