Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cvajo24
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość Płeć:
|
Wysłany: Sob 12:01, 05 Cze 2010 Temat postu: Problem z wchodzeniem na obroty |
|
|
Witam
Pierwszy sezon jestem posiadaczem małego zeta 750 z 2006r. Jest to moje pierwsze moto. Ogólnie moto jest super. Jedyny problem jaki zauważyłem niedawno to jest problem z wchodzeniem na obroty, tzn przy odkręceniu manetki do końca obroty jakie pokazuje to max 6000-7000 jeżeli mu lekko odpuszczę i znowu dodam gazu to wejdzie wyżej ale nie do końca. Jak go zakupiłem to było wszystko ok, wkręcał się do końca na 13000. Właśnie na dniach mam wymienić filtr powietrza na nowy. Czy to może być przyczyną tych kłopotów?
Proszę o pomoc w tym temacie.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
rychu
Zetofil
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 1463
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubliniec Płeć:
|
Wysłany: Sob 15:10, 05 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
U mnie ten problem występował, po wymianie świec sprawa ucichła
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pitrak
Z-zlot friend
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo Płeć:
|
Wysłany: Pon 8:39, 07 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
To mogą być świece Co do filtra powietrza aby było śmieszniej to w serwisie otrzymałem informację , że nie ma sensu wymieniać go tak często Może i dziwne ale prawdziwe
|
|
Powrót do góry |
|
 |
gandi
Stary wyga
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 675
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Pon 12:11, 07 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
pitrak nie wiem czy takie prawdziwe, bo mi już dwóch mechaników w dwóch różnych serwisach powiedziało że w Zetach są stosunkowo małe filtry powietrza i należy wymieniać częściej niż co 36tys.km (tak mówi serwisówka). Nie wspomnę już że polskie drogi są często zakurzone dużo bardziej niż na zachodzie, bo u nas nie ma kto posprzątać po zimie piasku i żwiru.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pitrak
Z-zlot friend
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo Płeć:
|
Wysłany: Pon 12:34, 07 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Masz rację bracie Ale ja co roku sprawdzam filtr ( a mam "Z-eta" dopiero drugi rok ) i szczerze się przyznam , że filtr nie wygladał na zabrudzony I mimo wszystko zawsze go staram się " przedmuchać "
|
|
Powrót do góry |
|
 |
gandi
Stary wyga
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 675
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Pon 12:45, 07 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Tak, tak kontrola to podstawa, na pewno u jednych będzie się brudził szybciej u innych wolniej Widzę że rozmawiamy ze sobą na dwóch forach naraz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pitrak
Z-zlot friend
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo Płeć:
|
Wysłany: Pon 13:29, 07 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Zgadza się he he he he aby było śmieszniej nie pomyslałem o tym he he he he
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Cerb
Stwórca
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława Płeć:
|
Wysłany: Pon 13:47, 07 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Dla tych ktorzy nie wiedza jak czysci sie oryginalny filtr powietrza mam mala porade. Strumien powietrza nalezy kierowac na te strone ktorą filtr skierowany jest do silnika. Wtedy zabrudzenia zostana wydmuchniete na zewnatrz filtra, gdy zrobimy odwrotnie to caly brud wbije sie w filtr i tylko pogorszymy sprawe.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pitrak
Z-zlot friend
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo Płeć:
|
Wysłany: Pon 14:00, 07 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Cerb " Bracie " miło madrego posłuchać
|
|
Powrót do góry |
|
 |
cvajo24
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość Płeć:
|
Wysłany: Pon 20:01, 07 Cze 2010 Temat postu: Problem z wchodzeniem na obroty |
|
|
Świece wymieniałem niedawno i mam na nich nalatane koło 300 km. Czy możliwe aby po tak krótkim czasie padły?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Cerb
Stwórca
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława Płeć:
|
Wysłany: Pon 20:17, 07 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Chyba nie ale jak masz pudelka od swiec to zobacz gdzie byly produkowane. Kiedys byla dsc glosna sprawa ze Made in Turkey byly wadliwe i szybko sie sypaly. Chodzi mi o swiece NGK.
Ostatnio zmieniony przez Cerb dnia Pon 20:19, 07 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
cvajo24
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość Płeć:
|
Wysłany: Pon 20:44, 07 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Pudełka gdzieś jeszcze powinienem mieć. Jutro to sprawdzę. Dzięki za podpowiedź. Z czystej ciekawości wyjąłem dzisiaj filtr powietrza i sprawdzałem jak się zachowuje bez filtra i powiem szczerze że praktycznie za każdym razem wchodził normalnie na obroty do końca. Może nie będzie konieczna wymiana świec. A czyszczenie filtra nic nie daje. Założę nowy i dam znać co z tego wyszło.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
rychu
Zetofil
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 1463
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubliniec Płeć:
|
Wysłany: Pon 20:49, 07 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Trzeba pamiętać,że przy wymianie świec należy je później porządnie wygrzać!!
|
|
Powrót do góry |
|
 |
cvajo24
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość Płeć:
|
Wysłany: Czw 19:17, 17 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Witam
Znalazłem co bolało mojego zeta. Po wymianie filtra powietrza, sprawdzeniu świec okazało się, że problem z obrotami związany był z zagiętym wężykiem od zbiornika paliwa do wtrysków. Widocznie przez to dostawał za mało paliwa i nie wchodził na pełne obroty.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Flaming
Zetofil
Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 1624
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Czw 19:32, 17 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Całe szczęście że to taka pierdołka
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|