Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cerb
Stwórca
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława Płeć:
|
Wysłany: Czw 18:45, 01 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Nie ma co panikowac z tymi temperaturami, w czasie jazdy powinno byc okolo 80 stopni, w korkach 105-106 i wlaczenie wiatraka na chlodnicy ktory jest po to zeby zbil temperature. A to ze w ogole sie wlacza swiadczy o tym ze wszystko jest ok.
Wczoraj musialem zrobic mala rundke (okolo 15km) ubrany na plazowo, czyli krotkie spodenki, koszulka, kask, buty motocyklowe. Jazda glownie pierwsze trzy biegi i predkosci do 70 km/h, z silnika walil taki zar (okolo 100stopni) ze malo mi wlosia na nogach nie upalilo. Bylem zmuszony do jazdy z nogami jak kobita przy porodzie . Owiewki sa tak wyprofilowane ze dostaje sie tym goracym powietrzem prosto w piszczele. Nie polecam hehehehehe.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Flaming
Zetofil
Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 1624
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Czw 22:16, 01 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Cerb, ogolone nogi w modzie są
|
|
Powrót do góry |
|
|
sebasbox
Znajomy
Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Czw 22:27, 01 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Cerb wiem dokładnie o czym mówisz. U mnie wystarczy że jadę w jeansach zamiast w skórze i już czuje jak ciepło spod owiewek wali mi po nogach...
Flaming, musisz wrzucić nam fotkę tych ogolonych nóg...chociaż z drugiej strony może lepiej nie (nie mogę się zdecydować, targa mną ciekawość i przerażenie na przemian )
|
|
Powrót do góry |
|
|
Flaming
Zetofil
Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 1624
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Czw 22:47, 01 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
sebasbox napisał: | Cerb wiem dokładnie o czym mówisz. U mnie wystarczy że jadę w jeansach zamiast w skórze i już czuje jak ciepło spod owiewek wali mi po nogach...
Flaming, musisz wrzucić nam fotkę tych ogolonych nóg...chociaż z drugiej strony może lepiej nie (nie mogę się zdecydować, targa mną ciekawość i przerażenie na przemian ) |
To dobrze że po nogach. Kumpel ma FZ6 w wersji N z 2009 roku i tam gorące powietrze wali prosto w jajka hehe mój kumpel to ma dopiero hardcore
haha Seba co ty myślisz że golę nogi?? to uspokoję twoje emocje i powiem Ci że nie gole
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Pią 11:00, 02 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
sebasbox napisał: | To dobrze że po nogach. Kumpel ma FZ6 w wersji N z 2009 roku i tam gorące powietrze wali prosto w jajka hehe mój kumpel to ma dopiero hardcore |
Znaczy,że z fazera zrobił trialkę i bez kanapy jeździ?
Ostatnio zmieniony przez mihoo dnia Nie 20:38, 25 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Flaming
Zetofil
Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 1624
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Pią 17:56, 02 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
FZ6 ma tak wyprofilowaną ramę żę gorące powietrze napierdziela po jajkach. Tak samo jest w R1 oraz R6.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 22:12, 04 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Uhh... chyba jednak wolę golonkę niż jajecznicę
|
|
Powrót do góry |
|
|
draggon7
Gość
|
Wysłany: Sob 15:51, 17 Lip 2010 Temat postu: problemy z wentylatorem :( |
|
|
Witam mam problem z wentylatorem w Z750 2006 rok, nie włącza się przy 101 stopniach. Czytałem wcześniej że właśnie od tej temperatury powinien się włączyć. No i temperatura dochodzi do 121 stopni niestety. Przy "zmostkowaniu' przewodów drucikiem wentylator zapinkala jak głupi. Nie wiem czy to czujnik termostatu czy coś z komputerem może być nie tak, świeci mi się również F1 też nie wiem co to oznacza, znalazłem opis symboli, ale do nowszego modelu do tego niestety nie. Proszę o pomoc.
|
|
Powrót do góry |
|
|
marekhans
Aktywny
Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 474
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OKOLICE POZNANIA Płeć:
|
Wysłany: Wto 17:16, 07 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Panowie pliz help qrde. Jak kupiłem zetora i było ciepło, to wentyl się włączał dość często. Nie było strachu. Teraz temperatura spadła i nawet jak zasuwam w korkach, fakt że niezbyt długich, to chyba się nie włącza, choc trudno mi to stwierdzić na pewno.
