Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pią 19:06, 14 Maj 2010 Temat postu: synchronizacja przepustnic |
|
|
Witam! Robił ktoś może synchro przepustnic? Chodzi mi konkretnie do której przepustnicy synchronizujemy z750
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
mati27d
Zaglądacz
Dołączył: 06 Maj 2010
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świebodzin Lubuskie Płeć:
|
Wysłany: Nie 10:58, 16 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Po pierwsze zależy jakiego masz zeta nowego czy starego w nowym synchronizujesz od lewej 1 i 2 przepustnice następnie 2 i 3 później poprzez śrubkę po środku wyrównujesz podciśnienia, na wstępie zapomniałem dopisać że nie ma tutaj takowego cylindra wzorcowego jest standardowe podciśnienie 265+-10 mm/hg. Podciśnienie zmieniasz poprzez bypass screws czyli śrubki na górze przepustnic i zawsze regulujesz wyższe podciśnienie do niższego przy tej regulacji musisz zachować obroty silnika na poziomie 1100obr/min. Procedura w starym zecie jest podobna tylko trochę są inne wartości i bodajże synchronizujemy niższe podciśnienie do wyższego.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 22:06, 16 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Dzięki wielkie kolego! Wyjaśniłeś bardzo fachowo! Pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 12:45, 17 Maj 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mati27d
Zaglądacz
Dołączył: 06 Maj 2010
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świebodzin Lubuskie Płeć:
|
Wysłany: Pon 17:25, 17 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Zaopatrz się tylko w dobre wakuometry np. carbtune pro, aha i położenie standardowe bypass screws według serwisówki to 2,5 obrotu ale to i tak w zależności od potrzeby ustawiasz aby uzyskać dane podciśnienie . Z tego co zdążyłem zauważyć w jeszcze nie synchronizowanych zetach często te bypass scerw są skręcone do zera ciekawe tylko dlaczego jeżeli zalecają 2,5 obrotu, w moim po 6000km synchronizacja dała pozytywne efekty mimo że zalecają ją robić co 12000km
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 18:30, 18 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Wakuometry posiadam. Tylko nie wiedziałem jak z zetach się synchro robi. pozdro!
|
|
Powrót do góry |
|
|
franek
Znajomy
Dołączył: 13 Paź 2010
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hajnówka Płeć:
|
Wysłany: Pią 16:40, 15 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Witam posiadam model z750s, wcześniej robiłem synchro podciśnienia przepustnic w suzuki gs 500. W tym to chyba trochę inna bajka.Mam pytanie czy ogólną wartość podciśnienia mierzy się na każdej przepustnicy osobno czy to ma być wspólna wartość??? No i nie wiem czy między pierwszym i drugim a trzecim i czwartym cylindrem jest śrubka do regulacji względem siebie tych par cylindrów i jak to się ma do synchronizacji. Uf może ktoś by mógł dokładnie opisać przebieg synchronizacji
|
|
Powrót do góry |
|
|
mati27d
Zaglądacz
Dołączył: 06 Maj 2010
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świebodzin Lubuskie Płeć:
|
Wysłany: Pią 17:08, 15 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Do zmiany podciśnienia służy tzw. bypass screw czyli śrubka u góry każdej przepustnicy podciśnienie jakie masz osiągnąć to ok 225 mmHg przy obrotach biegu jałowego, muszą być dokładnie ustawione!. Synchronizujesz za pomocą tych śrubek 1 z 2, a następnie 3 z 4, później te dwie pary wyrównujesz za pomocą śruby ze sprężynka na środku przepustnic, ściągnij sobie serwisówke wszystko tam masz dokładnie pokazane co i jak krok po kroku.
|
|
Powrót do góry |
|
|
franek
Znajomy
Dołączył: 13 Paź 2010
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hajnówka Płeć:
|
Wysłany: Pią 18:40, 15 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Dziękuje za odpowiedź to mi wystarczy. Serwisówkę przejże szkoda że nie jest po polskiemu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
BAD CAT
Bywalec
Dołączył: 20 Lut 2009
Posty: 222
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: NISKO Płeć:
|
Wysłany: Sob 6:29, 16 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
robil ktos moze synchro w z1000 03 zeby wytlumaczyl krok po kroku przebieg czynnosci bo sam zrobilem ,a nie jestem pewien czy dobrze .mam serwisowke ale lepiej by bylo gdyby ktos wytlumaczyl.
Ostatnio zmieniony przez BAD CAT dnia Sob 6:37, 16 Paź 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
OxBown
Bywalec
Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pon 16:07, 18 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
tez bym prosil o jakis konkretny opis jak to zrobic dobrze;D bo za regulacje chca 200zl a sam wakumetr kosztuje 300.
|
|
Powrót do góry |
|
|
pitrak
Z-zlot friend
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo Płeć:
|
Wysłany: Pon 22:54, 18 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Ja myślałem o czymś takim
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale jak to zobaczyłem to mi się słabo zrobiło
Ostatnio zmieniony przez pitrak dnia Pon 22:57, 18 Paź 2010, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 8:22, 19 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
pitrak napisał: | Ja myślałem o czymś takim
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale jak to zobaczyłem to mi się słabo zrobiło |
"solidna" robota małych zwinnych chińskich rączek?
|
|
Powrót do góry |
|
|
pitrak
Z-zlot friend
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo Płeć:
|
Wysłany: Wto 18:21, 19 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
He he he he No tego nie wiedziałem he he he
|
|
Powrót do góry |
|
|
jabloniec
Stary wyga
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 518
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 3-city Płeć:
|
Wysłany: Wto 19:25, 19 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
w ostatniej gazetce louisa byly w promocji, ale nie wiem gdzie posialem gazetke, po ile byly
|
|
Powrót do góry |
|
|
pitrak
Z-zlot friend
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo Płeć:
|
Wysłany: Śro 6:33, 20 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
W serwisówce zainteresowało mnie wartości ciśnienia w poszczególnych przepustnicach
#1 - 165
#2 - 195
#3 - 175
#4 - 200
I tego nie rozumiem
Ostatnio zmieniony przez pitrak dnia Śro 6:33, 20 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|