Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gatou
Dołączył: 03 Gru 2014
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kobyłka Płeć:
|
Wysłany: Pon 22:31, 13 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Ja rozwiązałem ten problem delikatnie podnosząc obroty jałowe w swoim Zecie
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
skvrnsk
Bywalec
Dołączył: 29 Maj 2015
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Śro 13:38, 05 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Mam to samo.
[link widoczny dla zalogowanych]
Na ciepłym nie jest źle, natomiast na rozgrzanym trzeba pokręcić dłużej i silnik nie zaskakuje od razu, tylko się tak jakby rozkręca. Nie ma tego wyraźnego punktu zapłonu, jest natomiast takie przeciąganie zapłonu... mniej więcej. Z obrotami nie ma problemu.
Co do filtra powietrza, to nie wiem czy był kiedykolwiek wymieniany, za czysty to on nie jest.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Śro 22:11, 05 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
skvrnsk napisał: | Mam to samo.
[link widoczny dla zalogowanych]
Na ciepłym nie jest źle, natomiast na rozgrzanym trzeba pokręcić dłużej i silnik nie zaskakuje od razu, tylko się tak jakby rozkręca. Nie ma tego wyraźnego punktu zapłonu, jest natomiast takie przeciąganie zapłonu... mniej więcej. Z obrotami nie ma problemu.
Co do filtra powietrza, to nie wiem czy był kiedykolwiek wymieniany, za czysty to on nie jest. |
nie wiem o co chodzi autorowi tego filmu , ale dla mnie to strata czasu na oglądanie ,autor szuka czegoś na siłę ,no chyba że ma palić na tzw. "dotyk"
a to co innego
|
|
Powrót do góry |
|
 |
skvrnsk
Bywalec
Dołączył: 29 Maj 2015
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Czw 7:11, 06 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Jeżeli nie widzisz tu nic dziwnego, to tym lepiej dla mnie. Może faktycznie szukam dziury w całym, ale mimo wszystko mam wrażenie, że na ciepłym dłużej muszę kręcić rozrusznikiem. Może faktycznie akurat ten filmik tego nie oddaje.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Czw 7:53, 06 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
tak dokładnie , nie ma się czego czepiać a tym bardziej przejmować , duży wpływ na odpalanie ma luz zaworowy, a to że ten silnik tak pracuje i wydaję się jakby delikatnie falował to wynika z normalnego zużycia elementów silnika i niedokładności czasu otwarcia wtrysków , ale ważne ze odpala.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Fazzie
Administrator
Dołączył: 17 Sty 2015
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław, Polska Płeć:
|
Wysłany: Śro 9:53, 30 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Mam te same objawy. Wiec chyba czeka mnie regulacja zaworow
Na zimnym od strzala, a na cieplym/rozgrzanym trzeba przeciagnac rozrusznik, albo wspomoc sie gazem. Swiece NGK irydowe nowki, filtr OK (niedlugo wrzuce BMC), swieze paliwo, wymienione wszystkie plyny. Tez mam wydech Ixila, o ktorym wspomnial @heya088. U mnie przebieg cos kolo 45tys. Objawy zauwazylem w ten weekend po przepaleniu zeta po snie zimowym
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|