Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
RiffRaff
Dołączył: 23 Gru 2010
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żywiec Płeć:
|
Wysłany: Czw 21:54, 30 Gru 2010 Temat postu: moto z UK i przeglad |
|
|
kupilem swoja kawe i tak sie tera zastanawiam, jest to rocznik 2008 wiec przeglad pierwszy w Polsce dopiero w 2011. Wiem ze sa problemy z swiatłami, czy da sie przestawic ten kat czy trzeba kupic lampę?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6235
Przeczytał: 93 tematy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Czw 22:46, 30 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Generalnie trzeba będzie lampę zmienić,ale są i tacy co jeżdżą na angliku do dnia dzisiejszego,najważniejsze przejść pierwszy przegląd!
Temat już był poruszany na forum,także jak poszukasz to znajdziesz.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
AdamFilip
Zetofil
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU Płeć:
|
Wysłany: Czw 22:56, 30 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Kolego wypada zmienić żeby nie oślepiać innych użytkowników drogi jeśli na ścianie jak podjedziesz widać że jest załamanie. Ja miałem ten model z USA i światła świeciły w poziomie bez żadnego załamania i wszystko grało, nic nie zmieniałem, a jeśli chodzi o przegląd to wszystko zależy od stacji kontroli pojazdu - jedni podbiją, jedni nie.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
gunter
Stary wyga
Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 712
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław / UK Płeć:
|
Wysłany: Czw 23:17, 30 Gru 2010 Temat postu: Re: moto z UK i przeglad |
|
|
RiffRaff napisał: | kupilem swoja kawe i tak sie tera zastanawiam, jest to rocznik 2008 wiec przeglad pierwszy w Polsce dopiero w 2011. Wiem ze sa problemy z swiatłami, czy da sie przestawic ten kat czy trzeba kupic lampę? |
Wnioskuje, że maszyna jest na żółtych blachach z UK. W przyszłości pewnie zamierzasz zmienić blachy na polskie więc musisz jechać na przegląd...i jeśli przejdzie to dostaniesz na dwa lata...jeśli dobrze pamiętam...pierwszy na 3 lata, nastepny na 2 i pozniej to już po roku.
Co do różnic to z pewnością reflektor, następnie szybkościomierz (musi być w km/h...czasami jest w milach i km...jeszcze lepiej) no i komplet angielskich, przetłumaczonych dokumentów. Odnoszę wrażenie że coś mi umknęło, przechodziłem cały ten proces 2 lata temu.
Tak jak koledzy piszą, jeden diagnosta sie uczepi a drugi nie...czego Tobie życze.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pią 2:07, 31 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
to zależy od diagnosty. to samo miałem z kominem. jeden się jeżył jak słyszał leo vince'a drugi widząc mówił żebym nie włączał nawet sprzęta i tylko lampki czy działają sprawdzał. ale nic dokładnie na zasadzie czy dobrze ustawione czy nie. druga sprawa to kultura i bezpieczeństwo czyli czy fajnie Ci się będzie latać oślepiając innych. ale są tacy co na drogowych lataja tylko po to żeby sie im dwie lampki świeciły więc zrobisz jak będziesz uważał. jak będziesz chciał po prawie sprawę załatwić to szukaj lampy z odpowiednim odbłyśnikiem.
pozdr.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
RiffRaff
Dołączył: 23 Gru 2010
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żywiec Płeć:
|
Wysłany: Pią 8:40, 31 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
tzn tak kupilem go w Polsce wiec blachy są białe, juz przerejestrowany przeglad mam do konca 2011. Licznik jest w km, ale wydaje mi sie ze koles który jezdził tu w Polsce nie zmienił lampy... musze to jeszcze jakos sprawdzic
Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
 |
AdamFilip
Zetofil
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU Płeć:
|
Wysłany: Pią 8:47, 31 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
włącz moto i zobacz odbicie na ścianie.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
RiffRaff
Dołączył: 23 Gru 2010
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żywiec Płeć:
|
Wysłany: Pią 9:58, 31 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
jak wroce z pracy to tak zrobie a jak ma wygladac to załamanie ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sebasbox
Znajomy
Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Pią 12:13, 31 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
prawdopodobnie na stacji nawet nikt nie zwróci na to uwagi. Jak bylem ze swoim (też anglik) to właściwie koleś obszedł go dookoła i na tym zakończył się przegląd...
Ostatnio zmieniony przez sebasbox dnia Pią 12:15, 31 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pitrak
Z-zlot friend
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo Płeć:
|
Wysłany: Pią 16:09, 31 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Nie powinno być problemu z reflektorem do czasu jakiegoś zdarzenia
wówczas wyciągną wszystko przeciw Tobie niestety
Ostatnio zmieniony przez pitrak dnia Pią 16:10, 31 Gru 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Cerb
Stwórca
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława Płeć:
|
Wysłany: Pią 17:52, 31 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Lepiej zeby do takiego zdazenia nigdy nie doszlo ale w razie czego to lampe z kopa albo kamieniem potraktuj;).
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Ardi
Zaglądacz
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Siedlce Płeć:
|
Wysłany: Pią 18:01, 31 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
RiffRaff napisał: | jak wroce z pracy to tak zrobie a jak ma wygladac to załamanie ? |
Mniej więcej na środku będziesz miał załamanie:
jeśli wiązka po lewej stronie idzie wyżej to znaczy że masz angielską lampę (doświetla lewą stronę)
jeśli wiązka po prawej stronie biegnie wyżej to masz europejską (doświetlana jest bardziej prawa strona)
w angielskiej wygląda mniej więcej tak (nie sugeruj się kropkami - ich tam teoretycznie nie ma )
________
................\_________
w europejskiej:
................._________
________/
Zależy jak trafisz, na stacji na której ja robię przegląd jeden koleś sprawdza od razu lampę na wjeździe, czy nie jest z anglika oraz czy ma homologację, natomiast drugi w ogóle na to nie zwraca uwagi.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|