Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
synchronizacja przepustnic
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
franek
Znajomy



Dołączył: 13 Paź 2010
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hajnówka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 10:17, 29 Sty 2013    Temat postu:
Witam, a nic się złego nie stało z oringami uszczelniającymi które tam się znajdują? (w wyniku podgrzania)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tede80
Znajomy



Dołączył: 29 Sty 2014
Posty: 332
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TSK

PostWysłany: Pon 9:55, 11 Maj 2015    Temat postu:
Kawasaki Z750 2008, Panowie zerknijcie na filmik, lepiej się nie dało, troszkę mu brakuje do książkowego 265 ±10 mmHg, jedna śrubka wkręcona na maxa i już nie da rady podnieść wartości, co można zrobić żeby była wartość z serwisówki?
https://youtu.be/rwVNxsRCYKM
Powrót do góry
Zobacz profil autora
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:17, 11 Maj 2015    Temat postu:
tede80 napisał:
Kawasaki Z750 2008, Panowie zerknijcie na filmik, lepiej się nie dało, troszkę mu brakuje do książkowego 265 ±10 mmHg, jedna śrubka wkręcona na maxa i już nie da rady podnieść wartości, co można zrobić żeby była wartość z serwisówki?
https://youtu.be/rwVNxsRCYKM

da się tu masz zrobione synchro z Z750 od Lonneta rocznik 2009
https://www.youtube.com/watch?v=eB_W66XVidY
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tede80
Znajomy



Dołączył: 29 Sty 2014
Posty: 332
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TSK

PostWysłany: Pon 17:09, 11 Maj 2015    Temat postu:
Pięknie zrobione tylko że nadal 240 mmHg, ja się pytam gdzie to 265 +-10 mmHg Smile czy to ma jakieś wielkie znaczenie czy wyregulować tak jak kolega na 240 mmHg i nie szukać nieosiągalnej wartości z instrukcji serwisowej?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:03, 11 Maj 2015    Temat postu:
tede80 napisał:
Pięknie zrobione tylko że nadal 240 mmHg, ja się pytam gdzie to 265 +-10 mmHg Smile czy to ma jakieś wielkie znaczenie czy wyregulować tak jak kolega na 240 mmHg i nie szukać nieosiągalnej wartości z instrukcji serwisowej?

i tu jest magia serwisu...
jak dla Ciebie i innych zawsze można przeskalować tak żeby było idealnie... mam nadzieje że rozumiesz? Wink nie patrz na skale że tyle ma być ... ma byc równo i tyle,ale to nie takie proste .. kilka spraw
1 . luz zaworowy jednakowy ( na każdym z cylindrów - ciężko ale możliwe )
2 . wtrysk paliwa; jak i stan samego z wtrysków - ale to wiadomo
3. jednakowa długośc wydechu z każdego z cylindrów- jak ktoś tego nie rozumie niech ... W11 to wyjaśni Wink
i tym co masz to bym się nie przejmował
dla mnie jest OK.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tede80
Znajomy



Dołączył: 29 Sty 2014
Posty: 332
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TSK

PostWysłany: Pon 18:38, 11 Maj 2015    Temat postu:
Dzięki za wyjaśnienie czynników które mają wpływ na podciśnienie, skoro mam przelot (brak kata) i ixil l3x bez db to już mam problem Smile w weekend jeszcze popracuję żeby wyrównać jak na filmiku który wstawiłeś i przedstawię tu wynik ostateczny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Voltron
Znajomy



Dołączył: 11 Lis 2015
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 13:33, 10 Mar 2017    Temat postu:
odkopuje troche,

czyli ustawiamy 1 i 2 gar do siebie, potem 3 i 4, a następnie dopasowujemy do siebie pary srodkowa srubka i koniec?

Czy jeszcze cos robimy? nie mierzy sie zadnego napięcia, nie reguluje się go czujnikiem przy przepustnicy?

Rozumiem ze synchro przepustnic nie przestawi mi nic? Bo np kumpel w sv650 musi szereg czynności zrobic przy ustawianiu przepustnic, jakies mierzenie ich wysokości, ustawianie STV, potem STP, potem przepustnice i potem TP bo wszystko po kolei sie przestawia tam.

EDIT: zrobiłem, chodzi az miło Very Happy


Ostatnio zmieniony przez Voltron dnia Sob 8:05, 11 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
suharex




Dołączył: 06 Lip 2017
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 9:00, 21 Wrz 2017    Temat postu:
Czyli tak, najpierw sprawdzić zawory, póżniej synchro przepustnic?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Voltron
Znajomy



Dołączył: 11 Lis 2015
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 13:19, 22 Wrz 2017    Temat postu:
tak
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin