Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszvip166
Zaglądacz
Dołączył: 29 Gru 2012
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pila Płeć:
|
Wysłany: Śro 16:10, 11 Mar 2015 Temat postu: Schemat wymiany uszczelki pokrywy zaworów! |
|
|
Witam!
Dla innych może to jest prosta sprawa, ale dla mnie to jest nowość. Staram się w swojej Zetce robić wszystko sam (chęć nauki). Po niedzielnej jeździe zauważyłem, że właśnie ta uszczelka się poci. A więc postanowiłem ją wymienić. Mam sciągnięty bak, ale co dalej? Proszę o pomoc Z góry dzięki i będę bardzo wdzięczny. Tam jest tak ciasno, że nie wyobrażam sobie wykręcenia środkowych śrub pokrywy!! A więc zwracam sie do Was o pomoc
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Antonioo
Zaglądacz
Dołączył: 27 Maj 2013
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Leszno Płeć:
|
Wysłany: Śro 16:43, 11 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Też własnie mam ten problem, uszczelke mam tylko no ciasno dosyć tam ktoś ma sposób jakiś? Podpinam sie pod temat
|
|
Powrót do góry |
|
|
michalkowal
Znajomy
Dołączył: 02 Cze 2014
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:02, 11 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Ja tez sie podpinam pod temat bo chcialbym to sam zrobic w duzym zecie i niemam pojecia jak podejsc do tego..
|
|
Powrót do góry |
|
|
lukaszvip166
Zaglądacz
Dołączył: 29 Gru 2012
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pila Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:42, 11 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Dość często czytam różne tematy na tym forum. To jest moja druga Zetka i obie kupiłem z pomocą forumowiczów. Miałem ją tydzień temu sprzedać i kupić Z1000, ale zrezygnowałem ze sprzedaży i za rok kupie Z1000 '11 <3 tzn planuje Mam nadzieję, że w tym przypadku koledzy też się podzielą z nami swoim doświadczeniem i podadzą schemat działania (jak dostać się do pokrywy itp) Mialbym wielką satysfakcję robiąc to sam i pare groszy zaoszczędzonych A więc z niecierpliwością czekam na wiadomości
|
|
Powrót do góry |
|
|
RasAlGhul
Zetofil
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 1437
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Banino Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:49, 11 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Sprawdzałeś serwisówkę?
|
|
Powrót do góry |
|
|
lukaszvip166
Zaglądacz
Dołączył: 29 Gru 2012
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pila Płeć:
|
Wysłany: Śro 21:04, 11 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Tak sprawdzałem serwisówke, ale mi to trzeba "łopatologicznie" wytłumaczyć Nie chodzi mi o to jak zdjąć pokrywe itp (z tym sobie poradzę). Chodzi mi o to do jakiego stopnia muszę moto rozebrać, co zdjąć oprócz baku itp, żeby się do niej dostać, do tych śrubek itp : Czy osłony silnika też sciągnąc??
Ostatnio zmieniony przez lukaszvip166 dnia Śro 21:07, 11 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Czw 12:03, 12 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Ściągasz to co wg. ciebie będzie,bądź stoi na przeszkodzie do pokrywy zaworów.
Nie raczyłeś napisać jaki model dokładnie posiadasz (N,S,R),więc jak tu zacząć...?
Ogólnie:
-wypinasz kable/przewody,wypinasz pair'a
-wyciągasz cewkofajki
-odkręcasz pokrywę
-podważasz delikatnie uszczelkę
-wyciągasz dekiel pod lekkim kątem z prawej strony
-wymieniasz uszczelkę,wcześniej wyczyściwszy miejsce przylegania
-montaż w odwrotnej kolejności
Sugestia:jeśli jesteś na tym etapie,to możesz przy okazji sprawdzić luzy zaworowe (kilka dodatkowych minut roboty - a taka wiedza!).
|
|
Powrót do góry |
|
|
michalkowal
Znajomy
Dołączył: 02 Cze 2014
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin Płeć:
|
Wysłany: Sob 15:59, 14 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Hmmm no duzo nie pomogles...koledze chodzilo o to jak juz powyciaga wszystko poodkreca to jak sciagnac pokrywe czy jest na to jakis sposob...pod katem od boku czy jak?ja tez pytam bo musze zrobic.p.s. masz jakis filmik jak te luzy zaworowe posprawdzac albo tutorial bo przy okazji bym zrobil
|
|
Powrót do góry |
|
|
wojk2
Znajomy
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrołęka Płeć:
|
Wysłany: Sob 19:00, 14 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Jak wszystko odkecisz z pokrywa to sam dojdziesz do tego pod jaki kontem i z której strony ci wyjdzie i co jeszcze przeszkadza tylko cierpliwości potrzeba.
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Pon 9:16, 16 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
@michalkowal,wybacz ale tutorialu zdejmowania pokrywy robił nie będę
Co do zaworów,wszystko masz TUTAJ.
|
|
Powrót do góry |
|
|
lukaszvip166
Zaglądacz
Dołączył: 29 Gru 2012
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pila Płeć:
|
Wysłany: Wto 11:22, 17 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Mi się udało Pół Zetki rozebrałem i się udało haha Ogólnie już ja sprzedałem... zrobiłem i sprzedałem. Trafił sie klient i chce przejść na Z1000 Ale wczoraj byłem oglądać i się załamałem, że sprzedałem swoją!!! Moja biedulka była milion razy lepsza haha a teraz jestem bez motocykla
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Wto 18:05, 17 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
No to nie ma czego gratulować.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|