Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
synchronizacja przepustnic
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pią 19:06, 14 Maj 2010    Temat postu: synchronizacja przepustnic
Witam! Robił ktoś może synchro przepustnic? Chodzi mi konkretnie do której przepustnicy synchronizujemy z750
Powrót do góry
mati27d
Zaglądacz



Dołączył: 06 Maj 2010
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świebodzin Lubuskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 10:58, 16 Maj 2010    Temat postu:
Po pierwsze zależy jakiego masz zeta nowego czy starego w nowym synchronizujesz od lewej 1 i 2 przepustnice następnie 2 i 3 później poprzez śrubkę po środku wyrównujesz podciśnienia, na wstępie zapomniałem dopisać że nie ma tutaj takowego cylindra wzorcowego jest standardowe podciśnienie 265+-10 mm/hg. Podciśnienie zmieniasz poprzez bypass screws czyli śrubki na górze przepustnic i zawsze regulujesz wyższe podciśnienie do niższego przy tej regulacji musisz zachować obroty silnika na poziomie 1100obr/min. Procedura w starym zecie jest podobna tylko trochę są inne wartości i bodajże synchronizujemy niższe podciśnienie do wyższego.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 22:06, 16 Maj 2010    Temat postu:
Dzięki wielkie kolego! Wyjaśniłeś bardzo fachowo! Pozdrawiam!

Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 12:45, 17 Maj 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
mati27d
Zaglądacz



Dołączył: 06 Maj 2010
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świebodzin Lubuskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:25, 17 Maj 2010    Temat postu:
Zaopatrz się tylko w dobre wakuometry np. carbtune pro, aha i położenie standardowe bypass screws według serwisówki to 2,5 obrotu ale to i tak w zależności od potrzeby ustawiasz aby uzyskać dane podciśnienie . Z tego co zdążyłem zauważyć w jeszcze nie synchronizowanych zetach często te bypass scerw są skręcone do zera ciekawe tylko dlaczego jeżeli zalecają 2,5 obrotu, w moim po 6000km synchronizacja dała pozytywne efekty mimo że zalecają ją robić co 12000km
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 18:30, 18 Maj 2010    Temat postu:
Wakuometry posiadam. Tylko nie wiedziałem jak z zetach się synchro robi. pozdro!
Powrót do góry
franek
Znajomy



Dołączył: 13 Paź 2010
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hajnówka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 16:40, 15 Paź 2010    Temat postu:
Witam posiadam model z750s, wcześniej robiłem synchro podciśnienia przepustnic w suzuki gs 500. W tym to chyba trochę inna bajka.Mam pytanie czy ogólną wartość podciśnienia mierzy się na każdej przepustnicy osobno czy to ma być wspólna wartość??? No i nie wiem czy między pierwszym i drugim a trzecim i czwartym cylindrem jest śrubka do regulacji względem siebie tych par cylindrów i jak to się ma do synchronizacji. Uf może ktoś by mógł dokładnie opisać przebieg synchronizacji Very Happy Very Happy Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mati27d
Zaglądacz



Dołączył: 06 Maj 2010
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świebodzin Lubuskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 17:08, 15 Paź 2010    Temat postu:
Do zmiany podciśnienia służy tzw. bypass screw czyli śrubka u góry każdej przepustnicy podciśnienie jakie masz osiągnąć to ok 225 mmHg przy obrotach biegu jałowego, muszą być dokładnie ustawione!. Synchronizujesz za pomocą tych śrubek 1 z 2, a następnie 3 z 4, później te dwie pary wyrównujesz za pomocą śruby ze sprężynka na środku przepustnic, ściągnij sobie serwisówke wszystko tam masz dokładnie pokazane co i jak krok po kroku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
franek
Znajomy



Dołączył: 13 Paź 2010
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hajnówka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 18:40, 15 Paź 2010    Temat postu:
Dziękuje za odpowiedź to mi wystarczy. Serwisówkę przejże szkoda że nie jest po polskiemu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BAD CAT
Bywalec



Dołączył: 20 Lut 2009
Posty: 222
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: NISKO
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 6:29, 16 Paź 2010    Temat postu:
robil ktos moze synchro w z1000 03 zeby wytlumaczyl krok po kroku przebieg czynnosci bo sam zrobilem ,a nie jestem pewien czy dobrze .mam serwisowke ale lepiej by bylo gdyby ktos wytlumaczyl.

Ostatnio zmieniony przez BAD CAT dnia Sob 6:37, 16 Paź 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
OxBown
Bywalec



Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:07, 18 Paź 2010    Temat postu:
tez bym prosil o jakis konkretny opis jak to zrobic dobrze;D bo za regulacje chca 200zl a sam wakumetr kosztuje 300.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pitrak
Z-zlot friend



Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:54, 18 Paź 2010    Temat postu:
Ja myślałem o czymś takim
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale jak to zobaczyłem to mi się słabo zrobiło Wink


Ostatnio zmieniony przez pitrak dnia Pon 22:57, 18 Paź 2010, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 8:22, 19 Paź 2010    Temat postu:
pitrak napisał:
Ja myślałem o czymś takim
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale jak to zobaczyłem to mi się słabo zrobiło Wink



"solidna" robota małych zwinnych chińskich rączek? Smile
Powrót do góry
pitrak
Z-zlot friend



Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:21, 19 Paź 2010    Temat postu:
He he he he Smile No tego nie wiedziałem Smile he he he Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jabloniec
Stary wyga



Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 518
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 3-city
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:25, 19 Paź 2010    Temat postu:
w ostatniej gazetce louisa byly w promocji, ale nie wiem gdzie posialem gazetke, po ile byly Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pitrak
Z-zlot friend



Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 6:33, 20 Paź 2010    Temat postu:
W serwisówce zainteresowało mnie wartości ciśnienia w poszczególnych przepustnicach
#1 - 165
#2 - 195
#3 - 175
#4 - 200
I tego nie rozumiem Sad


Ostatnio zmieniony przez pitrak dnia Śro 6:33, 20 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin