Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
macias2000
Dołączył: 02 Lut 2013
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Pią 19:43, 08 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
ok sprawa wyjasniona, fakt faktem ze odpowietrzyłem hamulce ale zrobilem to w sposob niewystarczajacy.. oddałem moto i przy pomocy jakiegos urzadzenia gosciu mi je dobrze odpowietrzyl ,pozatym zdjął tarcze i obie do wymiany , jedna ma odchylenie 1,5 mm a druga prawie tyle samo. zamówione są dwie nowe... dziękuję wszystkim za zainteresowanie i chęć pomocy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
kacperski
Bywalec
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: WGM Płeć:
|
Wysłany: Pią 23:12, 08 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Dla potomnych, pochwalisz się w jakich okolicznościach je załatwiłeś?
|
|
Powrót do góry |
|
|
macias2000
Dołączył: 02 Lut 2013
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Pią 23:15, 08 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
nie zupełnie ja... sprawa wygląda tak ze moto został sciagniety z francji byl rozbity, mial szlifa na prawej stronie wszystko zostalo naprawione na oryginalnych częsciach kawasaki .. a tarcze nie wiem moze niedopatrzenie czy juz w czassie transportu wykrzywily sie... zrobie i bedzie jak nowy...
|
|
Powrót do góry |
|
|
macias2000
Dołączył: 02 Lut 2013
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Czw 17:55, 14 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
odebralem dziala idealnie dzieki chlopaki
temat do zamkniecia
|
|
Powrót do góry |
|
|
czu
Bywalec
Dołączył: 28 Sie 2012
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliwice Płeć:
|
Wysłany: Śro 13:09, 06 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Siema, odswiezam temat. Ostatnio jak moto stalo zaczal trzymac przedni hamulec (przestawialem moto) pare dni potem o dziwo puscil lecz po przejechaniu pareset metrow znowu zaczal sie zaciskac. Wymienilem plyn odpowietrzylem pojchalem sprawdzic kilka razy hamowanie do zera wszystko dzialalo jak tralala. Dzisiaj pakuje na siebie opony jade do mechanika a po paru kilometrach znow stwierdzilem ze moto jakos mocy nie oddaje. Zatrzymalem sie i znowu to samo trzyma przedni hamulec . Przyjechal kumpel upuscil troche plynu i moto znowu jedzie pieknie - pare prob hamowania bylo. Nie chcac igrac z losem odstawilem je do garazu od kumpla ktory byl jakies 2 - 3 km. Dojechalem wszystko okey. On przestawia motor juz recznie w garazu i znowu to samo. Ma ktos jakis pomysl co to moze byc ??
Ostatnio zmieniony przez czu dnia Śro 13:35, 06 Mar 2013, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
franek
Znajomy
Dołączył: 13 Paź 2010
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hajnówka Płeć:
|
Wysłany: Śro 18:04, 06 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Tłoczek pompy?
|
|
Powrót do góry |
|
|
macias2000
Dołączył: 02 Lut 2013
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Śro 19:07, 06 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
a dzwignie przedniego hamulca masz oryginalna ? moze zmieniales niedawno ? u mnie to byla jedna z kilku przyczyn...
|
|
Powrót do góry |
|
|
czu
Bywalec
Dołączył: 28 Sie 2012
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliwice Płeć:
|
Wysłany: Śro 19:49, 06 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
dzwignie orginalne. W wolnej chwili przeczyszcze zaciski moze pomoze. jezeli jakies sie jeszcze pomysly nasuwaja to dawajcie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Prori
Dołączył: 09 Sie 2012
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 9:56, 07 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Możesz dodatkowo przeczyścić pompe hamulca. Wyjmij cały tłoczek, nasmaruj, sprawdź jak wyglądają uszczelki i sprężyna. Jakby było coś nie tak, kup zestaw naprawczy. Mógł się tam nagromadzić brud.
|
|
Powrót do góry |
|
|
czu
Bywalec
Dołączył: 28 Sie 2012
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliwice Płeć:
|
Wysłany: Pią 18:00, 15 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Zostało wszystko wyczyszczone i problem dalej jest. Po probnej jezdzie to samo zaczyna sie znowu zaciskac. Spuszczam plynu i znowu jedzie ok. Podejrzewam pare rzeczy mianowicie:
1. przewod hamulcowy juz jest do dupy i gdzies gromadzi powietrze ( niby producent zaleca co 5 lat wymiane)
2. kupno zestawu naprawczego do pompy
3. zepsuta pompa
Co radzicie ?
Ostatnio zmieniony przez czu dnia Pią 18:01, 15 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
MarcelT800
Stary wyga
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 534
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Pią 18:18, 15 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Rozbieraj pompę i zobacz co tam się dzieje.
Przewody też zobacz może uszczelniacze siadły przy zaciskach.
|
|
Powrót do góry |
|
|
kacperski
Bywalec
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: WGM Płeć:
|
Wysłany: Sob 10:03, 16 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
MarcelT800 napisał: | Rozbieraj pompę i zobacz co tam się dzieje.
Przewody też zobacz może uszczelniacze siadły przy zaciskach. | Uszczelniacze raczej by po prostu ciekły. Tłoczki mogą być mega usyfione, ale poczuł byś wtedy że heble słabo biorą. Jak i Marcel, stawiam na pompę.
|
|
Powrót do góry |
|
|
czu
Bywalec
Dołączył: 28 Sie 2012
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliwice Płeć:
|
Wysłany: Sob 10:57, 16 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Dobra zaczne od wymiany przewodow na stalowe moze sie rozwarstwily. A i tak je chcialem wymienic. Teraz pytanie jaki mam uklad "O" czy "F" . Mam Zetke z 2007. Napiszcie mi szybko bo musze zamowic Jezeli ktos ma jeszcze jakies pomysly to walic
Aha moj kumpel ma przewody z GSXR1000 2000r z hela. Jak myslicie czy one by podeszly do Zeta.
Ostatnio zmieniony przez czu dnia Sob 11:06, 16 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Sob 19:57, 16 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Ja miałem układ "F",więc polecam.
Co do przewodów z gixxa,to musisz zmierzyć i porównać,nie robiłem takich misz-maszów.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tobiach
Dołączył: 14 Maj 2012
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrów Wielkopolski Płeć:
|
Wysłany: Nie 0:59, 17 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
czu napisał: | Dobra zaczne od wymiany przewodow na stalowe moze sie rozwarstwily. A i tak je chcialem wymienic. Teraz pytanie jaki mam uklad "O" czy "F" . Mam Zetke z 2007. Napiszcie mi szybko bo musze zamowic Jezeli ktos ma jeszcze jakies pomysly to walic
Aha moj kumpel ma przewody z GSXR1000 2000r z hela. Jak myslicie czy one by podeszly do Zeta. |
Wymiana przewodów na stalowy oplot jest bardzo dobrą decyzją, lecz twojego problemu nie rozwiąże. Przerabiałem twój problem na kilku motocyklach. Jak koledzy wyżej piszą problemem jest pompa, rozbierz ją, prawdopodobnie zużyty jest korpus.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|