Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tede80
Znajomy
Dołączył: 29 Sty 2014
Posty: 332
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TSK
|
Wysłany: Nie 16:41, 08 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Udało mi się równo ustawić przód/tył 36mm (wartość wyjściowa 43mm przód/tył), przód skręcony na maksa, tył na przedostatniej szóstej pozycji (na siódmej tył miał 33mm a przód 36mm). Po szybkiej testowej jeździe różnica jest zauważalna, tył nie ucieka, zobaczymy jutro po dłuższej przejażdżce. Panowie napiszcie jeszcze jak to ma być w końcu z tym ciśnieniem w oponach?
Ostatnio zmieniony przez tede80 dnia Pon 6:41, 09 Cze 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Boyz/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
RasAlGhul
Zetofil
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 1437
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Banino Płeć:
|
Wysłany: Nie 22:52, 08 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Z ciśnieniem to zależy jak jeździsz. Serwisowe ciśnienia nie będą Ci przeszkadzały w jeździe, ale jeśli zapie**alasz i chcesz sobie zwiększyc powierzchnie przylegania, możesz je spokojnie zmniejszyć. Do jazdy torowej na Dunlopach Q2 miałem nawet 1,6p, 1,9t , ale guma musi być wtedy gorąca. W każdym modelu opony będą to inne wartości i przy tak niskich po ostygnięciu schodzi powietrze. Moim zdaniem najlepiej jest sprawdzać metodą prób i błędów.
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Boyz/images/spacer.gif) |
tede80
Znajomy
Dołączył: 29 Sty 2014
Posty: 332
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TSK
|
Wysłany: Wto 7:24, 17 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Wielkie dzięki wszystkim za pomoc, Z już nie pływa w zakrętach idzie jak po sznurku ale nie ma nic za darmo bo komfort jazdy znacznie spadł, twardo jak na gwincie w VW Golf III
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Boyz/images/spacer.gif) |
|