Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
herbatkowy
Dołączył: 23 Kwi 2020
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Czw 22:06, 23 Kwi 2020 Temat postu: Sporadyczny spadek mocy na 3 biegu? Z750S |
|
|
Witam wszystkich, mam zagadkę z moją świeżo co zakupioną Z750S 2006 67k przebiegu, ogólnie silnik chodzi jak żyleta, nawet przelotowy wydech nie obkopcony, motocykl trzyma fabryczną moc (mam wydruk z hamowni), jest naprawdę uszanowana ale do rzeczy.. zrobiłem tym motocyklem może 350-400km od zakupu, przy powiedzmy 6-8 przejażdżkach, ale dziś kilkukrotnie zet mnie zdziwił - na 3 biegu przy spokojnej jednostajnej jeździe tak przy 3-4k rpm przy nagłym odwinięciu kity do oporu od 5 tys zaczyna bardzo zamulać, zupełnie jakbym jechał przeładowanym gs500 obroty rosną ale wolniej i nie ma w ogóle ciągu, jak przerzucę bieg na czwarty wszystko jest okej znowu idzie jak z procy, przy powrocie na 3 bieg jest już ok, potem parę razy hamuję przyspieszam hamuję przyspieszam i jest wszystko w porządku. Zdarzyło mi się to kilkukrotnie i to wyłącznie na 3 biegu, mam taki charakter że będzie mnie to pewnie martwić... raz na 10 razy zdarzy mu się taka zamułka, ma ktoś jakiś pomysł?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Sob 18:08, 02 Maj 2020 Temat postu: |
|
|
to jak tak.
zaczynam snuć teorie o zasyfionym filtrze paliwa.
... a ty masz 67k? chyba tak czystego paliwa to nie lałeś.
filtr jest w pompie paliwa.. jednorazowy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
herbatkowy
Dołączył: 23 Kwi 2020
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pon 23:02, 13 Lip 2020 Temat postu: |
|
|
avator napisał: | to jak tak.
zaczynam snuć teorie o zasyfionym filtrze paliwa.
... a ty masz 67k? chyba tak czystego paliwa to nie lałeś.
filtr jest w pompie paliwa.. jednorazowy. |
Sory że nie odpisałem Ci... jakoś zostawiłem ten temat i nie miałem czasu żeby pojeździć ani się tym zająć ale dziś pojeździłem no i ewidentnie tak jest, moto lepiej idzie jak odwinę na 60-70% niż jak na 100% do oporu, a w skrajnych przypadkach kilka razy miałem tak jak pisałem w pierwszym poście, czyli totalna zamułka od najniższych obrotów, jak ujmę gazu to od razu odskakuje i ciągnie a jak dam do oporu to muli, wolno się wkręca- ale to jest rzadkość. Cały czas jest tak że jak jej odkręcę manetę do samego oporu to idzie tak powiedzmy jakby miała 90 koni, jak popuszczę tak do 60-70% to idzie jakby miała tą swoją pełną moc, w każdym razie idzie odczuwalnie lepiej. Mówisz żeby ten filter paliwa zmienić?
Chyba tak zrobię, jeśli trafiłęś to wysyłasz mi adres i leci flaszka do Ciebie i pokłony. Chyba że masz jeszcze inne pomysły?
Ostatnio zmieniony przez herbatkowy dnia Pon 23:07, 13 Lip 2020, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
gunter
Stary wyga
Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 712
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław / UK Płeć:
|
Wysłany: Wto 18:05, 10 Lis 2020 Temat postu: |
|
|
Możliwe prócz tego co wyżej jest napisane, że wężyk zagięty ze zbiornika paliwa do listwy zasilającą wtryski.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|