Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
AdamFilip
Zetofil
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU Płeć:
|
Wysłany: Śro 23:58, 02 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Jak nie zdejmiesz tego cięgna od linki to nie dasz rady, ja chyba tak miałem. Chyba, że to masz zdjęte, ten bolec wchodzi w drugi i za cholerę nie zejdzie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez AdamFilip dnia Czw 0:03, 03 Mar 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
tomo
Stary wyga
Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Czw 0:26, 03 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
A widzisz może być to przyczyna moich wkurwień, to cięgno tylko poluzowałem ale nie wyciągałem. Spróbuję pogmyrać ! dzięki Adam!
|
|
Powrót do góry |
|
|
AdamFilip
Zetofil
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU Płeć:
|
Wysłany: Czw 4:51, 03 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
tomo napisał: | A widzisz może być to przyczyna moich wkurwień, to cięgno tylko poluzowałem ale nie wyciągałem. Spróbuję pogmyrać ! dzięki Adam! |
Z tego co pamiętam trzeba je obrócić chyba
|
|
Powrót do góry |
|
|
tomo
Stary wyga
Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Sob 17:25, 05 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
No więc panowie dzisiaj tak jak mówiłem dorwałem się do sprzęgła. Tak jak mówiłeś Adam z tym cięgnem. Musiałem zdjąć linkę sprzęgła z klamki. Wtedy wszystko praktycznie samo zeszło. Poniżej pokazuję zdjęcia z tej OPERACJI Zaniepokoił mnie fakt że przy deklu nie było ani silikonu ani uszczelki, co może świadczyć że poprzedni właściciel czyli jakiś italiano spod Neapolu przerabiał już taki temat.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Tarcze są sfajczone, a skoro tarcze w dupę to też sprężyny do wymiany. Pozytyw jest taki że przekładki nie wyglądają źle i chyba są w porządku, więc odpada mi koszt zakupu przekładek
Po niedzieli zamawiam tarcze i sprężyny to wrzucę jakiegoś tutoriala bo nie wygląda to na trudną sprawę.
|
|
Powrót do góry |
|
|
AdamFilip
Zetofil
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU Płeć:
|
Wysłany: Sob 20:50, 05 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Tak ku przypomnieniu, tarczki jak będziesz zakladal namocz w oleju. Mariusz mi tak radził.
|
|
Powrót do góry |
|
|
OxBown
Bywalec
Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Nie 21:30, 06 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
drugie zdjecie to na deklu nie ma uszczelki bo wyglada jakby byla. klucz dynanometryczny i niebieski plyn antyodkrecacz z leroya za 15zl.
wogole zastanawiam sie dlaczego u Ciebie wszystko takie czarne jest. i tarcze i przekladki.
Ostatnio zmieniony przez OxBown dnia Nie 21:34, 06 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
tomo
Stary wyga
Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pon 8:38, 07 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
OxBown napisał: | drugie zdjecie to na deklu nie ma uszczelki bo wyglada jakby byla. klucz dynanometryczny i niebieski plyn antyodkrecacz z leroya za 15zl.
wogole zastanawiam sie dlaczego u Ciebie wszystko takie czarne jest. i tarcze i przekladki. |
Ojciec mi na to też zwrócił uwagę dlaczego to takie czarne wszystko. Podczas jazd nic nie wskazywało na to aby coś było źle, jedynie dwukrotnie przy zmianie biegu z 5 na 6 było czuć przez sekundę ślizganie. Myślałem że źle operuję klamką sprzęgła podczas zmiany biegów, ale to było ewidentne ślizganie. Sprawdzę dzisiaj dokładnie te przekładki i zabieram się do wymiany chyba.
|
|
Powrót do góry |
|
|
AdamFilip
Zetofil
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU Płeć:
|
Wysłany: Pon 11:58, 07 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Dokladnie takie same miałem objawy, z 5 na 6 i po wymianie tarcz i przekładek ustąpiło.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mariusz
Stary wyga
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:57, 07 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
No i d...a fotki zrobione ale czasu aby je wstawić to już nie miałem
Tomo sprawę załatwił jednak gdyby się miała moja fotorelacja z wymiany sprzęgła w Z1000 przydać to piszcie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Wto 10:45, 08 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Mariusz wstawiaj fotosy,zawsze dla porównania będzie między dużym a małym Zeciszem.
