Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
irkus92
Świeżak
Dołączył: 03 Lis 2011
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tymbark Płeć:
|
Wysłany: Wto 19:38, 19 Cze 2012 Temat postu: Problem z biegami. HELP |
|
|
Witam.
Wczoraj jadąc na ok 70% mozliwości Zetora 07r. przy redukcji nie wskoczył mi bieg. Wiadomo sprzęgło, przegazówka, bieg w dół, puszczam sprzegło a tu luz! i moto spadło z obrotów (redukowałem na 3-kę) po sekundzie wskakuje sam bieg a ja prawie wywijam orła na zakręcie bo przyblokowało tylnie koło... Myśle ale jaja!!! No ale ok.
Potem zauważyłem że coś nie za ciekawie wychodzą mi te redukcje. Czasem muszę ze 2 razy zredukowac żeby zadziałało...
Dziś pojechałem na stalą traskę na szlifa i ledwo wróciłem. Obiawy te same a pierwszy bieg już prawie wgl nie wchodził (ruszałem z 2-ki) w drodze powrotnej na rondzie paliłem sprzegło bo moto stabeło na 4-ce i ni hu@ja nie ma biegów. Jakoś sie dotoczyłem. Dodam że w górę czyli 2.3.4.5.6 jest ok. Miał ktoś tak? Trzeba rozkopywać skrzynie?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
MarcelT800
Stary wyga
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 534
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Wto 19:50, 19 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Nasmaruj cięgna od nóżki zmiany biegów (rozkręć przy secie), sprawdź czy wszystko jest dokręcone.
Ogółem czasami smarować linkę sprzęgła.
Ostatnio zmieniony przez MarcelT800 dnia Wto 19:53, 19 Cze 2012, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bogi303
Zaglądacz
Dołączył: 21 Sty 2012
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: radzymin Płeć:
|
Wysłany: Wto 20:45, 19 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
wykrec seta. Rozbierz wszystko na czesci pierwsze pozadnie wyczysc bo pewnie zajebane rdza itd... Zloz spowrotem i klopot minie. 2miechy temu mialem to samo. Taka glupota a w setwisach cuda k.... Opowiadali na bank masz syf w dzwigni. Zrob to pozadnie. 20 min roboty.
|
|
Powrót do góry |
|
|
irkus92
Świeżak
Dołączył: 03 Lis 2011
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tymbark Płeć:
|
Wysłany: Śro 1:33, 20 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Ok! Jutro rozbiorę i nasmaruję. Jeśli nie pomoże to czuję LIPĘ straszną bo pewnie trzeba bedzie skrzynię rozbierać i tam szukać....
Dzięki za pomoc
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bogi303
Zaglądacz
Dołączył: 21 Sty 2012
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: radzymin Płeć:
|
Wysłany: Śro 16:19, 20 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
zobaczysz ze nie bedziesz musial. Tylko rozbierz to i ladnie przeczysc papier scirrny itp itd...
|
|
Powrót do góry |
|
|
irkus92
Świeżak
Dołączył: 03 Lis 2011
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tymbark Płeć:
|
Wysłany: Czw 15:45, 21 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Panowie!
Seta rozebrałem. Była zatarta tulejka. Papierek ścierny, smar miedziany i biegi śmigają aż miło. Dzięki za pomoc!!
Szerokości!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 20:51, 07 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
ja też coś ostatnio nie mogłem redukować. paliłem sprzęgło na czwórce, w dół biegi nie wchodziły w ogóle. poczytałem posty z tego tematu i myślę sobie, że to pewnie nie to, że coś z wodzikami, że pewnie na parkingu jakieś dziecka poskakały mi po dźwigni zmiany biegów. no ale, a co mi szkodzi odkręcić seta... faktycznie, z@jebane rdzą aż miło. poczyściłem papierkiem 800, skrobaczkiem pod uszczelniaczem, odrdzewiłem całość wd 40, umyłem ekstrakcyjną i nasmarowałem. śruby dla pewności klejem do gwintów loctite. biegi git majonez, ale jeszcze rozgrzeje silnik na trasie i zobacze. polecam linkę sprzęgła przelać strzykawką i igłą z olejem. ok 2 strzykawki mozolnie wyciskane między pancerz, a linkę. jak się przeleje po kilku godzinkach powycierać. nie używać wd40 do linek lecz zwyczajny olej. powodzenia
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cerb
Stwórca
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława Płeć:
|
Wysłany: Śro 15:29, 08 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Olej do linki sprzegla mozna zmieszac z kilkoma kroplami benzyny, bedzie rzadszy, benzyna i tak pozniej odparuje a linke dzieki temu zabiegowi szybciej i lepiej nasmarujemy. Radze też podlozyc szmatke przy koncu linki, tam gdzie wchodzi do sprzegla bo na pewno cos pocieknie, no i przeczyscic to miejsce po jezdzie bo w tej gumowej oslonce bedzie sie zbieral smar ktory moze pozniej pobrudzic motocykl lub ubranie (juz to przerabialem;).
|
|
Powrót do góry |
|
|
|