Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 8:28, 05 Lip 2012 Temat postu: Problem z odpalaniem a teraz FI32 |
|
|
Witam, postaram się opisać mój przypadek i proszę wprawionych użytkowników o opinie. Wczoraj po przejechaniu mniej więcej 150 km po trasie dziwnie zaczął przerywać, dojeżdżając do świateł i właczając luz notorycznie gasł. Odpalał jedynie z gazem ale od razu po jego puszczeniu padł, motocykl nie pokazywał jakich kol wiek błędów. Wyjąłem świece przeczyściłem, sondę podmieniłem z innej Kawy ale nadal to samo. Kolejnym etapem była podmianka tych dwóch czujników które znajdują się na przepustnic (prawa strona motocykla, czarny i szary), o dziwo po tym zabiegu motocykl odpalił bez problemu, rozgrzałem na ciepłym również pali ale w gratisie pojawił mi się błąd FI 32, motocykl kręci się do 7 tys.
Brak jakich kol wiek pomysłów z mojej strony. Czekam na jakieś sugestie pomysły
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
waski-11
Stary wyga
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Czw 8:35, 05 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
czym ustawiałeś TPS-y jeśli tylko na pałe czyli po znakach to musisz podjechać na KDS-a różnica w samym dokręceniu jest tak niewielka że tu jest problem
Ostatnio zmieniony przez waski-11 dnia Czw 10:28, 05 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 10:57, 05 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
a jestes mi w stanie napisać gdzie można by to zrobic w warszawie??
|
|
Powrót do góry |
|
|
waski-11
Stary wyga
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Czw 15:38, 05 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
no i tu się właśnie zaczyna niewielki problem gdy jezdziłem za tym tematem do niuni okazało sie że pospolite warsztaty nawet te okrzyczane
nie mają żadnego sprzętu do diagnozy pozostaje Ci dzwonić po serwisach i pytać ja poradziłem sobie bez ich pomocy, ceny mają nie proporcjonalne do usługi ale cóż nam poradzić
jest tak u Ciebie że po przekręceniu zapłonu kontrolka FI nie gaśnie?
czy zapala się dopiero w trakcie jazdy?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 7:43, 06 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
po wczorajszych pracach sytuacja wygląda następująco. Motocykl odpala, pięknie wkręca się na obroty jest tylko mały problem z paliwem ponieważ go przylewa trochę, a może nawet bardziej bo aż szczypie w oczy:P
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 8:12, 13 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
zauważyłem jeszcze jeden problem, jeśli np. na 2 biegu przytrzymam go na 4 tys. obrotów zaczyna się tak delikatnie mówiąc dławić a jak przykręcę go do odcinki to z wydechu leci jak z komina lokomotywy czarny dym....... jakieś spostrzeżenia kolegów ??
|
|
Powrót do góry |
|
|
|