Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawelj86
Bywalec
Dołączył: 17 Paź 2011
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Płeć:
|
Wysłany: Wto 16:04, 20 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
mihoo napisał: | A nie lepiej zamiast tego po prostu kupić (nawet używany) akcesoryjny komin?!
....i lepszy wygląd,dźwięk,zdecydowanie niższa masa....... |
może i lepiej dla kogoś kto lubi akcesoria ja należę do tych co wolą oryginał i to właśnie chcę zrobić
wąski-11
rurę między kominem a korektorami wydechowymi sam doprowadziłeś do takiego bustwa czy wstawiłeś inną,
i jak doprowadziłeś układ do takiego błysku
No chyba że układ nowy to pytań brak
Ostatnio zmieniony przez pawelj86 dnia Wto 16:10, 20 Lis 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
waski-11
Stary wyga
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Wto 17:22, 20 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
jest to komletny układ Muzzy oczywiście odnowiony tak jak wcześniej piusałem wytrawiarka ułatwia badrzo do tego pasta ja użyłem pierw białęj na koniec zielonej
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawelj86
Bywalec
Dołączył: 17 Paź 2011
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Płeć:
|
Wysłany: Wto 19:49, 20 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
oryginalny wydech do zeta składa się z kolektorów i dolotu który jest połączony na stałe z wydechem końcowym , a wiecie z czego jest wykonana ta rura dolotowa??????bo jest pokryta farbą(oryginalnie????) przez którą nie jestem w stanie określić tworzywa.
W jaki sposób najlepiej usunąć tą farbę żeby nie zniszczyć rury, aby spolerować na błysk ten dolot. Papier ścierny ?????? czy jest lepszy sposób???????
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid31
Gość
|
Wysłany: Wto 20:38, 20 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
nie widziałem w zecie żadnego dolotu który byłby oryginalnie pokryty farbą.....ale mogę się mylić...Być może poprzedni właściciel malował...Domysłów jest wiele....A farba jak farba reasumując, pozbywasz się jej za pomocą chemii a jeśli nie wydoła to mechanicznie....
|
|
Powrót do góry |
|
|
waski-11
Stary wyga
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Wto 20:43, 20 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
pawelj86 napisał: | oryginalny wydech do zeta składa się z kolektorów i dolotu który jest połączony na stałe z wydechem końcowym , a wiecie z czego jest wykonana ta rura dolotowa??????bo jest pokryta farbą(oryginalnie????) przez którą nie jestem w stanie określić tworzywa.
W jaki sposób najlepiej usunąć tą farbę żeby nie zniszczyć rury, aby spolerować na błysk ten dolot. Papier ścierny ?????? czy jest lepszy sposób??????? |
ja bym to darł a dopiero problemy jakie w trakcie wyjdą poddawał dyskusji
nikt tego za Ciebie nie zrobi a efekt murowany
|
|
Powrót do góry |
|
|
MarcelT800
Stary wyga
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 534
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Wto 20:48, 20 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Jak dla mnie to zbyteczna zabawa,na pewno masz orginalną farbę piecową (w twoim modelu to standard)więc papier ścierny drobny.Potem polerka z 2 godziny wiertarka .
Ostatnio zmieniony przez MarcelT800 dnia Wto 20:51, 20 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawelj86
Bywalec
Dołączył: 17 Paź 2011
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Płeć:
|
Wysłany: Wto 21:20, 20 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
dokładnie tak jak mówisz Marcel jest to farba piecowa oryginalna producenta każdy z miał taką w oryginale tyle tylko czy dam rade zrobić z tego dolotu lustro hmmmm.... jak myślicie ???
|
|
Powrót do góry |
|
|
waski-11
Stary wyga
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Wto 21:23, 20 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
spokojnie sobie poradzisz prócz oryginalnych klamek jest to jeden z prostszych elementów do polerki
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawelj86
Bywalec
Dołączył: 17 Paź 2011
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Płeć:
|
Wysłany: Wto 21:27, 20 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
a jakich środków chemicznych polecacie do usunięcia tej farby piecowej ??????
czy papier ścierny i czteropak browara ??????
który zestaw użyć???
waski-11 napisał: | spokojnie sobie poradzisz prócz oryginalnych klamek jest to jeden z prostszych elementów do polerki |
a skoro polerowanie to zamierza jeszcze z setów lusterka zrobić chyba nie będzie źle
Ostatnio zmieniony przez pawelj86 dnia Wto 21:31, 20 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid31
Gość
|
Wysłany: Wto 21:45, 20 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
dobra to może tak...-już wszystko wiesz na temat jak i czym spróbować doprowadzić dolot do ładu (środki były wymienione przez waski-11 i sposób) więc przejdźmy do kolejnych nurtujących spraw z doprowadzeniem motka do ładu w czasie okresu w którym go nie dosiadamy bo widzę że się ślimaczyć zaczyna niepotrzebnie sprawa chemii itp apropo dolotu....
To czy zrobisz to z bro czy bez i z użyciem chemii czy też środków mechanicznych to Twój wybór.
|
|
Powrót do góry |
|
|
GuziorNT
Dołączył: 16 Paź 2012
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podhale Płeć:
|
Wysłany: Pon 10:44, 26 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
A malowanie ceramiczne ktoś próbował.
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawelj86
Bywalec
Dołączył: 17 Paź 2011
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Płeć:
|
Wysłany: Sob 20:13, 15 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
tak wygląda dolot po polerce i kolektory też tak samo
A skoro tu jestem to niebedę zaśmiecał forum .
Więc mam pytanie co do płynów eksploatacyjnych jak sprawdzić czy płyn chłodniczy i płyn hamulcowy podlegają wymianie ????
Płyn chłodniczy sprawdzałem i gęstość jest ok zamarzanie -40 a jak sprawdzić płyn hamulcowy???? i czy skoro płyn chłodniczy ma takie parametry to czy wymieniać ????
|
|
Powrót do góry |
|
|
grzesiek
Znajomy
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 375
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Małopolska/Wieliczka Płeć:
|
Wysłany: Sob 20:33, 15 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Płyn hamulcowy powinien być jasno żółty jak masz już pod kolor brązu to do wymiany,ale to przecież żaden koszt
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawelj86
Bywalec
Dołączył: 17 Paź 2011
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Płeć:
|
Wysłany: Sob 21:40, 15 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
ok a co z płynem chłodniczym???
|
|
Powrót do góry |
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Sob 22:43, 15 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
serwisówka
Periodic Maintenance ( PERIODIC MAINTENANCE 2-3 ) zapoznaj się z całym działem
|
|
Powrót do góry |
|
|
|