Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Andrew
Dołączył: 23 Cze 2014
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łochów
|
Wysłany: Śro 17:50, 01 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Dokładnie tak
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
johnny15
Dołączył: 08 Maj 2014
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Śro 18:22, 01 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
musisz zobaczyć czy ci się grzeje przy normalnej jeździ i czy kopci
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Pią 12:23, 03 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
johnny15 napisał: | musisz zobaczyć czy ci się grzeje przy normalnej jeździ i czy kopci |
Widzę,że kolega ma już "czarne wizje",a może po prostu gdzieś się sączy/poci/etc - posprawdzaj szczelność układu,ewentualnie dokonaj pomiaru jeszcze raz.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Andrew
Dołączył: 23 Cze 2014
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łochów
|
Wysłany: Nie 11:06, 05 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Nagrzewa się normalnie w lato przy jeździe 90km/h trzyma jakieś 76 stopni.
Teraz w jesienne dni do jakiś 66 podczas takiej samej prędkości.
Dziwie się bo w teorii jak go kupowałem to miał mieć przejechane 4500km od tamtej pory przejechałem 3500km i mam wrażenie że ubyło te 2 centymetry płynu chłodniczego na wskaźniku. Nie wiem jaką kurczliwość ma ten płyn ale 10 stopni różnicy raczej by tak go nie ścisnęło>??? Tak myślę.
Ostatnio zmieniony przez Andrew dnia Nie 11:07, 05 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
RasAlGhul
Zetofil
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 1437
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Banino Płeć:
|
Wysłany: Nie 11:26, 05 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Zwyczajnie odparowal, dolej i smigaj
|
|
Powrót do góry |
|
|
Andrew
Dołączył: 23 Cze 2014
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łochów
|
Wysłany: Nie 15:00, 05 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Wychodzi na to że musiałem za pierwszym razem sprawdzać na ciepło i dlatego był inny stan. Przy rozgrzanym silniku jest tyle ile być powinno a przy zimnym brakuje te 2 cm. Także muszę dolać. Jak widać jednak jest duża różnica jeżeli chodzi o objętość płynu rozgrzanego.
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Pon 13:13, 06 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Jeżeli płyn w zbiorniczku masz pomiędzy min a max na podziałce,to nie widzę problemu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
PROGRESiV
Dołączył: 13 Kwi 2015
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Leszno Płeć:
|
Wysłany: Pią 12:43, 15 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
odświeżę temat szykuje się do wymiany płynu chłodniczego i zastanawiam się jaki kupić może napiszecie jakiego płynu używacie? na pewno ułatwi mi to wybór odpowiedniego i dobrego płynu
POZDRAWIAM!
Ostatnio zmieniony przez PROGRESiV dnia Pią 12:44, 15 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
damiang
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska Płeć:
|
Wysłany: Pią 12:48, 15 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Wlej coś lepszego, niż borygo, ale też nie przesadzaj z jakimiś hiper V powerami (czy jak tam je zwał). Ja do moto zawsze leję Prestone i wszystko śmiga
|
|
Powrót do góry |
|
|
Perła
Stary wyga
Dołączył: 21 Sty 2014
Posty: 542
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: CZE-WA - okolice Płeć:
|
Wysłany: Pią 14:40, 15 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Ja lałem MOTUL Motocool Expert, i jestem pewniejszy niż na Borygo, bo ten płyn ma podwyższoną temperaturę wrzenia
|
|
Powrót do góry |
|
|
QuCyk
Zaglądacz
Dołączył: 01 Lut 2016
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Nie 1:02, 17 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Dwa dni temu zalałem to samo co kolega wyżej. Narazie chłodzi
|
|
Powrót do góry |
|
|
baqu91
Dołączył: 13 Cze 2016
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Katowice Płeć:
|
Wysłany: Śro 7:45, 15 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Tak tylko bym chciał coś potwierdzić,
płyn wlemamy pod korek do wlewu ?
A zbiornik wyrównawczy między min max ?
Wymieniłem wczoraj płyn i termostat, ale nie wiem czy zjebałem skręcanie tej obudowy z uszczelką czy nadmiar się wylewa, kopci jak holera. kapie na rozgrzany silnik i odparowuje. BTW czy to może wpłynąć jakoś na silnik ze jest zalewany płynem ?
PS,
NIE Trzeba sciągać baku do wymiany płynu bak możńa zsunąć a co więcej obrócić o 90stopni, i jest dostęp.
Ostatnio zmieniony przez baqu91 dnia Śro 7:56, 15 Cze 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
klimek
Świeżak
Dołączył: 14 Maj 2016
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ruszów Płeć:
|
Wysłany: Śro 9:07, 15 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Masz tu na myśli że oblałeś glikolem wydech i dlatego się dymi i śmierdzi? W końcu wyparuje i przestanie
Zalewasz pod korek, dodatkowo węże od chłodnicy zgniatasz ręką by wypchnąć powietrze. Zbiorniczek wyrównawczy zalewasz tak jak nakazuje na nim oznaczenia i odpalasz silnik. Czekasz do osiągnięcia ok 102st aby wentyl się włączył. Sprawdzasz płyn w zbiorniczki i ewentualnie uzupełniasz jeśli jest za mało.
Jeśli Ci coś podcieka z uszczelek to wyczyść miejsca na uszczelkę (sprawdź czy nie są uszkodzone mechaniczne tj rysy bruzdy itp) a samą uszczelkę wymień ewentualnie obejrzyj ja dokładnie pod kontem uszkodzeń.
|
|
Powrót do góry |
|
|
baqu91
Dołączył: 13 Cze 2016
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Katowice Płeć:
|
Wysłany: Śro 14:21, 15 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Czyli zalanie korpusu silnika płynem chłodniczym nie może spowodować uszkodzeń jakiś.
No mam drugą odbudowe pod termostat którą skręce i postaram się włożyć w całości z wężami i je tylko pozaciskac. Tamtą przez zły dostęp dość niechlujnie montowałem. Ale zaczęło z niej kapać dopeiro jak wzrosło ciśnienie. Wydech zaczął nawet z wnętrza kopcić. Wentylator mam na przełącznik przy kierownicy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|