No i teraz pytanie, skoro nie mam wskaźnika temperatury, nie wiem jaka jest i nie bardzo wiem jak ją sprawdzić. Sprawdzałem bezpieczniki i są ok. A więc jak sprawdzić czy wentyl się włącza bez przegrzania silnika? Ile czasu mniej więcej musi chodzić sprzęt na jałowym żeby załączył się wentylator, a żebym nie przegrzał mojego zetorka? Pomożecie???
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wąski
Zetofil
Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków/Dębica Płeć:
|
Wysłany: Wto 18:00, 07 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Wentylator wlacza sie od 100 allbo od 101 stopni. Pojezdzij troche i jesli uwazasz ze juz masz silnik przegrzany stan, wylacz silnik i sprawdz czy wentylator chodzi. Bedzie go slychac. Na jałowym biegu to nie wiem czy mozna Zeta doprowadzic do wlaczenia wentylatora. Pewnie mozna ale musialby chyba chodzic dluzsza chwile. Zreszta teraz jest taka temperatura ze ciezko doprowadzic silnik do wysokiej temperatury. Jak jechalem na zlot to czesto wlasnie to sprawdzalem i nawet przeciskajac sie przez korki nie zauwazylem zeby w moim litrze temperatura podskoczyla powyzej 100. Masz jakies obawy ze termostat Ci padl?
Ostatnio zmieniony przez Wąski dnia Wto 18:00, 07 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
marekhans
Aktywny
Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 474
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OKOLICE POZNANIA Płeć:
|
Wysłany: Wto 18:18, 07 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Ostatnio odebrałem zeta z serwisu i nie mam pewności, czy wszystko jest ok. Straszne papraki były i do tego jeszcze mi wachę podprowadzili... Nie wiem czy niczego nie spierdzielili po prostu. Fakt że wcześniej było gorąco to i były powody do włączenia wentyla. Bo chyba nie ma takiej mozliwości, żeby się zaciął od syfu na drodze i błota - ostatnio robiłem sobie deszczowe wyprawy
A co do termostatu, to żeby sprawdzić to jak się nie mylę, to trzeba gościa wymontować... Pod bakiem chyba jest gdzieś więc i bak trzeba zdjąć? Chyba, że jest inny sposób?
|
|
Powrót do góry |
|
|
tomo
Stary wyga
Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Wto 21:25, 07 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
U mnie śmiga bez problemowo, dzisiaj polatałem dosyć dużo i temperatura silnika u mnie nieprzekraczała 70 stopni Celsjusza. Jak były te gorąca to wentyl włączał się karnie od 101 C.
Pozdro
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wierzba
Stary wyga
Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 859
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sopot Płeć:
|
Wysłany: Sob 19:52, 24 Wrz 2011 PRZENIESIONY Sob 23:05, 24 Wrz 2011 Temat postu: Jaka jest prawidłowa temperatura silnika |
|
|
Sluchajcie mam takie pytanie jaki jest zakres optymalny temperatury dla zeta? Dziś byłem się przeleciec po obwodowej i przy zakresie prędkości miedzy 130 a 200( krótko górny zakres) trzymał mi 65 około, to ńie trochę za mało? W mieście jak częściej staje to jest wiecej np
|
|
Powrót do góry |
|
|
wiz
Znajomy
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Sob 21:27, 24 Wrz 2011 PRZENIESIONY Sob 23:06, 24 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Jak zimno to i 65 trzyma. Mi na poludniu Francji w mega sloncu pokazywal okolo 77. W nocy w tej samej Francji bylo okolo 69. Ja bym nie panikowal
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wierzba
Stary wyga
Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 859
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sopot Płeć:
|
Wysłany: Sob 21:36, 24 Wrz 2011 PRZENIESIONY Sob 23:07, 24 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Czyli gitara;) myślałem ze za słabo ale widać zimnokrwisty Zet jest;)
|
|
Powrót do góry |
|
|
|