Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
franek
Znajomy
Dołączył: 13 Paź 2010
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hajnówka Płeć:
|
Wysłany: Wto 10:17, 29 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Witam, a nic się złego nie stało z oringami uszczelniającymi które tam się znajdują? (w wyniku podgrzania)
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
tede80
Znajomy
Dołączył: 29 Sty 2014
Posty: 332
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TSK
|
Wysłany: Pon 9:55, 11 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Kawasaki Z750 2008, Panowie zerknijcie na filmik, lepiej się nie dało, troszkę mu brakuje do książkowego 265 ±10 mmHg, jedna śrubka wkręcona na maxa i już nie da rady podnieść wartości, co można zrobić żeby była wartość z serwisówki?
https://youtu.be/rwVNxsRCYKM
|
|
Powrót do góry |
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Pon 14:17, 11 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
tede80 napisał: | Kawasaki Z750 2008, Panowie zerknijcie na filmik, lepiej się nie dało, troszkę mu brakuje do książkowego 265 ±10 mmHg, jedna śrubka wkręcona na maxa i już nie da rady podnieść wartości, co można zrobić żeby była wartość z serwisówki?
https://youtu.be/rwVNxsRCYKM |
da się tu masz zrobione synchro z Z750 od Lonneta rocznik 2009
https://www.youtube.com/watch?v=eB_W66XVidY
|
|
Powrót do góry |
|
|
tede80
Znajomy
Dołączył: 29 Sty 2014
Posty: 332
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TSK
|
Wysłany: Pon 17:09, 11 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Pięknie zrobione tylko że nadal 240 mmHg, ja się pytam gdzie to 265 +-10 mmHg czy to ma jakieś wielkie znaczenie czy wyregulować tak jak kolega na 240 mmHg i nie szukać nieosiągalnej wartości z instrukcji serwisowej?
|
|
Powrót do góry |
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Pon 18:03, 11 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
tede80 napisał: | Pięknie zrobione tylko że nadal 240 mmHg, ja się pytam gdzie to 265 +-10 mmHg czy to ma jakieś wielkie znaczenie czy wyregulować tak jak kolega na 240 mmHg i nie szukać nieosiągalnej wartości z instrukcji serwisowej? |
i tu jest magia serwisu...
jak dla Ciebie i innych zawsze można przeskalować tak żeby było idealnie... mam nadzieje że rozumiesz? nie patrz na skale że tyle ma być ... ma byc równo i tyle,ale to nie takie proste .. kilka spraw
1 . luz zaworowy jednakowy ( na każdym z cylindrów - ciężko ale możliwe )
2 . wtrysk paliwa; jak i stan samego z wtrysków - ale to wiadomo
3. jednakowa długośc wydechu z każdego z cylindrów- jak ktoś tego nie rozumie niech ... W11 to wyjaśni
i tym co masz to bym się nie przejmował
dla mnie jest OK.
|
|
Powrót do góry |
|
|
tede80
Znajomy
Dołączył: 29 Sty 2014
Posty: 332
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TSK
|
Wysłany: Pon 18:38, 11 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Dzięki za wyjaśnienie czynników które mają wpływ na podciśnienie, skoro mam przelot (brak kata) i ixil l3x bez db to już mam problem w weekend jeszcze popracuję żeby wyrównać jak na filmiku który wstawiłeś i przedstawię tu wynik ostateczny.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Voltron
Znajomy
Dołączył: 11 Lis 2015
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
Wysłany: Pią 13:33, 10 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
odkopuje troche,
czyli ustawiamy 1 i 2 gar do siebie, potem 3 i 4, a następnie dopasowujemy do siebie pary srodkowa srubka i koniec?
Czy jeszcze cos robimy? nie mierzy sie zadnego napięcia, nie reguluje się go czujnikiem przy przepustnicy?
Rozumiem ze synchro przepustnic nie przestawi mi nic? Bo np kumpel w sv650 musi szereg czynności zrobic przy ustawianiu przepustnic, jakies mierzenie ich wysokości, ustawianie STV, potem STP, potem przepustnice i potem TP bo wszystko po kolei sie przestawia tam.
EDIT: zrobiłem, chodzi az miło
Ostatnio zmieniony przez Voltron dnia Sob 8:05, 11 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
suharex
Dołączył: 06 Lip 2017
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 9:00, 21 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Czyli tak, najpierw sprawdzić zawory, póżniej synchro przepustnic?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Voltron
Znajomy
Dołączył: 11 Lis 2015
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
Wysłany: Pią 13:19, 22 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
tak
|
|
Powrót do góry |
|
|
|