Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Nie 21:25, 27 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
wysoczanin napisał: | avator co dalej?
dobra! jestem umówiony z mechanikiem na ustawienie zaworów, przepustnic, sprawdzenie czujnika przepustnicy i sondy lambda. kolo jest mechanikiem mistrza polski w moto, ale nie wiem w jakiej klasie i widać że się zna na rzeczy. mówił mi jedynie że nie da się w kawie wgrać innej mapy paliwa czy ustawić afr przez kompa, ewentualnie power commander lub coś w tym stylu. |
sprawdź jeszcze świece, oraz Oxygen Sensor ( serw. FUEL SYSTEM (DFI) 3-19 str. 107 tu są podane wartości ) jaka ma oporność na zimno, wyglada na to że masz lambdę 1 V czyli jezeli wartość bliżej 1 V mieszanka bogata optymalna ok 0,50 V
a ogólnie przejrzyj cały dział z 3-78 FUEL SYSTEM (DFI) str 166
nie wiem jak w zetach po lifcie ale sprawdź kody błedów, może i nic nie wyświetla ale sprawdź daj znać.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
wysoczanin
Dołączył: 15 Maj 2012
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OSW Płeć:
|
Wysłany: Wto 21:34, 29 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
ok. błędy sprawdzone i nie ma. świece i oxygen sensor dodany do check listy.
mechanik dopiero w lipcu więc trochę poczekamy na badanie;/ jeszcze jakieś pomysły co warto sprawdzić?
co do serwisówki to dzięki wielkie bo właśnie szukałem tych wartości;)
|
|
Powrót do góry |
|
 |
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Wto 8:38, 05 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
wysoczanin napisał: | ok. właśnie wróciłem! diagnosta powiedział że mieszanka nie jest zbyt bogata, a w miarę dodawania gazu jeszcze ubożeje. czyli tak jak być powinno.
co dalej????? |
no to skoro tak jest jak mówi diagnosta , to skąd ten smród paliwa? pozbyleś sie kata i smród napewno jest inny niż z katem, czy do odciny kopci na czarno? to w końcu jak dużo pali? ile ? świeca prawdę ci powie , wykręc i sprawdź.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
wysoczanin
Dołączył: 15 Maj 2012
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OSW Płeć:
|
Wysłany: Wto 20:01, 05 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
swiece i reszte rzeczy posprawdza mi mechanik. smierdziec moze inaczej bo 3 katalizatory zostaly wywalone i przelot sie mogl wypalac rowniez. a tak w ogole Avator myslalem o dodaniu jeszcze czegos do check listy;)
|
|
Powrót do góry |
|
 |
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Śro 8:39, 06 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
wysoczanin napisał: | o dodaniu jeszcze czegos do check listy;) |
czujnik temp
|
|
Powrót do góry |
|
 |
juby
Moderator
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice Płeć:
|
Wysłany: Pią 14:01, 08 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Jezu kochany że mariusz jeszcze tego tematu nie zauważył.
panowie spalanie 10l. jest moim zdaniem jak najbardziej normalne przy takich modyfikacjach jakich kolega dokonał.
Po pierwsze:
motocykl pali malo dopuki nie ingerujemy w kwestie mieszankowe poprzez zmiany techniczne.
brak katalizatora +1l.
filtr K&N +1l.
brak zestrojenia na komuterze poprzez power comander map ze zmianami +2l.
i stąd mamy tą różnice w spalaniu mi tez pali około 10-11l. od kiedy dokonalem zmian w tlumikach wymieniłem filtr dałem nowe świece i wyregulowełem zawory
jedyne co cię poratuje to power camander bądz inny computer który posiada bezpośrenią zmianę map paliwowych poprzek jedno kliknięcie, bardzo dobry mechanik który zestroi ci moto z modyfikacjami ustawi trzy mapy eco, normal, hard. na eco powinieneś mieć znowu wymażone spalanie 5-6l. na normal około 8-9l. na hard spali tyle ile wlejesz.
takie jest moje zdanie. ps poczekaj aż mariusz się wypowie on będzie w tym wszystkim najmądrzejszy.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|