Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pwL
Aktywny
Dołączył: 26 Lip 2014
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość Płeć:
|
Wysłany: Pon 17:00, 15 Gru 2014 Temat postu: Opór klamki sprzęgła |
|
|
Witam, chciałem zapytać jaki u was jest opór klamki sprzęgła po wciśnięciu ? U mnie po przeczyszczeniu linki wd40 (wypłyneło sporo syfu od strony silnika) potem wlaniu oleju do benzyny sthilowskiego, teraz chodzi troszkę lżej ale zbytnio różnicy nie zauważyłem i pytanie czy w zetkach ten opór klamki jest większy niż w innych motkach czy po prostu coś zrobiłem nie tak tylko zastanawiam się co
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
nenek17
Dołączył: 21 Paź 2014
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany: Pon 18:14, 15 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Ja u siebie w CBR mialem taka sytuacje, i bylo jak u Ciebie a co sie okazalo ? Że w niedalekiej przyszłości linka pękła niestety zabralem się za smarowanie w tym momencie co Ty czyli jak uż był opór linka u mnie już była rozwalona co powodowało opór, może u Ciebie jest tylko wiecej brudu powodzenia
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Cerb
Stwórca
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława Płeć:
|
Wysłany: Śro 21:21, 17 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
W Z750 klamka powinna chodzic lekko na pewno nie tak jak hydrauliczna ale wciskanie nie powinno sprawiac problemu czy uzycia sily. Na pewno chodzila lezj od Z1000 ktory to nie ma regulacji pewnie dlatego, ze to sprzet dla twardzieli:D Moze zmien jej polozenie na kierownicy (lekko w dół) lub zobacz czy linka biegnie bez wiekszych załamań.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
szakalo
Znajomy
Dołączył: 12 Maj 2014
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Śro 21:56, 17 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
potwierdzam! po przeczytaniu posta pwL nie mogłem się powstrzymać Wd i olej w ruch i faktycznie syf wyleciał ale tez czuje opór, jednak linka to linka zawsze można z tuningować na hydrauliczne, nawet gdzies na youtube widzialem zeta z klamką od jakiegoś sporta i mały słowniczek przy sprzegle
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pwL
Aktywny
Dołączył: 26 Lip 2014
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość Płeć:
|
Wysłany: Czw 10:17, 18 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Odpiąłem przy deklu i wypiąłem linkę z klamki ułożyłem ją w takim położeniu co jest przy zapiętej klamce no i chodzi lekko bez problemu suwa się w przód i w tył w pancerzu, nie wiem czy coś więcej można jeszcze zrobić może to tak ma być i już lżej się nie da ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
juby
Moderator
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice Płeć:
|
Wysłany: Czw 11:58, 18 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Trzeba sprawdzić:
1. porównać z innymi motocyklami najlepiej takimi samymi jak chodzi sprzęło jeśli u ciebie chodzi ciężej to sprawdzamy pokolei
2. czy linka sama w sobie chodzi luźno z tego co piszesz to tak
3. czy klamka sama w sobie chodzi luźno w każdej pozycji
4. czy linka nie przyciera gdzieś np w śrubunku regulacyjnym przy uchwycie klamki
4. czy trzpień od sprzęgła ten w karterze nie jest zatarty w nim żadko to się zdarza ale jak uszczelniacz jest słaby to się zdarza
5. jeśli wszystko jest oki a motocykl nie był kupiny w sanolnie to obstawiam iż prawdopodobne jest iż masz o jedną więcej przekładkę bądź tarcze sprzęgła często się z tym spotykałem wtedy sprzęgło ciężko pracuje ot ciekawostka choć może to być problem np sprężyn pseudo sportowych bądź nieodpowiedniego złożenia sprzęgła
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bmxre
Świeżak
Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kleczew Płeć:
|
Wysłany: Czw 17:39, 18 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
u mnie w z1000 po czyszczeniu linki chodzi tak jak i przed, ten typ tak ma
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6235
Przeczytał: 93 tematy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Czw 17:50, 18 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Akurat nie zgodzę się z przedmówcą,ponieważ zawsze po czyszczeniu/smarowaniu linki sprzęgła jest odczuwalna różnica "in plus"!
Prawdopodobnie każdy czyści/smaruje innymi specyfikami,stąd odmienne wrażenia.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pwL
Aktywny
Dołączył: 26 Lip 2014
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość Płeć:
|
Wysłany: Czw 19:29, 18 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Ja przeleciałem wd-40 i potem miałem tylko olej do benzyny do piły spalinowej stihla czerwonego może to tu leży problem może ten olej nie pomaga ? Bo czytałem, że silnikowych się lać nie powinno bo gęsty jest i trzeba jakiś rzadki
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6235
Przeczytał: 93 tematy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Pią 23:13, 19 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Gdzieś już pisałem na forum.
Generalnie wystarczy olej pomieszać z benzą 50/50 i wlewając od góry pancerza,przesuwasz linkę od dołu (góra - dół) aż wszystko zleci,benza odparuje a olej zostaje,na koniec wycierasz syf i montujesz linkę.
U mnie lżej chodzi po takim zabiegu.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pwL
Aktywny
Dołączył: 26 Lip 2014
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość Płeć:
|
Wysłany: Sob 15:17, 20 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
a więc spróbuje raz jeszcze najpierw dokładnie wypsikać ją wd40 a potem rozrobie 50/50 pb z olejem i zobaczę czy to coś zmieni
Edit.
Spryskałem całą linkę wypłukałem potem rozrobiłem 50/50 olej z benzyną wpuściłem poczekałem aż wycieknie założyłem i ciągle to samo linka chodzi lekko a więc lżej to już jej się nie da zrobić Tutaj zrobiłem naciąg jaki mam przy klamce oraz luz 2-3 mm
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Antonioo
Zaglądacz
Dołączył: 27 Maj 2013
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Leszno Płeć:
|
Wysłany: Nie 16:18, 21 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Ja mam to samo strasznie chodzi to sprzegło u mnie wyczepiłem linke to chodzi luźno, mi sie wydaje ze ten ślimak czy jak to tam jest winny pod deklem.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bmxre
Świeżak
Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kleczew Płeć:
|
Wysłany: Nie 16:32, 21 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
mihoo, nie twiedzę, że nic nie daje bo zawsze jest coś lżej ale ogólnie ciężko chodzi samo w sobie
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pwL
Aktywny
Dołączył: 26 Lip 2014
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość Płeć:
|
Wysłany: Pią 8:34, 30 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
U mnie problem poniekąd się rozwiązał bo miałem nie tędy co trzeba przeprowadzoną linkę jak oglądałem filmy na yt to koło kierownicy przez kwadratowe oczko idzie instalacja od licznika lub świateł już nie pamiętam w koszulce i jeszcze idzie dodatkowo linka od sprzęgła właśnie tędy ja miałem puszczoną koło lewego golenia jakoś śmiesznie i ciasno się układała teraz chodzi chyba tak jak powinno
|
|
Powrót do góry |
|
 |
drops144
Dołączył: 15 Maj 2015
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sieradz/okolice Płeć:
|
Wysłany: Czw 9:03, 16 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Wczoraj wymieniłem linkę bo sprzęgło chodziło strasznie topornie , już przy zdemontowaniu starej nie dało się jej ruszyć w pancerzu jak założyłem nową linkę to sprzęgło chodzi teraz jak masełko polecam wymianę , za oryginalną linkę zapłaciłem 117zł z przesyłką
Ostatnio zmieniony przez drops144 dnia Czw 9:03, 16 Lip 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|