Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Moto ściąga
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawka
Znajomy



Dołączył: 21 Lip 2014
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:51, 27 Kwi 2015    Temat postu: Moto ściąga
Witam, dzisiaj po wymianie tylnej opony zet ciagnie na prawo po puszczeniu kierownicy. Nie jest tak, ze moto sie kładzie jak szalone lecz po chwili delikatnie ale powtarzam delikatnie idzie na prawo, dosc mnie to irtyuje, a z racji, ze chce pojezdzic po zakretach chce miec wszystko na igle. Wczesniej na starej gumie tego nie było. Dodam, ze kolo nie bylo wywazone bo nikt tego u mnie i w mojej okolicy nie robi wiec chyba sam bede musial sie wybrac do wiekszego miasta i chyba to zrobic. Zaliczylem szybki test i przy 160 nic nie telepie nic nie wezykuje, gdy trzymam kiere nie musze walczyc zeby moto jechalo prosto, ale dreczy mnie sprawa czy w zakrecie nie bedzie sie nic dzialo? Opona z 2013 roku nie pamietam teraz tygodnia golym okiem nie widac zeby byla jakas kwadratowa, shamowana etc. Z lewej jak i z prawej strony mierzone było suwmiarką rożnica wynosi 1/10 mm, mierzone od końca tej kwadratowej blaszki od naciągu łańcucha do pionowej ostatniej kreski. Gościu w wulkanizacji tak jak mi napompowal opone tak zostawiałem nic nie robiłem.

Kwestia taka czy po zmiany ciśnienia problem minie? lub po wyważeniu czy może opona jakos musi się "dotrzeć"?

Mały zet 2005r z owiewka. Za wszystkie odpowiedzi dzieki z gory Very Happy


Ostatnio zmieniony przez Dawka dnia Pon 18:55, 27 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RasAlGhul
Zetofil



Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 1437
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Banino
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:55, 27 Kwi 2015    Temat postu:
Najpierw sprawdź czy masz właściwe ciśnienie przede wszystkim z przodu
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawka
Znajomy



Dołączył: 21 Lip 2014
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:01, 27 Kwi 2015    Temat postu:
Ok za jakiś czas wyjeżdzam na pare dni ale jak wroce sprawdze cisnienie z przodu i z tylu i zobaczymy, ale watpie chociaz chcialbym aby to byla taka prosta sprawa. A wy na jakim cisnieniu latacie? I czy to jest dość poważna usterka? chodzi o te lekkie ściąganie.

Dzięki za odpowiedź i czekam na inne mądre głowy, pozdrowionka Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pwL
Aktywny



Dołączył: 26 Lip 2014
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:02, 27 Kwi 2015    Temat postu:
Sprawdź czy masz równo naciągnięty łańcuch z lewej i z prawej strony najlepiej jakąś suwmiarką
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawka
Znajomy



Dołączył: 21 Lip 2014
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:09, 27 Kwi 2015    Temat postu:
"Z lewej jak i z prawej strony mierzone było suwmiarką rożnica wynosi 1/10 mm, mierzone od końca tej kwadratowej blaszki od naciągu łańcucha do pionowej ostatniej kreski." chyba wiem gdzie lezy przyczyna bo caly czas o tym mysle

[link widoczny dla zalogowanych]

Gosciu ktory zalozyl temate daje nastepny post w ktorym na dwoch pierwszych zdjeciach jest taka czerwona kreska ja tak samo mierylem i byla dosc duza roznica ale sie tym nie sugerowalem skoro mierzylem na koncu wahacza. Takze wszystko jest tak samo u mnie i tak samo bylo robione


Ostatnio zmieniony przez Dawka dnia Pon 20:16, 27 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SEPKOSKY
Znajomy



Dołączył: 07 Wrz 2010
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:07, 27 Kwi 2015    Temat postu:
Cytuje: Dodam, ze kolo nie bylo wywazone bo nikt tego u mnie i w mojej okolicy nie robi wiec chyba sam bede musial sie wybrac do wiekszego miasta i chyba to zrobic.
Dziękuję.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawka
Znajomy



