Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Problem z zetką

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
princessakasia




Dołączył: 04 Cze 2016
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 9:03, 19 Lip 2016    Temat postu: Problem z zetką
Witajcie, kupiłam moją Zetkę z 2006r. i jak przystało po zakupie oddałam do serwisu na przegląd. No więc poza płynami filtrami i wyczyszczeniem zacisków zrobione zostały zaworu i tu pojawia się problem bo gdy odebrałam motocykl z serwisu czułam że chodzi jakoś dziwnie ale pomyślałam może się i nie znam oni są fachowcami. No ale spotkałam po drodze z serwisu znajomego motocyklistę który potwierdził moje obawy i kazał mi wracać niech naprawiają oczywiście nie mieli sobie nic do zarzucenia wpierali mi że wszystko jest ok że dla nich pracuje idealnie i nie możliwe żeby to zawory i cały czas mówili że to przez ten wydech tak pracuje (arrow). Ale byłam nie ugięta i miałam rację przewód paliwowy był zagięty. No i zrobili ten przewód i dla mnie dalej praca silnika jest jakaś nie równa to podkręcili obroty ale to dalej nie to. Wczoraj podczas jazdy jakby mocy zabrakło przy obrotach 10 tys.
Oczywiście mówią że mogę wrócić zobaczą co jest ale nie wiem czy lepiej zawieść gdzieś indziej bo straciłam cierpliwość do nich a mało kasy im nie zostawiłam ale kasa to nic najbardziej wk***rwia to że coś nie tak zrobili i teraz się wypierają. Doradźcie co to może być i co byście zrobili w mojej sytuacji. Dodam oczywiście że przed serwisem chodziło wszystko cacy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:19, 21 Lip 2016    Temat postu:
Ciężko będzie Tobie pomóc tak przez klawisze,bo nawet nie sprawdzimy tego przypadku organoleptycznie,ale napisz co skłoniło do robienie zaworów - nie palił na ciepłym,klepał czy przebieg wskazywał na ingerencję?!Ewentualnie napisz jakie i ile płytek wymienili.

Jaki morał - nawet serwisy trzeba mieć sprawdzone!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dicio
Z-zlot friend



Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 1596
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dolnyśląsk- Oleśnica
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 3:07, 22 Lip 2016    Temat postu:
Very Happy Kochana tak w skrócie to napisał bym pismo do nich
takie straszonko Cool
dopisując że w przypadku nie naprawienia problemu poinformujesz - Kawasaki europa o ich nie rzetelnym podejściu do sprawy i braku wiedzy , niedbalstwu
co może skutkować odebraniu autoryzacji itd.
Nic nie tracisz a kierownik serwisu powinien podejść poważnie do sprawy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
princessakasia




Dołączył: 04 Cze 2016
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 10:26, 22 Lip 2016    Temat postu:
mihoo napisał:
Ciężko będzie Tobie pomóc tak przez klawisze,bo nawet nie sprawdzimy tego przypadku organoleptycznie,ale napisz co skłoniło do robienie zaworów - nie palił na ciepłym,klepał czy przebieg wskazywał na ingerencję?!Ewentualnie napisz jakie i ile płytek wymienili.

Jaki morał - nawet serwisy trzeba mieć sprawdzone!


Zrobiłam te zawory bo przebieg prawie 40 tys. i wygląd uszczelki była spękana wskazywał na brak robienia zaworów i na serwisie (inny serwis) przed zakupowym powiedział co jest do zrobienia i że on by zajrzał w zawory i tak zrobiłam. Choć były właściciel mówił że były robione zawory gdy zmieniany był wydech a wiadomo że sprzedający bd gadał wszystko aby sprzedać. Chodził normalnie nic się nie działo odpalał od strzała silnik pracował równo.Ale oddałam na wymianę płynów więc niech zobaczą do tych zaworów. Właśnie płytek nie wymieniali tylko sprawdzili jak twierdzą i dali nową uszczelkę że wszystko dla nich jest ok że pracuje tak jak powinien że silnik jest jak nówka tak mi powiedzieli jak pojechałam na reklamacje ale nie dawałam się dalej zbyć więc podnieśli bak i zaczęli sprawdzać z wielką łaską i ciągle pod nosem że wszystko jest ok że przesadzam ale wiem jak pracował przed serwisem a jak po oddaniu no i zaczęli grzebać i zrobili synchronizację przepustnic na jednym było o połowę mniej wyrównali założyli bak i to by było na tyle ich sprawdzania.



Jakbym była facetem to bym chyba w mordę strzeliła bo naprawdę podejście mają mega a to polecany serwis przez znajomego motocyklistę teraz muszę mu podziękować Shocked


Ostatnio zmieniony przez princessakasia dnia Pią 10:59, 22 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arczi225




Dołączył: 29 Maj 2016
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubasz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:48, 24 Lip 2016    Temat postu:
No i po synchronizacji jest ok?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:54, 24 Lip 2016    Temat postu:
Piszesz,że uszczelka była spękana,a czy leciał spod niej olej?
Czyli nie były ruszane zawory a jedynie sprawdzane z wymianą uszczelki pod klawiaturą - niby nie da się nic spie..lić,ale może czegoś nie zamontowali,jakiej kostki nie połączyli...?!
Napisz,na jaki wydech zamieniłaś oryginał?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin