Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Podobno dymi

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bobcoor
Zaglądacz



Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:00, 26 Wrz 2011    Temat postu: Podobno dymi
Witam.

Ostatnio jak latalismy ze znajomym, doszly mnie sluchy ze jak mocniej odkrece gaz to z wydechu wydobywa sie biala poswiata tzn tak to zrozumialem. Wydech zmienialem u Edzia. Pierwsze przypuszczenie poszlo na to ze materialy uzyte do przerobki przepalaja sie. Jakies sugestie ??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 0:29, 27 Wrz 2011    Temat postu:
biały dym - najczęściej para wodna - wszystko OK
niebieski/siwy dym - olej - bardzo niedobrze
czarny dym a'la Stefan Batory- może być z wydechu, może być z silnika (zalewa go)

Jakieś inne objawy? Zwróć uwagę jak pali na zimno (czy wtedy przydymia i jak), jak chodzi na rozgrzanym.
Powrót do góry
bobcoor
Zaglądacz



Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:46, 27 Wrz 2011    Temat postu:
Witam.
Odpalilem rano na zimnym i generalnie zachowywal sie tak jak zawsze czyli leciala "para" z wydechu kolor niby przwzroczysty niby szarawy. Innych objawow brak.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:14, 28 Wrz 2011    Temat postu:
Wygląda na to,że z Twoim Zetem jest wszystko w porządku.

Swoją drogą,jak dajesz mu do odciny,to ci z tyłu zawsze będą narzekać na dym/wiatr/gaz i co tam jeszcze..... Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bobcoor
Zaglądacz



Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 23:05, 30 Wrz 2011    Temat postu:
Hehe Smile

Przemyslalem kwestie dymienia i wydaje mi sie ze moglo to byc spowodowane duza roznaca temperatury (jechalismy ok 9 rano)

pozdro 700
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bobcoor
Zaglądacz



Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 7:49, 03 Maj 2012    Temat postu:
Witojcie

Kurcze problem dymienia znowu sie pojawil i nie jest to para wodna tylko siwy/granatowy odcien dymu w momencie gdy zmieniam bieg i daje w pizdeczke. Co pradzicie Pany ??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RasAlGhul
Zetofil



Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 1437
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Banino
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 11:51, 03 Maj 2012    Temat postu:
Sprawdź czy ubywa oleju po mocnym pizdowaniu, jeżeli nie kopci na postoju to tragedii nie powinno być, rób dolewki, sprawdź czy z oleju nie czuć zapachu benzyny, jak problem się pogłębi zacznij się przejmować, przyczyn może być wiele. Najlepiej jak byś mógł się za kimś przejechać i ocenić jak to wygląda, powąchać. Spalany olej ma charakterystyczny zapach. Zrób też test na kręcenie do odciny, przy kilku pierwszych ruchach manetką będzie leciał szary dym, ponieważ dopali się to co zostało w wydechu po poprzedniej jeździe, sadza, resztki paliwa, para wodna. Napisz co wynikło z obserwacji, pewnie coś się wymyśli.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
irkus92
Świeżak



Dołączył: 03 Lis 2011
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tymbark
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 15:18, 03 Maj 2012    Temat postu:
Zazwyczaj siadają uszczelniacze zaworów, ale spotkałem też zajechaną uszczelkę głowicy w roczniku 06.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kuba:)




Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 7:43, 27 Maj 2012    Temat postu:
Dołączę się. Moto mały zet 07r. Stał 2 lata przykryty starym tapczanem(długa historia ). Po wymianie akumulatora bo tamtego zjadły myszy i wlaniu nowej beny moto odpalił. Najpierw kopcił na biało potem przestał więc ok. Po odkręceniu gazu kopcił na czarno przy drugim odpaleniu już mniej. Wywaliłem wkład filtra powietrza- (stary laczek) i kopcenie w 70% zmniejszyło się. Teraz jest głównie przy 8-10 tys przy dosyć ostrym kręceniu. Jak schodzi z wysokich obrotów to lubi zgasnąć. Oleju mu nie ubywa, cykają troche zawory ale to się zrobi.Wydech to pełen przelot. Co jeszcze może być przyczyną tego kopcenia? Filtr na pewno musi być nowy - przebieg 26tys

Ostatnio zmieniony przez Kuba:) dnia Nie 8:42, 27 Maj 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
strozz
Stary wyga



Dołączył: 25 Mar 2011
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ŁÓDŹ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 10:05, 27 Maj 2012    Temat postu:
Pewnie myszy wlazły do środka, musisz kręcić do odcinki to się ich pozbędziesz Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wąski
Zetofil



Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków/Dębica
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 10:59, 27 Maj 2012    Temat postu:
No ale w sumie Zet stał dwa lata wiec i tak fajnie ze odpalił. Rozruszaj go trochę bo jak sam napisałeś z odpalenia na odpalenie mniej kopci. Jak problem nie ustąpi to napisz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bobcoor
Zaglądacz



Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:52, 28 Maj 2012    Temat postu:
Wąski napisał:
No ale w sumie Zet stał dwa lata wiec i tak fajnie ze odpalił. Rozruszaj go trochę bo jak sam napisałeś z odpalenia na odpalenie mniej kopci. Jak problem nie ustąpi to napisz


Ale czekaj czekaj Very Happy to znaczy ze moj Zet stal dwa lata czy jak ?? Smile

W srode zrobie testy na odciecie i zobaczymy co tam w rurkach piszczy Smile

Zdam relacje.

Zdrowka
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kuba:)




Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 9:16, 04 Lip 2012    Temat postu:
Kuba:) napisał:
Dołączę się. Moto mały zet 07r. Stał 2 lata przykryty starym tapczanem(długa historia ). Po wymianie akumulatora bo tamtego zjadły myszy i wlaniu nowej beny moto odpalił. Najpierw kopcił na biało potem przestał więc ok. Po odkręceniu gazu kopcił na czarno przy drugim odpaleniu już mniej. Wywaliłem wkład filtra powietrza- (stary laczek) i kopcenie w 70% zmniejszyło się. Teraz jest głównie przy 8-10 tys przy dosyć ostrym kręceniu. Jak schodzi z wysokich obrotów to lubi zgasnąć. Oleju mu nie ubywa, cykają troche zawory ale to się zrobi.Wydech to pełen przelot. Co jeszcze może być przyczyną tego kopcenia? Filtr na pewno musi być nowy - przebieg 26tys



Problem był w wężyku który wychodzi z wtrysku. Wypadł z czujnika ciśnienia, teraz moto chodzi jak szalone Smile 4 wężyki łączą się w jeden i idądo czujnika. Może się przydać więc pisze pozdr!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin