Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
echo
Dołączył: 06 Lip 2017
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów Płeć:
|
Wysłany: Śro 22:07, 17 Sty 2018 Temat postu: Płyn chłodniczy w airboxie |
|
|
Witam.
Sytuacja wygląda ta: Z750 2010r wrócił od mechanika. Odpaliłem go, chodzi sobie spokojnie. Wiatraczek w chłodnicy załączył sie 2x i nagle patrzę a pod zecią plamka 2x2cm płynu chłodniczego. Patrzę na poziom płynu a tam poniżej minimum, później zauważyłem, że airbox jest zbryzgany od środka płynem chłodniczym (sam filtr jest suchy). Dolałem płynu, przejechałem się po okolicy i nic nie kapie, płynu nie ubyło ale airbox chyba znów troszkę wilgotny się zrobił. Jaka przyczyna?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Voltron
Znajomy
Dołączył: 11 Lis 2015
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
Wysłany: Śro 23:39, 17 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
moze wywala plyn przez korek pod bakiem?
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Nie 13:48, 21 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
Napisz co mechanik robił przy Zecie lub miał zrobić?
|
|
Powrót do góry |
|
|
echo
Dołączył: 06 Lip 2017
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów Płeć:
|
Wysłany: Wto 0:38, 23 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
Sprawdzenie luzów zaworowych, wymiana uszczelki pod pokrywą, wymiana świec i ogólne sprawdzenie motocykla przed sezonem. Przy płynach i filtrach miał nic nie robić
Płyn uzupełniłem w piątek, motocykl chodził później dość długo ale nic nie kapało, płynu nie ubyło. Poczekam aż śnieg stopnieje i pojadę się przejechać. zobaczymy czy może wtedy ubędzie (oby nie)
Ostatnio zmieniony przez echo dnia Wto 0:39, 23 Sty 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
kjezz
Z-zlot friend
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno Płeć:
|
Wysłany: Śro 1:18, 24 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
Zerknij na opaski węży przy termostacie .
|
|
Powrót do góry |
|
|
Voltron
Znajomy
Dołączył: 11 Lis 2015
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
Wysłany: Śro 14:46, 24 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
Żeby zrobić zawory trzeba spuszczać płyn i wyciągać termostat z wężami. Także tutaj może nie dokręcił czegoś
W sumie to nawet żeby cewki wyciągnąć i wymienić świece trzeba to zrobić... Inżynierzy kawasaki dali ciała jak tylko mogli w tej sprawie
Ostatnio zmieniony przez Voltron dnia Śro 14:47, 24 Sty 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
echo
Dołączył: 06 Lip 2017
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów Płeć:
|
Wysłany: Śro 15:07, 24 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
Ok, dzięki za pomoc jak zrobi się trochę cieplej to posprawdzam
|
|
Powrót do góry |
|
|
Fazzie
Administrator
Dołączył: 17 Sty 2015
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław, Polska Płeć:
|
Wysłany: Wto 7:07, 30 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
Voltron napisał: | Żeby zrobić zawory trzeba spuszczać płyn i wyciągać termostat z wężami. Także tutaj może nie dokręcił czegoś
W sumie to nawet żeby cewki wyciągnąć i wymienić świece trzeba to zrobić... Inżynierzy kawasaki dali ciała jak tylko mogli w tej sprawie |
Serio?
Wymienialem swiece i grzebalem inne rzeczy, ale plynu spuszczac nie musialem. Kwestia lamanych kluczy i sprawnych rak - nie odwrotnie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Voltron
Znajomy
Dołączył: 11 Lis 2015
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
Wysłany: Wto 22:53, 30 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
albo cierpliwości
|
|
Powrót do góry |
|
|
|