Pozdro
|
|
Powrót do góry |
|
|
tomo
Stary wyga
Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Wto 15:43, 15 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Pany przyszło mi już prawie wszystko co pozamawiałem. Ekspresowa wysyłka, bo zamawiałem tarcze sprzęgła wczoraj w select-shop.pl oraz filtr oleju, uszczelkę i kilka gadżetów w larssonie - jakież moje było zdziwienie na widok kuriera GLS z dwiema paczkami na moje nazwisko banan nie schodzi mi z buzi. Czekam jeszcze na olej, myślę że jutro się pojawi i zabieram się do roboty
Powiedzcie mi jak to jest z tymi tarczami, bo znowu widzę że ile użytkowników tyle opinii na temat moczenia tarcz w oleju. Będąc dzisiaj w salonie Kawasaki w Krakowie tak z dupy zacząłem rozmawiać z jednym ze sprzedawców i mówił że to bzdura, trochę z nim powymieniałem poglądów i w końcu facet zawołał mechanika i ten potwierdził jego wersję że maczanie tarcz sprzęgłowych to wnoszenie drzewa do lasu bo bez pałowania po założeniu one i tak same się "namoczą" i dotra że się tak wyrażę.
|
|
Powrót do góry |
|
|
tomo
Stary wyga
Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:54, 30 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
I po wymianie!
Wymiana bułka z masłem. Gdy wyjechałem z garażu cieszyłem się jak dziecko
Sezon rozpoczęty ahhh ! )
Szerokości wszystkim !
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tallusek
Dołączył: 16 Lut 2014
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wolsztyn Płeć:
|
Wysłany: Nie 21:37, 16 Lut 2014 PRZENIESIONY Pon 10:53, 17 Lut 2014 Temat postu: Wymiana Sprzęgła w zecie. |
|
|
Witam wszystkich. Biorę się za wymianę tarczek sprzęgłowych w zecie z 2004 roku. I zastanawiam się czy wycięcia na zewnątrz tarczek mają jakieś znaczenie tzn. czy musza być ustawione w jednej lini nacięciami czy też jak wsadze tarczkę do kosza sprzęgłowego jest bez znaczenia i jedyna rzecz o ktorej muszę pamiętać to odpowiednie ustawienie ostatniej tarczki. I kolejne pytanie czy te x2 piescienie które mają znajdować sie w koszu sprzęgłowym muszą być na samym jego końcu przed tarczkami? Z góry dzięki za odpowiedzi i mam nadzieje że mnie wszyscy zrozumieli
|
|
Powrót do góry |
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Pon 9:13, 17 Lut 2014 PRZENIESIONY Pon 10:55, 17 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
podobnie jak w 1000
a jak masz niepewność to odsyłam do serwisówki roz. 6 clutch
|
|
Powrót do góry |
|
|
dziii
Dołączył: 02 Mar 2014
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wlkp Płeć:
|
Wysłany: Pią 14:33, 02 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Panowie z racji tego że tematów jest sporo nie chcę zakładać nowego i dlatego spytam tutaj : Ostatnio zauważyłem w moim z 750 coś dziwnego. Ciężej wchodzą biegi, przy wrzucaniu pierwszego biegu ładnie szczeli ( głośno słychać ) i mocno szarpnie do przodu parę cm. Druga sprawa to że jadę 1,2,3 .... i później redukcja przegazówka schodze do pierwszego biegu obroty nie spadają a moto chcę jechać dalej i wtedy mocno musze wcisnąć hamulec żeby wychamować ale gydbym puścił to moto po mimo wciśnietego sprzęgła chciałby delikatnie jechać dalej ;/
i teraz pytanie o co kaman ?
przeszukałem forum ale nic podobnego nie znalazłem
dodam że z wrzucaniem i redukcją biegów zero problemów
|
|
Powrót do góry |
|
|
|