Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
axl2
Zaglądacz
Dołączył: 18 Lut 2014
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wodzisław Śląski Płeć:
|
Wysłany: Sob 19:06, 29 Sie 2015 Temat postu: Ogień z rury wydechowej |
|
|
Witam,
Od kilku dniu zauważyłem zjawisko wydostającego się płomienia wraz z tzw. strzałem z rury wydechowej podczas redukcji biegów. Zmieniłem trochę styl jazdy na bardziej agresywny i w związku z tym pytanie: czy może to być powodem? Druga rzecz jaka przychodzi mi do głowy to przestawiony zapłon ale po za płomieniem i strzałem nie mam innych problem. Silnik pali na dotyk, pracuje płynnie. Robić coś z tym fantem czy tak to zostawić ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Sob 19:12, 29 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
zmień motor albo styl jazdy
nie podałeś szczegółów do ogólnej wiadomości co masz , co zmieniłeś ect. ?
ale skoro wali płomieniami to normalnie jak na Moto GP/WSBK
a tak propo :
co to za styl jazdy ??
|
|
Powrót do góry |
|
|
szakalo
Znajomy
Dołączył: 12 Maj 2014
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Sob 19:23, 29 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
moim zdaniem przekroczył magiczne 6tys obrotów taki styl
kurde mój tylko kicha, prycha ale ognia jeszcze nie widziałem
|
|
Powrót do góry |
|
|
axl2
Zaglądacz
Dołączył: 18 Lut 2014
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wodzisław Śląski Płeć:
|
Wysłany: Sob 19:41, 29 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
mały zet, tłumik z LEO ale mam ten wydech od początku i tak nie było. Jeżeli chodzi o styl to tak jak kolega napisał, można powiedzieć że zacząłem przekraczać 6tys obr w trochę szybszym tempie niż dawniej Chodzi mi tylko o to czy coś z tym robić czy tak to zostawić?
|
|
Powrót do góry |
|
|
woyyytek
Świeżak
Dołączył: 19 Cze 2014
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opolskie Płeć:
|
Wysłany: Sob 20:11, 29 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Eeee tam. Ja mam ixila x55 i bez założonego db killera jest taki ogień z dupy że hoho. Coś pięknego oglądać te marchewy wieczorem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
adam799
Zaglądacz
Dołączył: 29 Sie 2015
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź Płeć:
|
Wysłany: Nie 11:10, 30 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Ogień z wydechu to zbyt bogata mieszanka paliwowa. Fajnie wygląda, ale szkodzi to silnikowi. Lepiej wyregulować tak jak ma być.
|
|
Powrót do góry |
|
|
woyyytek
Świeżak
Dołączył: 19 Cze 2014
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opolskie Płeć:
|
Wysłany: Nie 14:31, 30 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Na wydechu akcesoryjnym jest to jak najbardziej możliwe. Wydech seryjny wytłumia wszystko dokładnie a spaliny w przelocie wydostają się praktycznie od razu to atmosfery. Wg mnie nie ma co regulować. Po co niszczyć coś co jest pièkne
|
|
Powrót do góry |
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Nie 16:52, 30 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
adam799 napisał: | Ogień z wydechu to zbyt bogata mieszanka paliwowa. |
nie do końca masz racje
autor nie podał jaki kolor ma ten ogień a to jest ważne.
|
|
Powrót do góry |
|
|
adam799
Zaglądacz
Dołączył: 29 Sie 2015
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź Płeć:
|
Wysłany: Nie 18:08, 30 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Samo założenie przelotu bez regulacji to proszenie się o kłopoty - fakt, że spaliny szybko opuszczają silnik nie oznacza że to jest dobra rzecz - układ wydechowy to dzieło inżynierów, którzy dobrze obliczyli jaka powinna być prędkość spalin, jakie ciśnienie spalin na "wyjściu", jeśli je zmienisz wstawiając przelot bez regulacji temperatura na cylindrach może wzrosnąć i masz problem - z pozoru może być ok, ale długotrwałe efekty prawie na pewno nie będą dobre dla silnika. Ogień z wydechu oznacza że paliwo przedostało się do kolektorów, a tam na pewno nie powinno go być.
|
|
Powrót do góry |
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Nie 18:26, 30 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
i tu się zgodzę choć wypowiedź znana jest wszystkim że inżyniery się pomylili jak projektowali,
ale nie tu jest problem ludzie co zmienili na akcesoryjne wydechy nie kazdemu wali ogień no co najwyżej dźwięk ... jest dla innych zmorą .
co do ognia z rury to autor zmienił styl jazdy( jednak za mało info żeby cos powiedzieć ) np.jazda na odcince też wywali ogień , wypadający zapłon , stan silnika , reg zaworów i inne , co do AFR to inna sprawa ale tu większość ma to w DUPIE ... i po co się przejmować
|
|
Powrót do góry |
|
|
adam799
Zaglądacz
Dołączył: 29 Sie 2015
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź Płeć:
|
Wysłany: Nie 20:15, 30 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Tak sobie tylko pisze Pewnie sam bym się cieszył że wali mi ogień z rury jakbym miał przelotowy wydech
|
|
Powrót do góry |
|
|
woyyytek
Świeżak
Dołączył: 19 Cze 2014
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opolskie Płeć:
|
Wysłany: Nie 20:36, 30 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Ale ja to wszystko wiem. Mówię tylko że ładnie mi zionie ogniem mój ixil bez db killera. Z założonym nie ma mowy o takich wybrykach.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gatou
Dołączył: 03 Gru 2014
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kobyłka Płeć:
|
Wysłany: Wto 8:08, 01 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Jakiego masz dokładnie ixilla ? Moja dwu rurka tylko pięknie buczy
|
|
Powrót do góry |
|
|
woyyytek
Świeżak
Dołączył: 19 Cze 2014
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opolskie Płeć:
|
Wysłany: Wto 11:02, 01 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
X55
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gatou
Dołączył: 03 Gru 2014
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kobyłka Płeć:
|
Wysłany: Pon 22:01, 14 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Ja mam Ixil hyperlow, samą końcówkę. Wycinałeś kata ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|