Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Crasher
Zaglądacz
Dołączył: 29 Gru 2011
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Sob 16:01, 31 Mar 2012 Temat postu: Tłumik z Z1000 w małym Zecie |
|
|
Myślał ktoś z Was o czymś takim? Tłumiczek jest krótki i spoko wygląda..
[link widoczny dla zalogowanych]
Da się te linki podpasować jak coś?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
MarcelT800
Stary wyga
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 534
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Sob 16:15, 31 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Myślałem kiedyś nad taką przeróbką wyglądało by to fajnie ale po co ??
Tylko wizualnie by się zmieniło.
Ostatnio zmieniony przez MarcelT800 dnia Sob 16:16, 31 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Crasher
Zaglądacz
Dołączył: 29 Gru 2011
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Sob 16:57, 31 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
No ma się zmienić wizualnie, bo ten komin z z750 to tragedia jak dla mnie..
Dlatego pytanie czy się da to wpasować.
|
|
Powrót do góry |
|
|
RasAlGhul
Zetofil
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 1437
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Banino Płeć:
|
Wysłany: Sob 17:32, 31 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Odrobina chęci, trochę kasy i da się tam wpasować nawet tłumik od ursusa
|
|
Powrót do góry |
|
|
juby
Moderator
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice Płeć:
|
Wysłany: Sob 17:56, 31 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
ogólnie wpasowanie tego to pikuś ale powstaje pytanie jak by to wyglądało ???
|
|
Powrót do góry |
|
|
Crasher
Zaglądacz
Dołączył: 29 Gru 2011
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Nie 10:17, 01 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
No właśnie nie wiem, ale wydaje mi się, że tłumik dużo ładniejszy od tego seryjnego z Z750 i przede wszystkim chyba dużo krótszy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
MarcelT800
Stary wyga
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 534
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Nie 10:40, 01 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
<script></script><noscript>[link widoczny dla zalogowanych]</noscript>
Tak będzie się prezentował godnie
Ostatnio zmieniony przez MarcelT800 dnia Nie 10:41, 01 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Crasher
Zaglądacz
Dołączył: 29 Gru 2011
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Nie 10:44, 01 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Według mnie lepiej niż z seryjnym. A co z tymi linkami, spokonie podejda w miejsce tych ori?
|
|
Powrót do góry |
|
|
MarcelT800
Stary wyga
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 534
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Nie 10:47, 01 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Osobiście to nie mam linek w swoim zepsuły się
Zawór mam otwarty cały czas na maksa.
Bez linek da radę.
Ostatnio zmieniony przez MarcelT800 dnia Nie 10:48, 01 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Crasher
Zaglądacz
Dołączył: 29 Gru 2011
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Nie 11:05, 01 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Wiem, ze bez linek da radę, przecież tuningowe tłumiki ich nie mają. Martwię się to bardziej o błąd, który może wyskoczyć, choć na forum wyczytałem, że po ich odpięciu nie występuje. Ale skoro już ten zawór tam jest to jakoś bym próbował go podpiąć.
|
|
Powrót do góry |
|
|
MarcelT800
Stary wyga
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 534
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Nie 11:21, 01 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Przyjmę że tłumik spasujesz założysz wyjdzie około 400 zł cała zabawa (tłumik,rura,malowanie własne)
Pytanie czy jak silnik to przyjmie ,czy nie pojawi się problemy z wylotem wszystkich spalin.
Pojawi się podciśnienie i uszkodzi coś w silniku.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Crasher
Zaglądacz
Dołączył: 29 Gru 2011
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Nie 11:45, 01 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
No nie wiem. To nie pytanie do mnie, bo specjalnie się nie znam na tym. Myślałem też nad zrobieniem seryjnego na krótszy, ale nie wygląda to tak jak powinno na moje.
|
|
Powrót do góry |
|
|
juby
Moderator
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice Płeć:
|
Wysłany: Nie 11:55, 01 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Różnica ciśnień będzie niewielka albo zadna wiec nic sie nie ma prawa stać z silnikiem. Jeśli chodzi o linki bład po ich odpieciu powinien sie pojawić ponieważ po przekręceniu kluczyka mechanizm ten robi test naciąga jedna linke az do oporu po czym ją luzuje jeśli nie wyczuje do pewnego mometu oporu uzna to za błąd. mozna to ominąc dorabiając z blaszki element udający or w pewnym zakresie obrotu mechanizmu. gdzieś na forum juz o tym było.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Crasher
Zaglądacz
Dołączył: 29 Gru 2011
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Nie 11:59, 01 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
juby, widziałem ten mechanizm, ale pare osób pisało, ze po zmianie wydechu nie ma żadnego błędu
|
|
Powrót do góry |
|
|
MarcelT800
Stary wyga
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 534
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Nie 12:01, 01 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Nie ma potrzeby dorabiać niczego, błąd nie występuje.
Powodzenia w modyfikacji,czekam na fotki
|
|
Powrót do góry |
|
|
|