Dołączył: 21 Lip 2014
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 7:54, 28 Kwi 2015    Temat postu:
Brak wywazenia nie skutkuje czasem shimami albo cos w ten desen?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pwL
Aktywny



Dołączył: 26 Lip 2014
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 8:19, 28 Kwi 2015    Temat postu:
A to nie doczytałem tego sorki Very Happy

Ja również nie mam wyważonego tylnego ale nic się nie dzieje takiego jak opisujesz ani nie telepie ani nie ściąga
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawka
Znajomy



Dołączył: 21 Lip 2014
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:07, 28 Kwi 2015    Temat postu:
Wydaje mi sie ze to zle ustawione kolo, ustaiwe jak w rownych odlegloscisch od wahacza do felgi
Ale wczesniej sprawdze cisnienie, ile macie w swoich oponach?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pablito
Zaglądacz



Dołączył: 23 Paź 2014
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kalisz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 9:01, 29 Kwi 2015    Temat postu:
Skoro objaw pojawił się po wymianie opony ja upatruję przyczyny w zmianie geometrii tylnego koła. Pomiary obarczone są zawsze jakimś błędem. Kombinuj z ustawieniami i testuj.
Ja dymam instrukcyjne 2,9 tył i 2,5 przód.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:58, 29 Kwi 2015    Temat postu:
to że moto jest proste nie znaczy że będzie jechać prosto ?
może kierownik krzywo siedzi...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RasAlGhul
Zetofil



Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 1437
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Banino
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:03, 29 Kwi 2015    Temat postu:
https://www.youtube.com/watch?v=JKWHmlkp94U

Polecam wykonanie pomiaru takim urządzeniem, każdy szanujący się warsztat oponiarski z ukierunkowaniem na motocykle powinien mieć, koszt zakupu to ok 180PLN w moto-akcesoriach
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawka
Znajomy



Dołączył: 21 Lip 2014
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 12:58, 01 Maj 2015    Temat postu:
Panowie problem chyba rozwiazany, pokombinowalem z ustawieniem tylnego kola, i CHYBA juz jest ok, a dlaczego chyba, daltego, ze mam juz chyba w glowie namerdane bo jestem bardzo pedantyczny i za bardzo wszystkim sie oram jesli chodzi o moto, zetek raczej nie sciaga tylko wina moze moje tzn zle siedze w sensie sie powiercilem troche raz tak raz tak i czasmi delikatnie w lewo i delikatnie w prawo dawalo wiec chyba wszystko ok no nie? Smile zalezy gdzie mialem wiekszy nacisk na stopkne noga Wink bynajmniej nie bylo takiego wyrazniego sciagania w prawo Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marselinoo




Dołączył: 01 Maj 2015
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biskupice-Opolskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 14:50, 01 Maj 2015    Temat postu:
Słuchaj ja po wymianie opony myślałem ze jest coś źle wyważone bo drgała mi kierownica inaczej niż zawsze kola były wyważone opony nowe 2015 rok Michelin Power a problem tkwił w moim przyzwyczajeniu do starych kwadratowych już wtedy opon Razz na nowych oponach drgania kawy w przedziale 6tys obrotów były całkiem inaczej odczuwalne niż na starych oponach. Czasami trzeba się na nowo uczyć jeździć na nowych laciach, chodź warto jeszcze zobaczyć na tylne kolo czy równo jest przykręcone i wyważ koniecznie kola pojeździsz zobaczysz nie ma co od razu przeżywać Very Happy Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pitrak
Z-zlot friend



Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 15:15, 01 Maj 2015    Temat postu:
Drżenie kierownicy może powstać również z powodu zbyt niskiego ciśnienia w oponie Smile U mnie tak było Smile i przerabiałem to już kilka razy Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin