Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Wolne obroty gaśnie potrzebna pomoc

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kinimod39




Dołączył: 10 Maj 2015
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bialobrzegi
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 9:22, 10 Maj 2015    Temat postu: Wolne obroty gaśnie potrzebna pomoc
Witam. Niedawno stałem się właścicielem Kawasaki z750. Ogólnie moto kupiłem w bardzo dobrym stanie 2004r 7800km przebiegu, stało około 4-5lat nieodpalane, zrobiłem duży serwis płyny wszystkie filtry, synchronizacja wtrysków i pozostał mały problem moto przy jeździe gdy zrzucam biegi w dół do jedynki gaśnie muszę odpalać lekko dodając gazu, zastanawiam się czy to może być problem pompy paliwa którą wymieniłem jest teraz założona od modelu 2012r stara z powodu długiego postoju sie zatarła. Czy może trzeba mim porostu pojeździć i wszystko sie unormuje, może ktoś miał taki przypadek i jakieś pomocne info może podrzucić? moto przejechałem dopiero jakieś 60-70km
Powrót do góry
Zobacz profil autora
michalkowal
Znajomy



Dołączył: 02 Cze 2014
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 9:29, 10 Maj 2015    Temat postu:
A niwsza pompa idealnie pasowala?niema innego kata pracy itp?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
beeniek




Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pułtusk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 9:45, 10 Maj 2015    Temat postu:
Kumpel miał podobny problem w R6,dojeżdżając do świateł gasła.Wymienił akumulator i wszystko ok.Jeśli masz stary akumulator spróbuj się z kimś zamienić i sprawdzić.

Ostatnio zmieniony przez beeniek dnia Nie 9:47, 10 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kinimod39




Dołączył: 10 Maj 2015
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bialobrzegi
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 10:07, 10 Maj 2015    Temat postu:
Ogólnie pompa pasowała w stare miejsce jedynie wyjście paliwa w starej było w stronę siedziska a w nowej w stronę kierownicy założył mechanik dłuższy przewód ogólnie była praktycznie identyczna w środku jeden plasticzek tylko był inny. Akumulator dostałem drugi z moto nowy nie zalewany kwasem ale też jakieś 4 lata miał właściciel miał wymienić ale wyjechał z kraju i przestał jeździć moto akumulator jeszcze kwasowo ołowiowy

Ostatnio zmieniony przez kinimod39 dnia Nie 10:09, 10 Maj 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ivor
Świeżak



Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:58, 10 Maj 2015    Temat postu:
Ja bym sprawdził ładowanie, bo wygląda też jak regulator napięcia
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:02, 10 Maj 2015    Temat postu:
Ile masz obrotów na biegu jałowym po rozgrzaniu?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cerb
Stwórca



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:54, 19 Maj 2015    Temat postu:
Ja obstawiałbym za niskie obroty. Mialem podobnie, moto gasło czasem i przy redukcjach czy ostrzejszym hamowaniu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 12:02, 20 Maj 2015    Temat postu:
@kinimod39 - jak już podrzucisz wolne obroty to zrób jeszcze jedną rzecz TUTAJ!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kinimod39




Dołączył: 10 Maj 2015
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bialobrzegi
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:32, 26 Maj 2015    Temat postu:
W ostatni weekend pojezdzilem troche moto i uwaznie obserwowalem po rozgrzaniu wolne obroty w granicy 1tys nieraz niżej i przy ruszaniu wyczulem jakby moto niepracowalo na wszystkich garach przy spokojnym ruszaniu dopiero przy dodaniu barzdziej gazu jakby dostawalo wiekszej mocy bardzo zauwazalne. Powyżej 3tys obrotow pracuje dobrze. Aby mi nie gaslo wlaczylem sanie do polowy i bylo lepiej lecz nie zawsze pracowalo równo bez ssania takze slychac jak raz pracuje na wszystkich garach a raz nie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kinimod39




Dołączył: 10 Maj 2015
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bialobrzegi
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:50, 31 Maj 2015    Temat postu:
Problem rozwiazany winne byly swiece

Ostatnio zmieniony przez kinimod39 dnia Nie 20:51, 31 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cerb
Stwórca



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:02, 31 Maj 2015    Temat postu:
No i fajnie, ze wszystko gra:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin