Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Nie 8:19, 27 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
He he a kto stoi motorem w korku i to jeszcze jak są upały!!!
Ja jak jeżdżę w gorące dni to ciepło od silnika tak daje po nogach ze aż parzy.Też tak macie albo mam coś nie tak?
Jeszcze jedna kwestia przyuważyłem ze jak motor się bardzo zagrzeje to tak jak by tracił trochę na mocy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
bigi
Bywalec
Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stargard Szczeciński Płeć:
|
Wysłany: Nie 9:12, 27 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
ten temacik był już poruszany
w takie dni parówiaste jak teraz to nic dziwnego że wędzisz sobie nogi - o zgrozo jakbyś przyprawił wegetą pieprzem i papryką to po 2h możesz wcinac jako wędzone!
przepraszam - do rzeczy
Zet w korkach cholernie się grzeje - z tego co pamiętam nawet do stu kilku stopni? także spokojna twoja rozczochrana! a co do mocy to nie wiem czy faktycznie jest tak jak mówisz, może poprostu podświadomie sobie to wmawiasz bo dziwi cię że moto tak się grzeje
pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 10:02, 27 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
producent nie przewidzial ze w kraju nad wisla na jego sprzecie beda jezdzic ludzie w krotkich spodenkach i blyszczacych adidasach
|
|
Powrót do góry |
|
|
bigi
Bywalec
Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stargard Szczeciński Płeć:
|
Wysłany: Nie 10:35, 27 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
to też prawda ;p chociaż ja jeżdżę w spodniach na moto i tez się gotuje
|
|
Powrót do góry |
|
|
AdamFilip
Zetofil
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU Płeć:
|
Wysłany: Nie 14:24, 27 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Choć jeżdżę z1000 to tak jak wcześniej wspominałem mam dość wysoką temperaturę i szybko się grzeje do 105 w korku, to ostatnio miałem w zbiorniczku wyrównawczym pomiędzy minimum ,a maximum. Dolałem do Maximum i zauważyłem poprawę, że później zaczyna się tak nagrzewać i jest znaczna poprawa. Sam nie wiem dlaczego po dolaniu płynu do maxa jest taka różnica.
|
|
Powrót do góry |
|
|
gunter
Stary wyga
Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 712
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław / UK Płeć:
|
Wysłany: Nie 20:05, 27 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
AdamFilip napisał: | Choć jeżdżę z1000 to tak jak wcześniej wspominałem mam dość wysoką temperaturę i szybko się grzeje do 105 w korku, to ostatnio miałem w zbiorniczku wyrównawczym pomiędzy minimum ,a maximum. Dolałem do Maximum i zauważyłem poprawę, że później zaczyna się tak nagrzewać i jest znaczna poprawa. Sam nie wiem dlaczego po dolaniu płynu do maxa jest taka różnica. |
Pewnie dlatego, że do nagrzania jest więcej płynu...większy objętościowo obieg...z drugiej strony, jakby dobrze pomyśleć to nie ma nic wspólnego ze zbiorniczkiem wyrównawczym, bo obieg nie idzie bezpośrednio przez niego. Jeśli się mylę to proszę sprostować...sam jestem ciekaw jak to jest.
|
|
Powrót do góry |
|
|
jabloniec
Stary wyga
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 518
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 3-city Płeć:
|
Wysłany: Pon 9:43, 28 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
jak latam do pracy z przelotem 120- 140 to temperatura utrzymuje sie w granicach 64* C, w korku rzeczywiście grzeje sie szybciej i przy 100* C włącza sie wiatrak, ale stwierdziłem ze tak musi byc, to taj jak z puszką w korku na 1-2 od razu skacze temp. to czemu w moto ma nie skakać?
Co do dolania płynu to niekoniecznie ilość płynu ale tez jego właściwości, oprócz temperatury zamarzania jest jeszcze temp. wrzenia i być może masz już obniżone wartości.
Ostatnio zmieniony przez jabloniec dnia Pon 9:44, 28 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 16:49, 30 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
A mój dzisiaj zaczął wariować...u mnie w Z750 na wyświetlaczu jest temp. silnika no i lecę równo 100 na małych obrotach a on mi pokazuje HI i mruga potem spada ta temperatura i taka winda od 89 do 121 stopni niezależnie czy stałem na światłach czy jechałem i znów HI...a na dokładkę pokazał mi przez chwile ze 265 kmh jadę jak jechałem z 80...kurwunia...zostawiłem go w serwisie i jestem ciekawy czy coś znajdą...macie jakiś pomysł ???? Na początku bardzo się martwiłem tą wysoką temperatura ale jak mi wyświetlacz jeszcze zaczął wariować pomyślałem ,że musi być tylko jakaś usterka elektroniczna...możne ktoś miał coś podobnego...prędkość tylko dwa razy podczas 40 minut tak zaszalała natomiast temperatura przez ponad 20 minut tak mi skakała ;-(
|
|
Powrót do góry |
|
|
rychu
Zetofil
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 1463
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubliniec Płeć:
|
Wysłany: Śro 16:53, 30 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Dee obstawiam kości łączeniowe na zegarach.Mogłeś na szybko sprawdzić sam.Kalos w którymś temacie świetnie obczaił i podzielił się wiadomościami jak to się sprawdza błędy na kompie Zeta(jak pamiętam były to chyba Zety po 2007r).
Ostatnio zmieniony przez rychu dnia Śro 16:53, 30 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 17:11, 30 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Akurat i tak jechałem do serwisu jak się to zaczęło dziać...tylne kolo miało wyczuwalny luz podczas jazdy więc i to był powod mojej wizyty więc zleciłem te wariowanie elektroniki dodatkowo...oby to było to o czym piszesz Rychu...swoja droga mogło coś tam zaśniedzieć na stykach...
|
|
Powrót do góry |
|
|
juby
Moderator
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice Płeć:
|
Wysłany: Śro 17:14, 30 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Podczepie sie pod temat w normalny dzień czyli okolo 22-25 C jaka temperature powinien mieć Z bo u mnie ma około 67 Stopni
|
|
Powrót do góry |
|
|
Flaming
Zetofil
Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 1624
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Śro 17:49, 30 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Jak jest powyżej 20 stopni mój zet ma ok 80*C
|
|
Powrót do góry |
|
|
xede
Stary wyga
Dołączył: 01 Gru 2009
Posty: 557
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: łódź Płeć:
|
Wysłany: Śro 17:59, 30 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
jak jade 100-140 to mam kolo 75 stopni, wszystko powyzej 60 jest wporzadku moim zdaniem
ogolnie udzielam sie na forum hondy hornet troche i powiem ze tam jest to samo ze moto grzeje sie do 105 itd. wiatraczek sie zalacza i nie ma stresu chlopaki
|
|
Powrót do góry |
|
|
Flaming
Zetofil
Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 1624
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Śro 18:14, 30 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
xede napisał: | moto grzeje sie do 105 itd. wiatraczek sie zalacza i nie ma stresu chlopaki |
Dokładnie
|
|
Powrót do góry |
|
|
kalos2
Bywalec
Dołączył: 14 Wrz 2009
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dunbar_UK (Ostrzeszów) Płeć:
|
Wysłany: Śro 19:13, 30 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
juby napisał: | bo u mnie ma około 67 Stopni |
Tak jak koledzy wyżej napisali nie przejmuj się tym bo wszystko jest ok. Ja też myślałem że to trochę za mało ale to temp. na trasie przy prędkościach rzędu 100-140 km\h jak pojeździsz po mieście to od razu się podnosi a w korkach wręcz skacze w górę
|
|
Powrót do góry |
|
|
|