Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
flamaster
Znajomy
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 10:20, 02 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Hej, problem nadal istnieje ale mam wiecej informacji, licznik jest sprawny bo po przełorzeniu do z1000 Pablo wszystko działało, kostka przy liczniku wygląda poprawnie, coś jest pewnie nie tak na drugim końcu kabli ale gdzie one są??
Ostatnio zmieniony przez flamaster dnia Śro 10:20, 02 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Semi
Bywalec
Dołączył: 14 Lis 2013
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Śro 11:03, 02 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
flamaster jak wiesz mam podobny problem tyle że u mnie wcale nie wskazuje poziomu paliwa i obrotów w zakresie od 2 do 6 tyś. Mam kumplowi wysłać zdjęcia - celem przygotowania własnego schematu (taki ma styl pracy) i przygotowania mentalnego, a później cały licznik. Dam znać co z tego wyszło więc bądź cierpliwy. Jak sam sobie nie poradzisz to pogadam z nim i podjedziemy w jakaś sobotę z browarkami do niego i może coś poradzi.
|
|
Powrót do góry |
|
|
flamaster
Znajomy
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 16:09, 02 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
ale ja z licznikiem mam wszystko ok:) problem mam gdzieś w kablach, i nie wiem jak je sprawdzic;/
Ostatnio zmieniony przez flamaster dnia Śro 16:10, 02 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Śro 19:19, 02 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
flamaster napisał: | ale ja z licznikiem mam wszystko ok:) problem mam gdzieś w kablach, i nie wiem jak je sprawdzic;/ |
to masz troche zabawy z przeglądem instalacji , lecisz po kolei
|
|
Powrót do góry |
|
|
flamaster
Znajomy
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:37, 02 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
no ale tak jak pisałem nie idzie w moim przypadku iść po kablu bo kable idzie w wielkiej kupie kabli oblepionych osłonami etc, mógłbym to rozwalać ale nie chce ingerować aż tak bardzo, bo nie czuję się na siłach i cykam się ze coś zwale
Ostatnio zmieniony przez flamaster dnia Śro 19:38, 02 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
misssza
Aktywny
Dołączył: 07 Cze 2012
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:57, 02 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Flamaster jezeli chcesz moge zajrzec i moze uda mi sie cos wylapac aczkolwiek w ten weekend mi raczej odpada i moglbym zerknac dopiero w nastepny. Daj znac czy jestes chetny
|
|
Powrót do góry |
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Czw 4:20, 03 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
flamaster napisał: | no ale tak jak pisałem nie idzie w moim przypadku iść po kablu bo kable idzie w wielkiej kupie kabli oblepionych osłonami etc, mógłbym to rozwalać ale nie chce ingerować aż tak bardzo, bo nie czuję się na siłach i cykam się ze coś zwale |
nie wiem co tam można zknocić ,
looknij na w serwisówce FUEL SYSTEM (DFI) 3-99 Evaporative Emission Control System
i 16-66 ELECTRICAL SYSTEM ,Meter, Gauge, Indicator Unit
i tam szukaj
|
|
Powrót do góry |
|
|
Semi
Bywalec
Dołączył: 14 Lis 2013
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Czw 8:19, 03 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
mówisz że jesteś pewny, że to nie licznik. Nie wiem skąd pewność ale ok.
|
|
Powrót do góry |
|
|
flamaster
Znajomy
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 8:55, 03 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Semi napisał: | mówisz że jesteś pewny, że to nie licznik. Nie wiem skąd pewność ale ok. |
bo wsadziłem mój licznik do zeta Pablo i wszystko działało
|
|
Powrót do góry |
|
|
|